نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴۸ ساعت تا انتقال احتمالی دیاباته به پرسپولیس!/ مذاکره با شیخ ادامه دارد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را پیش می‌برد.

پس از جذب لوکادیا حالا پرسپولیس به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود است و مذاکره با شیخ دیاباته را پس از موافقت یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس موفق شد نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را جلب کند و پس از این موضوع مذاکره رسمی با مهاجم سابق استقلال آغاز شد و حالا طرفین در حال رایزنی هستند. مسئول مذاکره با شیخ دیاباته، امیرعلی حسینی معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس است که در انتقال لوکادیا نیز مذاکرات را پیش برد. او پس از اعلام شرایط پرسپولیس به دیاباته، قرار است شرایط او را به رضا درویش و محمد محمدی اطلاع بدهد تا باشگاه پرسپولیس موافقت یا مخالفت خود را اعلام کند. با این حال بعید است مشکلی برای این انتقال پیش بیاید. به این ترتیب مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس منتظر نتایج مذاکرات بین دیاباته و امیرعلی حسینی هستند تا شاید روز شنبه انتقال نهایی شود.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکره با شرزود تمیروف را انجام می‌دهد تا او از پرسپولیس جدا شود و لیست برای بازیکن خارجی موردنظر باز شود. این موضوع می‌تواند انتقال دیاباته را با پیچیدگی همراه کند. باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه فرصت دارد تا بازیکن خارجی مدنظر خود را به خدمت بگیرد و پس از آن باید به سراغ بازار بازیکنان آزاد برود.

شیخ دیاباته سابقه آقای گلی در ایران با پیراهن استقلال را دارد و فصل گذشته شاگرد استراماچونی در الغرافه بود. در صورت انتقال، این مهاجم ۳۴ ساله نوزدهمین بازیکن بزرگسال لیست پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • موسوی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    با سلام دیاباته از موقعی که یهودراستقلال افت کرد ودیگه نزد به پرسپولیس منتقل شده بود.شک نکنید .
  • سهراب IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    شیخ جایی نمیره چرت محضه عاشق استقلاله هرچتد که فوتبالش تموم شده
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    بنده مخالف سر مربی گری گل محمدی هستم چون بلد نیست تیم گل محمدی بلد نیست به تیم حریف بازی شو دیکته کن فشار بیاره گل بزن خجالت آور این تیم پس با احساسات هواداران بازی کنید خدایی این گل محمدی فکر کردی کیه بخدا مربی خوبی نیست فقط پول خوبی میگیره خرامش بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی