نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش رسمی پرسپولیس به احتمال جذب مهاجم استقلالی/ یحیی به درویش اسم داد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به جذب مهاجم جدید برای سرخ‌ها واکنش نشان داد.

رضا درویش درباره احتمال حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس، اظهار کرد: یحیی گل محمدی ۳-۲ اسم داد و گفت اگر قرار باشد مهاجم بگیریم دیاباته هم یکی از آنها است.

وی درمورد اینکه تبلیغات بازی امروز با فولاد را به جای باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ انجام داد، گفت: بعد از شرایطی که کارگزار به وجود آورد دیگر فضای همکاری نبود و مبالغ مدنظر ما محقق نشد. بالطبع مجبوریم با جای دیگری به توافق برسیم و صلاح دیدیم به نفع باشگاه است که فضای تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص شرایط صدور ITC مرتضی پورعلی گنجی، توضیح داد: پورعلی گنجی با باشگاه قبلی‌اش مشکل دارد. نزدیک به ۲۰ روز است مشغول پیگیری موضوع هستیم و دیگر مجبور شدیم مستقیم با فیفا نامه نگاری کنیم تا ITC بگیریم. مشکل پورعلی گنجی با باشگاه قبلی‌اش ربطی به ما ندارد اما به این دلیل که این موضوع سیر طولانی دارد  با فیفا مکاتبه کردیم و فکر می‌کنم تا ۳-۲ روز آینده این کار هم انجام شود.

درویش درباره اینکه آیا مشکل حق پخش تلویزیونی حل شده است، عنوان کرد: من عضو کارگروه هستم و قرار شد نشستی داشته باشیم تا با تعامل این مشکل حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    یحیی داره با لجبازی تیم رو نابود می‌کنه و امسال هم قهرمان نمیشینم ، آخه تو که میخواستی دیاباته رو بگیری چرا زودتر اقدام نکردی تا با ذوب آهن امتیاز از دست ندیم ، فولاد هم با سبک بازی نیمه اول نبازیم هنر کردیم ، خودت استعفا بده ، ای تیم مال برانکوست نه تو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی