نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
این سه امتیاز از نان شب واجب‌تر بود/ شهباززاده باید تنبیه می‌شد نه اینکه دوباره فیکس شود/ آقای ساپینتو چشمی دفاع آخر نیست/ خدا را شکر قایدی برگشت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: روزبه چشمی، سعید مهری و سجاد شهباززاده نباید از ابتدا در ترکیب استقلال بازی می کردند، چون در بازی قبل ضعیف بودند و باید تنبیه می شدند.

افشین حاجی پور، بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و ملوان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به ملوان تبریک بگویم. یک تیم یکدست که مازیار زارع برای آن زحمت زیادی کشیده است. یک تیم جوان و قابل احترام که خیلی خوب توانست قهرمان فصل گذشته را تحت فشار بگذارد. البته این ایراد از استقلال هم بود.

وی افزود: وینگرهای چپ و راست ملوان استقلال را بیچاره کردند. من یک مثال میزنم ما زمانی که درس می‌خواندیم وقتی سوالی را بلد نبودیم سر امتحان تقلب می‌کردیم. یا موفق می‌شدیم و یا گیر می‌افتادیم. چرا آقای ساپینتو از اتفاقات فصل گذشته استقلال تقلب نمی‌کند؟ میتواند با تقلب از استقلال پارسال لااقل به این موضوع پی ببرد که ساختار دفاعی استقلال را مستحکم تر کند.

بازیکن سالهای گذشته استقلال اضافه کرد: تیمی که فصل قبل رکورد نباختن، رکورد کم خوردن و خیلی چیزهای دیگر را داشت نباید به این شکل دفاع اش متزلزل باشد. تیمی که ۹۰ درصد نفراتش را حفظ کرده و بهترین نفرات را به جمع قبلی‌ها افزوده باید خیلی بهتر از این کار کند. ساپینتو چرا از روی دست مجیدی تقلب نمی‌کند؟

این سه امتیاز از نان شب واجب‌تر بود/ شهباززاده باید تنبیه می‌شد نه اینکه دوباره فیکس شود/ آقای ساپینتو چشمی دفاع آخر نیست/ خداراشکر قایدی برگشت

حاجی پور خاطرنشان کرد: بعد از بازی قبل مقابل سپاهان هم گفتم که روزبه چشمی‌بازیکن دفاع آخر نیست، چون کُند است و در کنار سیلوا باعث شده بود بازیکن برزیلی هم تواند آرامش نداشته باشد. وقتی چشمی‌یک خط جلو رفت، سیلوا رهبری خط دفاعی را در دست گرفت و تیم در بحث دفاعی به آرامش رسید. من معتقدم در بازگشت یزدانی نباید او را هم کنار سیلوا قرار بدهند. حتما یکی از این دو نفر باید به عنوان رهبر خط دفاعی باشد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: عارف غلامی‌چه زمانی دفاع چپ بازی کرده که او را در آن پست به میدان می‌فرستیم؟ کاظمین وینگر راست تیم ملوان حدود ۷۰ دقیقه از راست، استقلال را بیچاره کرد. از همان نقطه ضربه خوردیم و توپ از بین پاهای سعید مهری رد شد تا ملوان یک گل جلو بیافتد.

وی اضافه کرد: سعید مهری بازیکنی بود که تا ظهر بازی میگفتند در لیست خروجی است بعد یک مرتبه فیکس میشود! در باشگاه استقلال چه خبر است؟ باز هم دیدیم که سجاد شهباززاده که جلوی سپاهان اصلا خوب نبود از اول فیکس بود. بعد می‌شنویم که روی اسم ارسلان مطهری قلم قرمز کشیده شده است. چرا میخواهید یکی از متعصب ترین استقلالی‌های سال‌های اخیر را بیرون بیندازید در حالی که می‌توانید همین شهباززاده را از تیم بیرون کنید.سجاد در سال‌های گذشته بازیکن خوبی بوده ولی در همین دو بازی نشان داد با روزهای خوبش خیلی فاصله دارد.

حاجی‌پور یادآور شد: بازیکنی که هفته قبل خوب نبوده باید تنبیه شود. دفاع آخر جای روزبه چشمی‌نبود. سعید مهری نباید در چنین شرایطی به میدان می‌رفت. سجاد شهباززاده نباید در ترکیب اصلی قرار میگرفت. همین مسائل باعث شد تا در نیمه اول هیچ کاری از پیش نبریم و گل هم بخوریم.

این سه امتیاز از نان شب واجب‌تر بود/ شهباززاده باید تنبیه می‌شد نه اینکه دوباره فیکس شود/ آقای ساپینتو چشمی دفاع آخر نیست/ خداراشکر قایدی برگشت

هافبک تهاجمی‌سالهای گذشته استقلال درباره ورود مهدی قایدی گفت: وقتی نیمه‌دوم شد خدا خدا میکردم مهدی قایدی به میدان بیاید که عارف غلامی‌آن گل را زد و روحیه تیم تاحدی احیا شد. خوب شد قایدی به استقلال برگشت. این بازیکن به درد استقلال میخورد. دیدیم که تا آمد سریع یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت باید. ساپینتو بداند از کجا آمده! باید تیمش را زودتر بشناسد. متاسفانه کسانی که دوروبرو او هستند بازیکنان را درست به او معرفی نکرده اند.

حاجی پور در پایان افزود: این سه امتیاز از نان شب برای استقلال واجب تر بود. چون اگر بازی مساوی هم تمام می‌شد حاشیه‌ها دست از سر استقلال بر نمی‌داشت. اما انصافاً تیم در ۲۰ دقیقه آخر عالی بود. امیدوارم لااقل اشتباهات این بازی در چینش ترکیب اصلی تیم در هفته سوم تکرار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرزاد ملقب به فری IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    قاتل لنگ برگشت(قاعدی کابوسی برای لنگ حقیر)
    • سوراخ های آبی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      بخواب بابا
    • سرخپوست IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      نچایی!!!!!!!!!!!! ملقب به فری!
    • علی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      واقعا ارسلان حیفه که از تیم جدا بشه بجای ارسلان باید شهباززاده رو کنار بزارن که کاملا مشخصه فوتبالش تموم شده بجای عزیزبیک هم باید سعید مهری تو لیست خروج باشه چرا دارین با این کارها به تیم ضربه میزنین
    • در جواب سوراخ لنگی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      فعلا که خوابیدی خوبم خابیدی تکون نخور
  • ۴۴۴۴ AU ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    جناب پیشکسوت عزیز، انتقادت بجا ولی انصافا کجای بازی عارف دفاع چپ بود؟ تو دفاع سه نفره همیشه سمت چپ بازی کرده. تو دو نفره هم همیشه سمت چپ بوده.
  • ارسلان باید باشه ... IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    شهباززاده و مهری رو باید رد کنن و ارسلان و حسینی باید بمانند تامام
  • کره الاغ کدخدا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    استقلال قهرمانه
  • ناصرالدین شاه IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    وضعیت بدی شده با این استقلال خطرناک
  • توپ تانک فشفشه IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    حق استقلال برد نبود
  • توپ تانک فشفشه IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    حق استقلال برد نبود
  • Wien AT ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    فضولها و حسودها که مثلا پیشکسوت هستند،شروع کردن به تخریب مربی خارجی،من نه استقلالی هستم، نه پرسپولیسی،اما طرفدار مربی خوب خارجی هستم،هرچی که مربیهای خارجی بیشتر شوند،فوتبال پیشرفت میکنه،این مربیهای بیسواد وطنی که اوج هنرش اینه که تقلب در دوران تحصیلش را برای فوتبال تجویز میکنه و اینقدر حالیش نیست که هر مربی سبک خودشو داره و یه مربی خارجی که اولینباره وارد کشور شده و با فوتبال کشور و شرایط لیگ و زمین و استادیومها و وضعیت مدیریت غیرحرفه ای در لیگ ایران و خلاصه هزار جور مسائل غیرحرفه ای در کشورمون، نمیشه دو هفته ای شروع به ایرادگیری و نق نق کردن کنی،مخصوصا کسانیکه هیچکس حاضر نیست یه تیم محلاتی را به آنها بدهد،مربی تازه وارد حداقل به یک نیم فصل احتیاج داره تا ایده های خودشو در تیم جا بندازه.
    • پرویز IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      خیلی خوبه که از علایق خودت میگی ولی یادت باشه صرف علاقه به یه مسئله تخصصی باعث نمیشه اینجوری بی محابا در مورد اون مسئله افاضه فضل کنی.هنوز نمیدونیم ساپینتو چقدر مربیه واقعا پس طبیعتا باید چند هفته ای صبر کنیم تا معلوم بشه که عنوان ((مربی خوب خارجی)) بر اون صدق میکنه یانه.از طرف دیگه باید یاد بگیری حرف منطقی رو بپذیری،بدون توجه به اینکه چه کسی این حرف رو گفته .حاجی پور دومین هفته است که بازی استقلال رو آنالیز میکنه و علیرغم اینکه دوران بازی اش رو نمی پسندیدم ، ولی باید اعتراف کرد ایراداتی که طی دو هفته گذشته به استقلال گرفت واقعا وارد بود و اگر ساپینتو اونها رو رفع نکنه (خصوصا استفاده از چشمی در دفاع ، خصوصا دفاع آخر) به شدت تبعاتش دامن گیر استقلال خواهد شد.بنابراین بهتره بجای خودباختگی و ترجیح سلیقه هر مربی خارجی ، از انتقاد منطقی استقبال کنی.بعنوان مثال حاجی پور هفته پیش از استفاده همزمان جلالی و سلمانی انتقاد کرد که دیدیم درست بود و جلالی تنها ، خیلی بهتر جواب داد.
  • تو دل برو IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    حرف حق رو زدی افشین
  • شروین IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    چقدر خوب حرف زده این حاجی پور
  • حبیب جاشانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    پرسپولیس به ملوان 7 تا گل می زنه
    • بستوزن لنگ IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      مربیش لنگیه کمتربزنین ۵تابزنین آخه ذوب آهن ده نفره رو ده هیچ بردین آبروشون رفت به اینا۵ تابزنین ۷تانزنین گناه دارن😅😅😅😅
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    در مورد چشمی غلامی شهباز زاده و ارسلان درست میگوید ولی این تمام بدبختی استقلال نیست یامگا و سلمانی اصلا بازیکن نیستند . جالب اینجاست که بدترین خرید این فصل اولین خرید هم بود. سیلوا هم مالی نیست یک بار دیگر صحنه موقعیتی که ملوان از دست داد نگاه کنید سیلوا در این صحنه واقعا افتضاح بود ضمن اینکه در گل اول سپاهان هم مقصر اصلی بود اخراج راحت او در بازی پارسال با پیکان هم از دیگر شاهکارهای اوست خوشبختانه حسینی پارسال روی فرم بود و یکی از دلایل مهم رکوردهای استقلال بود وگرنه سیلوا و چشمی و غلامی ایم را نابود میکردند خدا کند یزدانی زود تر به فرم خوبش برسد وگرنه خواهید دید که سیلوا چگونه تیم را بدبخت میکند .
  • کیسه های پاره پوره IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    واااااااااااااااااااای ترسیدیم! استقلال همسایه ش تو ته جدول رو برد که تازه دو هفته است اومده لیگ برتر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سرخپوست IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    دربی جرتون می دیم سوراخ های آبی
  • وریایی ام IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    استقلال نشان داد دوباره می آید
  • زینب خاتون IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    هنوز اتفاقی نیافتاده
  • بارسا IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    خدا رو شکر سهمیه برگشت
  • بهنام IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    آخه بازیکنی که از لیگ داغون امارات پرتش کنن بیرون ترسی داره ،ملوان تیم نبود
  • آرش IN ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    مصاحبه ی خوبی بود کاری به تیم دیگه ای نداشت و فقط در مورد استقلال حرف زد.
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    شهباززاده یکی از خطرناک ترین مهاجم لیگ ایرانه، ارسلان مطهری نه چارچوب شناسه نه تمام کننده
  • محمدطاها IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خب هر چقدر از بازیها بگذره تیم هماهنگ تر میشه و ساپینتو از بازیکنا شناخت پیدا میکنه که کدوم بازیکن تو ترکیب قرار بگیره و کدوم بازیکن بازی نکنه، کاری که تو تعویض ها کرد و بازیکنان ضعیف رو بیرون کشید..ساپینتو مربی خوبیه و با رسیدن مرادمند و یزدانی ضعف های خط دفاع برطرف خواهد شد،امیدوارم روزبه چشمی رو از بازی بعد دیگه تو پست دفاع وسط نبینیم چشمی فقط تو پست هافبک دفاعی فوق‌العاده تاثیرگذار بازی میکنه با در اختیار گرفتن نبض خط هافبک جریان بازی کلا به نفع تیم میشود..
  • mohammad__taji79 IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    جووون باباااا..مهدی قایدی یه تنه فشارها رو از روی ساپینتو برداشت،گره بازی رو باز کرد،یه گل_یه پنالتی ..مرررسی پسر همینجور پر قدرت ادامه بده🔥💙😍💙🌟🌟💙✨💙✨
  • کورش پاکمهر IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    درود به شرفت که هر چی گفتی درسته مخصوصا بیرون انداختن شهباز زاده.
  • كره بز IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    چرا ٤٣٣ يا ٤٢٣١ بازي نميكنه.راحت تره كه از اين ٣٤٣
  • مسعد IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    دلال تیم امسال را نابود کرد.شهبازاده بازیکن خوبی است اما به درد باشگاهی مثل سپاهان می خورد نه استقلال.دو بار قبلا در استقلال بازی کرده ولی جواب نگرفته است.
  • اکبر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    متأسفانه سیلوا و چشمی بسیار کند و تنبل هستند علتش هم سن بالا به خصوص چشمی که دیگه بیشتر راه میره داخل زمین ، نداشتن یک بازیساز هم مشهوده
  • سعید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    این دفاع با این شیوه و ترکیب اشکال اساسی دارد. اگر دلخوش به این بردها باشید در روز سخت و بازی‌های ۶ امتیازی توان ایستادن در مقابل حملات سرعتی و منسجم حریف را نداره. سال گذشته مجیدی با استفاده از چندین هافبک دفاعی اقدام به پوشش ضعف خط دفاع میکرد. بهمین دلیل هم کم گل میزد، اما نمی‌باخت. امروز فکری به حالش نکنید، در روز سختی ‌کامتان تلخ خواهد شد. ببینید چه تاریخی گفته شد!
  • محمد نعیم رحیمی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    صحبت‌های آقای حاجی پور کاملا درست هست ساپینتو باید از مهری شهباززاده و چشمی استفاده نکنه چرا در ترکیب اصلی از مهری وشهباززاده استفاده میکنه درحالیکه دربازی گذشته اصلا خوب نبودن و همین حالا هم تیم نیاز به یک پلی میکر خوب داره البته اومدن قائدی و محبی تاجایی شاید اونرو پر کنه ولی تو بازیهای آسیایی جاش کامل خالی هست
  • ناشناس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    منم با همه صحبتهای آقای حاجی پور موافقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی