نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
۱ |
۴
همبازی نوراللهی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهاجمانی که به پرسپولیس معرفی شد، توماس اولسن نروژی بود.

طی روزهای گذشته یک مهاجم خارجی جدید به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد. توماس اولسن مهاجم ۳۱ ساله نروژی باشگاه شباب الاهلی امارات با نظر لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید این تیم ، در لیست مازاد قرار گرفت و از این تیم اماراتی جدا شد.

اولسن که شم گلزنی بالایی هم دارد در باشگاه الاهلی با مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو ستاره ایرانی همبازی بود. این بازیکن طی روزهای گذشته به باشگاه پرسپولیس معرفی شد ولی حضورش در جمع سرخ پوشان منتفی است.

با توجه به نیاز مبرم پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی، اولسن هم طی روزهای گذشته به یحیی گل محمدی پیشنهاد شد و باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مذاکره هم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد یحیی گل‌محمدی ۳ گزینه برای جذب مهاجم دوم به باشگاه معرفی کرده است تا جانشین تمیروف شوند، گویا یکی از این نفرات توماس اولسن نروژی بوده است. نکته جالب در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن این بود که مدیران پرسپولیس با مبلغ دریافتی اولسن و شروط این بازیکن موافقت کردند ولی مهاجم نروژی اعلام کرد به ایران نمی آید.

ماجرا از این قرار است که اولسن نمی‌خواهد به سادگی قید قراردادش با الاهلی را بزند و  به همین دلیل تصمیم گرفت علیرغم قرار گرفتن در لیست مازاد، همراه با تیم جوانان شباب الاهلی تمرین کند تا بتواند حق و حقوق خود را به صورت کامل از باشگاه اماراتی دریافت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی