با کارلوس کی‌روش در ارتباط هستم/ او به من گفت به زودی برمی‌گردم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران در راه لیگ برتر فوتبال مصر قرار دارد.

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برای مدت ۷ ماه در سال جاری روی نیمکت تیم ملی مصر نشست.

مربی باتجربه پرتغالی در مدت کوتاه حضورش بازیکنان با استعدادی را به فوتبال مصر تحویل داد و موفق شد این تیم را نایب قهرمان آفریقا کند. اما پروژه کی‌روش برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ با مصر محقق نشد و در نهایت از این تیم جدا شد.

در جدیدترین خبر درباره کارلوس کی‌روش ضیاء السید مربی سابق تیم ملی مصر در مصاحبه با شبکه «ای تی سی»، گفت: من با کی‌روش در ارتباط هستم. او به من گفت بزودی به کشور مصر برمی گردم. البته قبل از اینکه این خبر را توئیت کنم از او اجازه خواهم گرفت.

وی افزود: دلیل سفر کی‌روش به مصر را نمی دانم و درست نیست دلیل این سفر را بپرسم. دقیق نمی دانم که سفر او کاری است یا برای مسئله ای دیگری است.

باشگاه الاهلی مصر پرافتخارترین باشگاه فوتبال دنیا از حیث کسب جام است. این غول فوتبال مصر به کی‌روش پیشنهاد داده بود و احتمال دارد برای مذاکره با باشگاه الاهلی به مصر سفر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ابرام US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    مثلا این« تیتر»ی که انتخاب کردید جذابیت و اشتیاق مخا طبین را برای مراجعه به مطلب زیاد می کند یا بعد از رجوع و خا م شدن به «دروغ» و «تزویر» و کلکی که خورده فکر می کند و صلواتی و پدر بیا مرزی نثار می کند ؟ امیدوارم فرد مسئو لی برای پا سخ دادن وجود داشته با شد . وجودش را دارید ؟
  • سلمان IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    تیمهای عربی اصولا تدافعی هستند. احتمالا سبک کیروش در الاهلی مصر کارامد باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی