نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرگیجه در ماجرای دیاباته و پرسپولیس/ آخرین وضعیت انتقال مهاجم سابق استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که اصلا بحث خرید شیخ دیاباته در این تیم مطرح نیست!

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که اصلا بحث خرید شیخ دیاباته در این تیم مطرح نیست! این در حالی است که در خبرها آمده بود «شیخ دیاباته در نزدیکی پرسپولیس است».

پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را با جذب چهره‌های مطرح فوتبال ایران دنبال کرد اما در وقفه‌ای چند هفته‌ای طرفداران در انتظار معرفی یک مهاجم در سطح قابل اتکا باقی ماندند.

در همین راستا یورگن لوکادیا، مهاجم سابق برایتون انگلیس به ایران سفر کرد و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به عنوان اولین بازیکن تخصصی در پست مهاجم هدف به این تیم جذب شد.

حالا اخبار متنوعی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه قرار است مهاجم سابق تیم استقلال تهران به عنوان احتمالا آخرین خرید رقیب سنتی آبی‌ها در لیست یحیی گل محمدی جای بگیرد و در لیگ بیست و دوم با پیراهن این تیم به میدان برود.

نام دیاباته به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس از هفته‌های پیش حوالی لیست پرسپولیس مطرح می‌شد اما گل محمدی به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده در جذب بازیکنان با این انتقال موافق نبود.

اما در روزهای اخیر دوباره اخباری منتشر شد که حکایت از پشیمانی سرمربی پرسپولیس داشت! منبع موثق مورد اشاره اما همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: «نه یحیی گل محمدی پشیمان شده و شیخ دیاباته را می‌خواهد و نه باشگاه پرسپولیس! من نمی‌دانم چه کسی با چه نیتی برای این مهاجم خارجی تبلیغ می‌کند؟!»

در همین راستا شنیدیم دوستانی که برای شیخ دیاباته تبلیغ می‌کنند به دنبال فروش او به یک تیم صنعتی هستند و اسم پرسپولیس نیز برای گران تر فروختن این بازیکن است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ѓјд IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    دیاباته بی شک از کاوه شهبازاده بابایی بهتره
    • یه دوچرخه سوار(کیسه) IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      سلام عبدی خودمون از صدتا خارجی مهاجمای کیسه با ارزش تره بنظر من عبدی کناره لوکادیا قرار بگیره یه زوج فوق العاده میشن داداش
  • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    گل محمدی عزیز برای چه شیخ را نمی خواهد معلوم نیست.ایا او بهتر از مهاجمان بازیکنان تاجیک داری و نیست.واقعا عجیب است؟
    • saman IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      البته تاجیک ها هیچ کدوم مهاجم نبودن یکیشون دفاع راست بود که رفت یکیشونم دفاع اخر هست که ربطی به مهاجم نداره
  • صمیمیت کانی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    چرا یک عده آدما غیر فوتبالی برای پرسپولیس تصمیم میگیرن شیخ بهترین بازیکنی که به پرسپولیس پیشنهاد شده این نظر شخصی نیست بلکه نظر همه هواداران است
  • رضایاک IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    پس چرا یحیی را فالو کرد تو اینستاگرام،؟؟؟
  • منوچهر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اقای درویش صراحتا در برنامه میثاقی اعلام کرد مهاجم جدید لازم ندارند دیاباته قطعا با رقمی خوب به یکی از تیمهای داخلی منتقل خواهد شد داره قشمگ با اسم پرسپولیس بازی میشه نه بازیکن حرفی از پرسپولیس زده نه باشگاه ادعایی کرده ، دنیای دلالان دنیای عجیبی شده بس که پول مفت در نقل و انتقالات بازیکنان خارجی به تیمهای ایرانی مخصوصا پرسپولیس و استقلال جابجا میشه هر کار عجیب و غریبی از این جماعت بر میاید استوکس ، بودیمیر ، جونیور براندائو ، تمیروف و .....نمونه هایی از بنداز بنداز دلالان گرامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی