۳
علاقه شدید استقلال به جذب لژیونر ملی پوش/ تصمیم مهم گزینه آبی‌ها برای فصل آینده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر سعید عزت اللهی توضیحاتی در خصوص وضعیت بازیکن ملی پوش ایران برای فصل آینده داد.

نادر عزت‌اللهی  درباره آخرین وضعیت فرزندش سعید و اخباری که درباره وی شنیده می‌شود، اظهار داشت: «در آخرین صحبتی که پریشب با سعید داشتم او به من تاکید کرد که فعلا نمی‌خواهد به فوتبال ایران برگردد. اتفاقا برخی تیم‌های ایرانی از جمله استقلال خیلی هم دوست داشتند که این اتفاق بیفتد. البته سعید در حال حاضر چهار پنج پیشنهاد دارد اما به‌هرحال چون با وایله قرارداد دارد، این باشگاه دانمارکی هم نمی‌خواهد به همین سادگی سعید را از دست بدهد.» 

پدر عزت‌اللهی تاکید کرد: «این تیم در حال حاضر سقوط کرده و به هر طریقی می‌خواهند سعید را نگه دارند تا دوباره برگردند و از سعید خواستند اگر می‌تواند بماند و در این امر به وایله کمک کند. البته آنها قبلا گفته بودند اگر پیشنهاد خوبی برای سعید برسد حاضرند او را منتقل کنند اما الان درصدد حفظ او هستند. بنابراین فعلا از بازگشت او به فوتبال ایران خبری نیست.» 

وی افزود: «یک باشگاه پرتغالی سعید را می‌خواست که تا سه چهار روز پیش کار او با این باشگاه تمام شده بود اما در دقیقه 90 به خاطر برخی مسائل مالی بین دو باشگاه و بند قراردادی که در زمینه مسائل مالی وجود داشت، باعث شد این اتفاق محقق نشود و فعلا به قول معروف این انتقال کنسل شود.» 

بازیکن اسبق ملوان درباره شکست این تیم ازاستقلال گفت: «ملوان بعد مدت‌ها به لیگ برتر برگشته و انتظارها از این تیم بالاست. البته سایر تیم‌ها سرمایه‌گذاری‌های خوبی در فوتبال کرده‌اند و در این زمینه ملوان کمی عقب ماند تا نتواند جوابگوی هوادارانش شود. از سوی دیگرابتدای مسابقات است و نمی‌شود زود قضاوت کرد و باید به این تیم فرصت داد تا بچه‌ها خودشان را پیدا کنند و از سویی بازیکنان جدید به این تیم کمک کنند.»  وی یادآور شد: «اگر تمام‌کننده خوبی داشتیم شاید در بازی با استقلال نتیجه دیگری رقم می‌خورد، الان هم فکر مهاجم هستیم اما تا امروز نتوانسته‌ایم چنین بازیکنی را در ایران پیدا کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    نه به دوچرخه میره نه پرسپولیس میرهتراکتور خودشم گفته
  • Abگ IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    هی برای گاو آهن به چه درد میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی