نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روایت شاهد عینی از جنجال بزرگ ساپینتو/ نیروهای هلال احمر روی اعصاب ساپینتو رفته بودند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.

جنجال بزرگ دیدار ملوان و استقلال در نیمه اول این مسابقه و بعد از گل نماینده شمال بود؛ جایی که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی از روی عصبانیت به برانکارد موجود در کنار زمین متعلق به جمعیت هلال احمر با پا ضربه زد و همین موضوع یک درگیری عجیب به وجود آورد.

اگرچه ساپینتو دقایقی بعد از نیروهای هلال احمر عذرخواهی کرد و در نشست خبری نیز در این خصوص صحبت کرد اما ماجرا همچنان داغ است؛ جمعیت هلال احمر در این باره بیانیه صادر کرده و خواهان برخورد با سرمربی استقلال شده است. همچنین کمیته انضباطی نیز با انتشار متنی به ساپینتو و باشگاه استقلال ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیه کتبی خود را در این خصوص ارسال کنند و سپس تصمیم گیری شود.

اما اینکه دقیقا کنار زمین و بعد از گل ملوان چه اتفاقی افتاده را کمتر کسی درباره اش صحبت می کند. ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری اشاره ای کوتاه داشت و گفت که خوشحالی نیروهای هلال احمر بعد از گل ملوان ناراحتی اش را دوچندان کرده اما به صورت کامل توضیحی داده نشده است.

یکی از حاضران در کنار زمین که شاهد عینی ماجرا بوده اما روایت جالبی از این اتفاق دارد. او که به واسطه موقعیت اجتماعی اش نمی خواست نامش فاش شود، به خبرنگار ما گفت: «واقعیت این است که نیروهای هلال احمر کنار زمین اهل گیلان بودند و طرفداری ملوان را می کردند. آنها که جایگاهشان دقیقا کنار نیمکت استقلال بود، با هر لحظه ای واکنش های خاص داشتند و بعد از گل هم با مشت های گره کرده به سمت ریکاردو ساپینتو که روی خود را سمت نیمکت برگردانده بود، شادی کردند. واکنش های این عزیزان از اول بازی روی اعصاب ساپینتو رفته بود و بعد که گل ملوان به ثمر رسید، او عصبانیتش دو چندان شد و با دیدن خوشحالی نیروهای هلال احمر نتوانست خودش را کنترل کند.»

اگرچه رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین به هیچ عنوان قابل توجیه نیست اما باید مسائل دیگری را نیز در رخ دادن این ماجرا در نظر بگیریم. مهم ترین مساله جایگاه قرار گرفتن نیروهای هلال احمر کنار زمین است. معمولا در همه بازی ها افرادی که برانکارد را حمل می کنند در گوشه ای از کنار زمین قرار می گیرند که کمترین ارتباط را با نیمکت ها داشته باشند اما در انزلی آنها درست کنار نیمکت استقلال بودند که شاید اگر این طور نبود، هرگز شاهد چنین جنجالی نمی شدیم.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در این باره تصمیم بگیرد. تصمیمی که شاید یک جنجال بزرگ در فضای فوتبال ایجاد کند اما هرچه هست کمبود امکانات زیرسختی را هم باید یک دلیل بزرگ برای رخ دادن چنین حواشی در نظر بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی اکبر زارع زاده مهریزی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دومم
  • . IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    این اقایی که نمیخواسته نامی از برده شه خیلی بیجا میکنه شهادت دروغ میده.اما بنظر من اسمش هرچی قبلا بوده رو باید عوض کنه از این به بعد بزاره کیسه کشه ماست مالی بند.
    • اس اس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      بیجا تو میکنی که خودت رو قاطی ماجرای بزرگان میکنی لنگی برو دوغتو بنوش
  • ابرام US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    من خونم قرمزه باقالی کیلو چند """"""""""""""" ازگیل ولنگ را با هم دوست دارم لبو کیلو چند>>>>>>>>>>>>>> کرم دارم با موهای من پاک میشه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ازگیل کیلو چند <<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>شیر فرهاد خاک زیر پاتیم یحیی کیلو چند>>>>>>>>>>>
  • تاج IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    شمافکرکنیدبازی در بی چندتاازتماشاگران رقیب وسط دوآتیشه ها شلوغ بازی کنندکارکنان هلال احمر نبایدسوهان روح ساپینتومیشدن
  • میثم IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    چه ربطی داره نیرو هلال احمر نمی تونه طرفدار تیمی باشه این دلایل مسخره رو واسه محروم نشدن مربی نیارید باید محروم شه
  • ایمون زاید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    ممنون از خبر ورزشی که داره به ساپینتو یاد میده که چطوری حرکات غیر منطقی و انسانی رو توجیه کنه و براش شاهد هم بتراشه ،حالا زحمتکشان هلال احمر شدن افرادی که روی اعصاب جناب سرمربی کیسه رفته بودند ،شما همچنان به حمایت از کیسه ادامه دهید و برای پرسپولیس هم حاشیه بسازید ،خسته نباشید دلاوران ماموریتتان را به نحو احسن ادامه دهید
    • عمر خربین ۴گل به لنگ زد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      خطاب به ایمون زائد بی منطق اگر هلال احمریها ملوان یا امدادگران ویا توپ جمع کنها مقابل لنگپولیس هم این کار را انجام بدهند باز هم از این حرفها می زنی اگر اینجوریه باز این امدادگران را کنار نیمکت لنگپولیس بنشانید تا به تیم لنگ هم توهین کنند وچنانچه گلی به لنگ زدند بیاییند طرف نیمکت حریف ومشت گره کنند واعصاب آنها را خرد وخمیر کنند امیدوارم که ابن بلا هم سر لنگپولیس بیایید تاببینم هواداران بی منطق طويله عبده چه واکنشی نشان می دهند
  • ساسان IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اگرچه رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین به هیچ عنوان قابل توجیه نیست اما...( اما ما قصد توجیه و ماست مالی رو داریم )
    • عادل IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      اصلا چه معنی دارد کسی که در حال انجام وظیفه است از تیمی طرفداری کند واعصاب تیم حریف را به هم بریزد چرا باید هلال احمر کنار تیم استقلال چیده شود اگر این عزیزان تماشگرند خوب بروند در جایگاه تماشگران اگر امداد گرند خوب سرجای خود بنشینند وبه تیم حریف توهین نکنند وظیفه خود که همان امدادگری است عمل کنند آیا تیمی که در جام جهانی میزبان کشورهای جهان است وامدادگران کنار زمین مال همان کشورهستند آیا اگریکی ازتیمهای جام جهانی با تیم کشورشان بازی کند آیا فیفا اجازه می دهد آن امدادگران به مانند تماشگر شادی کنند ویا تیم حریف را تحریک کنند یک مورد هم آقای زارع داد وبی داد می‌کرد با عصبانیت وباعث شد داور به کنار زمین بیاید وبه یکی از اعضای کادرفنی استقلال کارت بدهد چرا باید داوربه حرف وداد بیداد زارع گوش دهد واوبرای داور تعین تکلیف کند اینها چیزهایی هستند که کميته انضباطی بابد جلو آنها رابگیرد وتیم میزبان راتنبیه کند تا درس عبرتی باشد برای باقی تیمها
    • ساسان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      جناب عادل، گیرم تمامی صحبت های شما قبول و مشکل از نیروهای هلال احمر بوده! ولی مطمن باش در بازی های آینده تا آخر فصل این مربی از این رفتار ها انجام خواهد داد و نتیجه هم بعید می دونم بگیره ایشون سبک مربیگری ش کلا همینه شبیه مربی پرتقالی سابق تراکتور که روی زمین دراز می کشید.
  • احمدرضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    حتما شاهد عینی،بیژن طاهری ،زرندی یا خسرو حیدری و یا اینکه ورژن ممد نوری همیشه طلبکار بوده
  • تاجی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    واقعا حرکتش لد بود.. ولی خدایی اونا به عنوان مسولین برانکارد اجازه ی طرفدار ی علنی ندارن.. چون جزو نهاد برگزاری حساب میشن.. حتی با برانکارد میشه پقت بازی رپ هم تلف کرد.. این درست نیست..
  • mahdi IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    رسانه های پرسپولیسی 5 سال با شلوغ بازی باعث تضعیف و تخریب رقبا می شدند و الان این تخصص همیشگی را دوباره شروع کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی