بن بست در جدایی مهاجم پرسپولیس/ پای ۷۵ هزار دلار پول وسط است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه قرارداد شرزود تمیروف با باشگاه پرسپولیس فسخ نشده است.

بعد از حرف و حدیث‌های زیاد یحیی گل‌محمدی به جدایی تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس رضایت داده است. با توجه به اینکه هم لوکادیا به پرسپولیس پیوست و هم این باشگاه به دنبال جذب شیخ دیاباته است  تا او را جانشین این مهاجم ازبک کنند.

در شرایطی که از پیکان به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده، گویا یک اختلاف مالی در این بین فعلا مانعی برای این انتقال است. گفته می‌شود قرارداد این مهاجم ازبکستانی با قرمزها برای لیگ بیست و دوم مبلغ ۱۷۵ هزار دلار است که باشگاه پیکان تنها حاضر به پرداخت صد هزار دلار برای یک فصل به این بازیکن است و به هیچ وجه حاضر به پرداخت رقمی بیشتر به تمیروف نیست.

البته با توجه به آنکه پرسپولیس باید تا فردا تکلیف جذب بازیکن خارجی‌اش را مشخص کند و برای این کار، نیاز به قطع همکاری با تمیروف دارد، شاید درویش مجبور شود با مهاجم ازبکستانی برای پرداخت بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس به توافق برسد تا بتواند نام او را از لیست خارج و یک مهاجم دیگر به احتمال زیاد دیاباته  را به تیمش اضافه کند.

اگر پرسپولیسی‌ها به هر دلیل موفق به اخذ رضایت تمیروف نشوند قادر نخواهند بود نام او را بدون هماهنگی از لیست خارج کنند زیرا این بازیکن قادر خواهد بود علیه قرمزها در فیفا طرح دعوی کند و پرونده ای جدید برای پرسپولیس تشکیل شود. طبق آخرین شنیده‌ها این مشکل قابل حل است و مدیران پرسپولیس هم مشغول مذاکره برای فسخ قرارداد تمیروف هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی