آقای خیابانی! تو به اندازه کافی مردم ایران را خنداندی!/ تاج کبیر با این چرندیات کوچک بشو نیست/ استقلال برد ولی من افسوس خوردم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آقای خیابانی حالا که مسابقات لیگ و اروپا شروع شده دیگر به جای مطرح کردن خودت برای جمع کردن فالوئر بهتر است برگردی و فوتبال گزارش کنی که همان هم بامزه است.

پرویز برومند، کاپیتان اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل ملوان و اظهارات شبهه‌برانگیز اخیر جواد خیابانی در برنامه زنده تلویزیونی که مدعی شد در یکی از دربی‌ها چندین بازیکن تیم تاج دوپینگ کرده بودند اظهاراتی را مطرح کرد.

مصاف استقلال مقابل ملوان را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم استقلال در آن خطوطی که فصل قبل خیلی قوی بود به مشکل خورده.

کدام خطوط؟

فصل قبل ما در دفاع وهافبک خیلی بهتر ظاهر می‌شدیم اما امسال با مشکل روبرو شده ایم. امیدوارم رفته رفته این مشکلات برطرف شود.

از نتیجه بازی راضی بودید؟

باعث خوشحالی است که استقلال توانست اولین بردش را به دست بیاورد. اما باز هم تکرار می‌کنم که خیلی خیلی افسوس خوردم که ما بازی اول را از دست دادیم وگرنه الان شش امتیازی بودیم. با این وجود یک برد خارج از خانه ارزشمند به دست آوردیم که می‌تواند شروع خوبی برای ادامه پیروزی‌ها باشد.

درباره گلی که ملوان زد مشکل از کجا بود؟

چون‌هافبک‌ها فضای پشت دفاع را پر نکرده بودند! جایی که زبیر نیک نفس و مهدی پور فصل قبل خیلی خوب ظاهر می‌شدند این فصل خوب کار نمی‌کنند.

دروازه بان استقلال چقدر روی این گل مقصر بود؟

حسینی تقصیر زیادی نداشت. اولاً آن بازیکنانی که جلویش ایستاده بودند دیدش را کم کرده بودند در ثانی بازیکنی که توپ روی پایش آمد ناگهان شوت کرد.

آقای خیابانی! تو به اندازه کافی مردم ایران را خنداندی!/ تاج کبیر با این چرندیات کوچک بشو نیست/ استقلال برد ولی من افسوس خوردم!

ورود مهدی قائدی و اثرگذاری اش تا چه اندازه به استقلال کمک کرد؟

این نشان داد که حضور یک عنصر هجومی‌که بازیکنان دیگر به او اعتماد دارند تا چه اندازه جواب می‌دهد. مربی استقلال باید از این قبیل بازیکنان خلاق و تاثیرگذار در ترکیب تیمش استفاده کند. بازیکنی که هر آن بوی خطر و گل می‌دهد.

درباره جدایی مطهری صحبتی دارید؟

برای من خیلی خیلی عجیب بود! نمی‌دانم چه دلیلی برای جدا شدن مطهری وجود دارد! شاید او در تمرینات نتوانسته مثمرثمر باشد وگرنه او بازیکنی بود که در این مدت برای استقلال اثرگذار ظاهر شد. اما خوب شد که آمانوف می‌ماند.

درباره صحنه بحث برانگیز بازی و بداخلاقی سرمربی استقلال کنار زمین صحبتی دارید؟

گاهی مربی نمی‌تواند خودش را کنترل کند. شاید چون تیمش یک بر صفر عقب افتاده بود و یا شرح وظایفی که به بازیکنان گفته بود انجام نمی‌شد باعث شد به برانکارد گروه هلال احمر لگد بزند. البته رفتار درستی نبود. ولی شنیدم رفته و از آنها دلجویی کرده که این کار خوبی است. اما این حرکت چیزی نبود که بتوان گفت تقصیر کسی غیر از خود ساپینتوست. از این به بعد باید مراقب رفتارش باشد.

در ارتباط با صحبت‌های اخیر جواد خیابانی در تلویزیون مربوط به دوپینگ تعدادی از بازیکنان سابق تاج صحبتی دارید؟

واقعا از شنیدن این حرفها شوکه شدم! خیلی عجیب بود آن هم از خیابانی که معمولا مسایل تاریخی را خوب می‌داند. البته او پیش از این هم حرفهای عجیب و خنده دار زیاد زده است اما سوال من این است سال ۵۴ که من یک سالم بود، خیابانی کجا بود؟ اگر هم این حرفها را از قول همایون بهزادی خدابیامرز میزند باز هم کار غلطی انجام میدهد.

چطور؟

کسی که بین ما نیست چطور می‌توان به حرف‌هایش استناد کرد؟ اصلاً خیابانی سندی بر این ادعا دارد؟ کسی که سند ندارد نباید در تلویزیون این حرف را بزند.

فکر می‌کنید چرا خیابانی چنین حرف‌هایی را در تلویزیون به زبان آورد؟

واقعا برای صدا و سیما متاسفم که جلوی این قبیل اتفاقات را نمی‌گیرد. من مدتهاست که مسائل اینچنینی را رصد می‌کنم و متوجه شدم عده ای برای بالا بردن فالوورهای شان در فضای مجازی دست به هرکاری می‌زنند. این قبیل رفتارها کهنه شده و دیگر خریداری ندارد. معنی یک پیشنهاد برای جواد خیابانی دارم. کسی که خیلی‌ها با گزارش‌های قدیمی‌اش خاطره دارند.

آقای خیابانی! تو به اندازه کافی مردم ایران را خنداندی!/ تاج کبیر با این چرندیات کوچک بشو نیست/ استقلال برد ولی من افسوس خوردم!

چه پیشنهادی دارید؟

حالا که مسابقات لیگ برتر و فوتبال‌های اروپا شروع شده به جای رفتن به برنامه‌های مختلف تلویزیونی و بیان این حرفها که مرغ پخته از شنیدن آن خنده اش می‌گیرد، برود و همان گزارش‌های شنیدنی اش را انجام بدهد. همان‌ها هم برای جمع کردن فالوور برای خیابانی کافیست. او هیچ وقت نمی‌تواند با این حرفها بزرگی تاج کبیر را خدشه دار کند. این قبیل چرندیات تاج را کوچک نمی‌کند. از طرفی سن و سال جواد خیابانی دیگر شرایطی برایش ایجاد کرده که بیان این قبیل حرفها برای خودش و جایگاه اجتماعی اش خوب نیست. امیدوارم بیش از این به این رفتار را ادامه ندهد و مراقب آنچه در تلویزیون به زبان می‌آورد باشد. او کسی است که با جمله معروف "توپی که از خط رد شد حتماً گل شده" به اندازه کافی دل مردم ایران را شاد کرده و خنده را به روی لب هموطنانش آورده. بیش از این خودش را زیر سوال نبرد و یادش باشد که اگر تاج نبود فوتبال ایران هم نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۱
  • سامیار DK ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    شماکه خودت به بی اخلاقی شهره بودی و هستی دایی جان.
    • کیسه ی مظلوم و منفور IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      کار بکجا رسیده این به خیابانی انگ بی اخلاقی میزنه.خخخ خخخ همون مرغ پخته ای که میگه با شنیدن مزخرفات این بنده خدا بجای خنده گریه ش میگیره بحال این اوضاع قمر در عقربی که هر ننه قمری شده معلم اخلاق.خخخ خخخ
    • سعید IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      دهان آدم فحاشی مثل رافت که به ناموس دیگری توهین میکنه روفقط بامشت بایدپرخون کردجوری که دندوناش بریزه تو معده ش. حالاامثال شمالنگیا که اسطوره تون خواهرخودشو عقدخودش میکنه براش مهمه یانه به خودتون مربوطه حق ندارین دیگران روقضاوت کنین.
    • حسین IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      چرا حالا که خیابانی به قهرمانان ملی که ۷ملیپوش بودند اهانت وتوهین کرده چرا سازمان قهرمانان خیابونی را محکوم نمی کند یک بام و دوهوا این است آنجا از علی کریمی حمایت می کنند ولی اینجا از ملی پوشان تاج یاا استقلال حمایت نمی کنند
    • اشکان IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      پرویز جان کسی این حرف رو میزنه که دو ماه کمپ جاده ساوه قائمیه بستری نبوده باشه... دوما شما هیچ وقت دروازه‌بان خوبی نبودی تیم ملی هم اگر دعوت میشدی به عنوان ذخیره و دروازبان سوم بوده همیشه حاشیه هات به اصل کارت بیشتر چربیده
    • فاخته، پاکدشت IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      بیچاره، کیسه کشا هرکاری می‌کنند تا اون بازی شش تایی به دست فراموشی سپرده شود، بازم یکی مثل آقای جواد خیابانی پیدا میشه و داغ دلشون رو تازه می‌کنه 🤣 یکی نیست که به این کیسه کشای خائن بگه که: شماها هرکاری کنید، تاریخ را نمی‌توانید عوض کنید، با اینکه مشخص شده که اکثر بازیکنان تیم کیسه دوپینگی بودند، ولی خدا جای حق نشسته و طوری با خواری و خفت باختند که اون بازی توی ذهن تمام فوتبال دوستان این مملکت حک شده و در تاریخ پر افتخار پرسپولیس برای همیشه ثبت گردیده است. عشق فقط وفقط پرسپولیس ♥️🅱️♥️
    • حسین IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      اگر اینطوری که تو میگی باشه پس علی کریمی با مشت زد به داور و چند سال محروم بود نبایستی کلمه ای حرف بزنه چون از همه بی اخلاقتره . بچه جان اول قر قره کن بعد حرف بزن
    • رامین تاج IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      بحثای خنده دارو بزارید کنار 50سال پیش حالا چندتا بازیکن شب بازی خوشگذرونی کردن کلانم رفتن تازه فرداش بااون وضعیتی که شبش داستن پرسپولیسوبردن😂😂 این بدتر آبروسرخارو میبرهوگرنه نو‌یدنو استعمال دوپینگ نیست تازه به ضرر بازیکنم هست
    • البسه تیم ملی اوس جواد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      بابا بی خیال بشین شاید از خیابانی خواستن برای اینکه دل لنگیا رو بدست بیاره این حرف رو بزنه و با یه تیر چند تا هدف رو بزنه توی همین خبر ورزشی لنگیا صبح تا شب علیه خیابانی کامنت میذاشتن حالا راه افتادن و فوج فوج اعلام جانفشانی براش میکنن به همین راحتی میشه این جماعت رو گول زد زیاد نگران نباشین تاج طلا که پاکه چه مِنَتش به خاکه ...
  • مهتاب IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    👌🏻👌🏻
  • عبدالکریم IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    فقط یه آدم مطلع میخوام بیاد اینجا بدون حب و بغض بگه کاج به شیشتقلال چه ارتباطی داره؟ همین!
    • امیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      خندیدیم‌‌چارپولیس‌‌قهرمانی‌پارسال‌ خیلی‌وزن‌شماها‌را‌پایین‌آورده‌بهتره‌ برین‌حموم‌ونکه‌دار‌خایه‌و..ملت‌باشین تا‌نظر‌ازروی‌حسادت‌بدین‌ما‌امسال‌هم‌. به‌کوری‌چشم‌۴پولیس‌..گند‌وگیریس قهرمانی.حالا‌هررررر ی.
    • از تبارخسروانان ازنسل عبده!!! IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      استقلال اسمیه که با اکراه و حتی میشه گفت اجبار برای منحل نشدن روی تیم گذاشته شده. برای عالیجنابان زور داشته که لگو و واژه تاج که سمبلی از تاریخ 6000 ساله پادشاهی در ایران بوده روی تیم باقی بمونه. ( آن هم در حکومت ج.. ا..) اطمینان داشته باش اگر اسم و برند پرسپولیس هم این اعتبار وارزش را می‌داشت الان مثل تاج از واژگان ممنوعه به حساب می آمد.
    • علی شادمهر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      به عقده های شماچی ربطی داره یا نه.
    • فاخته، پاکدشت IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      تو که اسم خودت را گذاشتی از تبار خسروان... اول یکمی تاریخ بخوان، بعد هرچی خواستی بلغور کن، کل سلسله پادشاهی توی ایران ۲۵۰۰ سال بوده، شما این ۶۰۰۰ سال رو از کجا آوردی؟؟ کلا معلومه که کیسه کشا توی توهُم هستند، عشق فقط وفقط پرسپولیس ♥️🅱️♥️
    • ابی دلان IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      شماکه هنوزتوی اسم تیمتان ماندید ونمیدومید کدامش سندخورده اول بروید اسم اصلی تیمتان رادریابید بعد به تاج بگوئید کاج
    • از تبارخسروانان ازنسل عبده!!! IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      استاد فاخته:اگر خودت ذره ای تاریخ می دانستی و گفته های دیگران را بلغور نمی کردی.، باید بدانی 2500 سال که گفتی (در تقویم شاهنشاهی اکنون سال 2581 شاهنشاهی است.) مربوط به تاسیس و تاج گذاری کوروش بزرگ است. که اولین سلسله یکپارچه و مقتدری بنا نهاد. اما به گواه تاریخ دانان اولین حکومت پادشاهی در ایران(پادشاهی ایلام) به حدود 2700 سال پیش از میلاد و به پایتختی شوش برمی گردد. برای یک آدم شل مغز مثل جنابتان بس است یا از شواهد و آثار آن زمان هم بنویسم.؟!
    • هیسسس ۶ تایی ها حرف نمیزنن IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      اقای امیر ده سال جام ندیدید ۵ سال ۵ تا دیدیم بعدشم ما دوبار شیش تایی نشدیم یه چیزی چجوری هم صدر دادید هم ۴ رو هم حذفی رو اون موقع هان؟
    • ... IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      خطاب به از تبارخسروانان ازنسل عبده!!!: مرد حسابی خب ۲۷۰۰ پیش از میلاد تا الان رو که حساب کنی باز ۶۰۰۰ نمیشه. میشه ۴۷۲۲.
  • میلاد سرخ GB ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    آقای برومند حقیقت تلخ است حتی اگر پنجاه سال از آن گذشته بلشد در ضمن شما که بار اولتان نیست که همچین افشاگری در مورد دوپینگ تیمتان شده همین دو ، سه سال پیش مهدی امیر آبادی پیشکسوت خودتان با زبان خودش و با سند و مدرک گفت که سال ۸۷ که استقلال پرسپولیس را در جام حذفی آن هم در وقت اضافه سه بر صفر برده همه ی اعضای تیم پودر جک تری دی مصرف کردن این که دیگر بازیکن تیم خودتان بوده مطنئن باش در آینده باز هم گند کاریهای تیمتان رو می شود چون جعل و دروغ و تبانی و زد و بند و الطاف داوری وووووووو تا ابد مخفی نمی ماند و اما جناب برومند آقای سیاوش پهلوان گفته اند نام آن هفت نفر پیش من محفوظ است و آقای بهزادی مرا قسم داده هرگز به خاطر آبرویشان نامشان افشا نشود پس دیگر پررو نشوید
    • مهران IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      آن روزها بعد از بعضی مسابقات از فرهاد مجیدی تست گرفته میشد که جواب ها منفی بودند و آماده ترین بازیکن استقلال بود
    • فریاد هوچیگری یحیی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      سیاوش پهلوان خخخخخ، به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمبم
  • محمد هاشمی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    حرف حق رو زدی برادر
    • نادر IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      آخه تو که اونموقع تو دنیا نبودی .چرا چرت وپرت میگید خیابانی از روی تحقیق واطلاع این حرف رو میزنه آقای برومند آنقدر پاچه خواری تاج رو نکن اصلا به شماها چه مربوطه تاج .تاج منحل شد رفت پی کارشه آنقدر بادمجون دورقابچینی میکنی.کیسه دلسی
  • نسرین استقلالی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خیابانی پرسپولیسیه
  • مبینا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خیابانی بسه دیگه
  • لُنگ را باید بست IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    استقلالی ها همشون پودری ئن فرناز مجیدی می دونه چی می گم
    • احمدرضا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      آب رو بریزید اونجاتون که میسوزه😂😂😂😂😂
  • اشراق IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    دست از این کارها بردار آقای خیابانی
  • بهاره از وان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    برد استقلال رو تبریک می گم به آبی دلاااااا
  • زینب خاتون IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    پرویز برومند مرد جذاب استقلال
  • تاج کبیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    ممنون از برومند که از واژه تاج کبیر استفاده می کنه
    • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      پسرم میشه بگی کاج حقیر چه ربطی به کیسه داره؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂 البته جفتشون مکتب کثیفی دارن دوران کاج دوپینگی بودن دوران فرناز هم دوپینگی امیرابادی یادته که چی گفت😂😂😂😂😂😂😂
  • موحد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اول بفهم استقلال کبیر همان تاج کبیر است، دوم درود برشرفت جناب برومند که یک فوتبالی باسواد تمام عیاری، نان پدر وشیر مادر حلالت خوش تیپ
  • محمدعلی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اقای خیابانی بسیار انسان مهربان وخوش قلبی هستند ولی متاسفانه در بدگویی ویا تعریف وتمجید از هر موضوعی حدتعادلی درنظر نمیگیرند که بیشتر شکل وشمایل غلو پیدا میکنه.حیف است اقای خیابانی با ان قلب رئوفش جایگاه اجتماعی خودش را با حرفهایی که عامه پسند نیست به خطر بندازد
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تو که نمی‌خواهی جک تری دی که امیر آبادی اعتراف کرد توسط مجیدی به همه افراد تیم داده می‌شد را انکار بکنی چونکه نمونه دو بازیکن مثبت شده بود....
  • Ff IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج کبیر
  • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    هرچی لنگیه از اب گل الود میخواد ماهی بگیره اینجاست ک لنگی جماعت بهتر از این نمیشن جمع کنید براخودتون اراجیف میبافین من اقایی خیابانی رو خوب میشناسم ادم خوب ودرستیه اما از جایی دیگ این حرفایی بیهوده رخ میده خدا نظر کنه امسالم‌ یه حال اساسی ب هم تیمابدیم رسوایی میمونه برا بقیه حسودا امیدوارم یه بازی کارشناسی شده مهندسی شده رو ب رخ رقبا بکشیم تا کسی وجود نکنه شاخ بشه ب امید موفقیت تیم همیشه ابی 💙💙💙💙💙💙
  • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    ب لطف خدا جواد نکونام امروز لنگیارو درسی بده تا ادبشن چ لذتی بده اون وقت
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اولا کاج حقیر چه ربطی به کیسه داره. دوما مردیکه خودت رو زدی به خ...یت؟؟؟؟؟ مگه امیرابادی اعتراف نکرده بود فرناز پودری براشون دوپونگ اورده بود؟؟؟؟؟ کیسه کش میمیرد منطق نمیپذیرد😂😂😂😂😂😂😂😂
  • محمد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تو خودت منبع چرتی بروگند....
  • العین شش کیسه یک IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    میگم این کیسه کشای حقیر که اینقد تو دوپینگ سابقه دارن بازی العین دوپینگ میکردن تا اون تحقیر و تجا...ز شکل نمیگرفت😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • محسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    جک تری دی دسته جمعی چند سال اخیر که مهدی امیرآبادی هم خودش اعتراف کرد چطور؟؟؟نظرت چیه در مورد پودرهای فرهاد مجیدی ؟؟؟
  • بابا اولونگا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    کیشه کشا با دوپینگ بازم ۵تا از اولونگا خوردن و شد باباشون؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Ali IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    فوتبال اروپا، دستِ شهرستانی هاست،امّادر ایران با ناعدالتی، تمامیِ امکانات،و رادیو و تلویزیون را در اختیارِ دو تیمِ پایتخت گذاشته،و یک،، دو قطبیِ کاذب ایجاد کرده،و کَمَر به نابودیِ شهرستانیها بسته اند، اما سپاهان،این شیرِ هفتاد ساله،، همیشه، وبا اِقتداری،غرور اَنگیز،،آنها را به چالِشی سخت کشانده. فوتبال اروپا، دستِ شهرستانی هاست،امّادر ایران با ناعدالتی، تمامیِ امکانات،و رادیو و تلویزیون را در اختیارِ دو تیمِ پایتخت گذاشته،و یک،، دو قطبیِ کاذب ایجاد کرده،و کَمَر به نابودیِ شهرستانیها بسته اند، اما سپاهان،این شیرِ هفتاد ساله،، همیشه، وبا اِقتداری،غرور اَنگیز،،آنها را به چالِشی سخت کشانده.
  • لنگ بی خاصیت وحکومتی همون حکومت‌های که اختلاص میکن IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خیابانی با این حرفات آهه هوادان تاج کبیر دامن گیرت میشن ببین از این به بعد چقدر زلیل خار میشی
    • ف دال IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      .... به خودت و شخصیتت و بخصوص، صوادط!
  • بهمن سرخپوش IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    حقیقت همیشه تلخه برای شما کیسه تنان فرناز پودری که امیر ابادی اعتراف کرد اونم دروغه؟تو که برای چندتا فالور شلوارتو پایین میاری با چرندیاتت گوش پخملی های خودتونو فریب میدی دنیای بداخلاقی و بی تربیتی که خودتی کیسه کش
  • لنگ حقیر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    نمیدونستم تا حالا خیابانی طرف دار کدوم تیمه همیشه میگفتم کاش مجری‌های همش اینجوری باشن عدالت رعایت کنن تا کسی متوجه نشه اوف برتو خیابانی
  • تقی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    لنگیا چقد حقیر شدن با چرندیات خودشونو خوشحال میکنندخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • فرناز دوپینگی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    کیسه حقیر اسطورش فرناز جک تری دی هست که امیرابادی اعتراف کرده بود اونوقت این مردک حرف حق تلخه براش. کاج حقیر کثیف فقط با دوپینگ و سهمیه پنالتی نشخار میکنن😂😂😂😂😂😂😂😂
  • آرمان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    علی پروین ،بازیکن،کاپیتان،سرمربی واسطوره پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرده و گفته به هیچ عنوان صحت ندارد.اینکه آقای خیابانی این موضوع را از کجای خود در آورده و چرا مطرح کرده است،الله اعلم.
    • ... IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      "از کرامات شیخ ما این است/ شیره را خورد و گفت شیرین است". جالبه برومند میگه کسی که بین ما نیست چطور میشه به حرفاش استناد کرد؟ خب مرد ناحسابی همایون بهزادی مگه این حرفا رو بعد مرگش زده که نمیشه بهش استناد کرد!! توقع داشتی بهزادی بیاد به توئه داغون بی‌تربیت بگه تا با مشت بکوبی تو صورتش؛ تو که سالها از سندروم دست بیقرار رنج میبری. کاری نداره که، حالا برو یه مشتم بکوب تو صورت خیابانی تا دو هیچ جلو بیفتی. نکته بعد اینکه سال ۵۴ گیریم تو یه سالت بوده و خیابانی ۹ سالش. اصلا این چه ربطی به شقیقه جومونگ داره!! همایون بهزادی این حرفا رو قبل مرگش به خیلیا زده حالا یکیشم جواد خیابانی بوده که تو داری مسخره‌اش میکنی. اگه مرغ پخته از شنیدن حرفای خیابانی خنده‌اش میگیره حتما مرغ زنده از شنیدن حرفای تو گریه‌اش میگیره. خدا پدر خیابانی رو بیامرزه که شرفشونو به عشقشون (استقلال) نمیفروشن. اصلا استقلال چه ربطی به تاج داره که تو داری بال بال میزنی!! نکنه داری سر قبرش گریه میکنی و ما بی‌خبریم. تاج منحل شد رفت. شما بچسب به همین استقلال که هر چی داری از اون داری. به آدم دوزاری رو که بدی میگه من پنج‌زاری‌ام!!
  • کیسه گشاد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    کاج تاج خودش چیه که کبیرش چی باشه بچه جون تو اگه اون موقع یه سالت بوده نباید اظهار نظر کنی تو تمام ادوار لیگ کاجی ها با دوپینگ تو دربی حاضر می‌شدند سند خواستی از مهدی امیرآبادی بپرس شییییییییییشش تایی
  • ع IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج‌کبیر‌را‌از‌کجا‌اوردید‌تاج‌طاغوتی‌که‌تیم‌حکومتی‌بوده‌الان‌هم‌از‌وزیر‌استقلتلی‌حمایت‌میشود
  • اصغر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    این استقلالیا با دو تا ستاره شون خیلی سرشون رو بالا مگه میدارن، حالا بذار یک بار ما توی آسیا ستاره بگیریم اونوقت میدونیم با این تاجی ها یا شیشتقلالیا چیکار کنیم 💪
  • اشکان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    آقای برومند چی باخودت کردی؟ پیداست شیشه میزنی برادر
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    آقای خیابانی لطفا اول برو مجله سالهای فوق را خوب مطالعه بکن بعدنیا ازخودت خیالبافی کن اگر منظورت بازی تاج3 پرسپولیس1 را میگی آزمایش دوپینگ از بازیکنان تیم تاج گرفته شد . ونتیجه منفی آن درجراید آن زمان هم اعلام شد بعد کمتر سوتی بده مثل بازیکنان جوانان سال 1352که گفتی ارنج تیم ملی را تشکیل دادند فقط 2بازیکن فیکس مثل مسیح نیا وحسن روشن ویک بازیکن ذخیره محمد دستجردی
  • امیرحسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    اینم آدم شده 😁😁😂😂
  • م IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تو درحدی نیستی که بخوای درباره تاج کبیراظهارنظرکنی توبرو درباره سوتی های خودت نظربده،،
  • امیر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    لنگ کیسه کش !!!!!
  • امیرحسین IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    پرویز جوون از بچه های اسلامشهر چه خبر😀😀😂😂🤪🤪
  • نیما IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خوش به حال استقلالی ها که به پیشکسوت مفنگی مثل این افتخار میکنن
  • پلویز IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    جواد و پلویز خیلی خنده دارن
  • آنتی کیسه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    باز حقیقتی از کیسه رو شد وحوش کیسه کش ریختن تو فضای مجازی ببینید چقدر کار خراب بوده که خیابانی ضد پرسپولیس در مورد کیسه افشاگری کرده
  • هاپی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    شما به تاج میگید کبیر پس خیلی عقب افتاده هستی تاج همون کسی است که به خاطر بی عرضگی در عقد قرارداد آبگوشتی با ویلموتس میلیونها دلار پول بین المال را به هدر داد البته اگه قانون محکمی داشتیم تا اون ریال آخر را باید تاج از جیب مبارک پرداخت می‌کرد تا دیگه از این اشتباهات نکنه
  • قشقایی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خیابانی لنگ کیسه کش
  • قشقایی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    خیابانی لنگ کیسه کش
  • علی شادمهر IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    چه خوبه که یه معلوم الحال که همه برا خندیدن به حرفاش میخوان حرف بزنه یه چیزی بگه تا عقده ها وحسادتها به پرافتخارترین وپاک ترین تیم ایران رو بشه و یه عده خودشونو خالی کنن.
  • اسی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    هنوز نمیدونه تاج مرد . این استقلال است.
  • امین IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تا اونجایی که من یادم میاد تمام در بی هایی که به جنجال کشیده میشد بلا استثنا سه هیچ بسود استقلال اعلام شد لااقل بکبشو برا نمایش هم که شده بسود پرسپولیس اعلام میکردین!!البته هنوز هم این حمایتهای پنهان به سود تیم آبی ادامه داره
  • علی از اصفهان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج! کبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق
  • علی از اصفهان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج! کبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق
  • علی از اصفهان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج! کبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق
  • علی از اصفهان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    تاج! کبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    عژیژم اژکدومموادژدی دمت گرم آدرشش رو بده خواشتیم ما هم لول بشیم
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    فقط شش تا یادت نره.
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    حالا استقلال صد سال پیش یه دوپینگی کرده و تموم شده رفته.بحث چی میکنید.ول کنید.گذشته دیگه گذشته.فکر حال باشید.
  • لنگی سوز IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    حالا شما کوتاه بیا بنده خدا توهم زده درکش کنید البته جواد سوتی چون تو فاز بوده بهترین گزینه دیدنش تا یه خوش خدمتی کرده باشه و رسانه میلی نیز در ادامه سریالی ماموریت خود یه حرکتی زده باشه
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    حالا استقلال سالها پیش یه دوپینگی کرده و تموم شده رفته.بحث چی میکنید.ول کنید.گذشته دیگه گذشته.فکر حال باشید.
  • حمیدرضاکیسه کن IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بیچاره خیابانی یدونه ازدوپینگشونوگفت اسطوره شون که بخاطردوپینگ خداحافظی کرداونودیگه روش نشدبگه چون مسئولینی که آزمایش دوپینگ گرفته بودن متوجه یه چیزغیرعادی شده بودن که اسطوره شون موردتجاوزعربهاقرارگرفته به مدت مدیدبخاطرشرایط کشورایران نتونستن عنوان کنن درضمن طبق مستندات متوجه شدن که اسطوره شون چندتاازهم تیمی هاشم برغی کسب درآمدباخودش برده اونجابه اوناهم تجاوزصورت گرفته البته گروهی
  • منوچهر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    معلومه استاد خیابانی خیلی سوزونده این جماعت رو ، اون و انکار کنید جک تری دی که بازیکن خودتون امیر آبادی ده ها بار اعتراف کرد آقا فرهاد بهشون داده بود رو چی میگید بابا کیسه جماعت همینه تاریخش با هوچیگری و دوپینگ نوشته شده ، مدیر عامل تیمشون یه بار گفت سومی صمد مرفاوی خیلی پاکتر از قهرمانی های این تیم بوده ، خودشون خودشون رو بی آبرو می کنند چرا این داستانها هیچوقت پشت پرسپولیس نبوده کلا ناف این تیم رو با دوپینگ بسته اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی