نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اریک تن‌هاخ؛ منچستریونایتد - لیورپول
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی برابر لیورپول ابراز خرسندی و بر نیاز تیمش به خرید بازیکنان بیشتر تأکید کرد.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پس از کسب اولین پیروزی‌اش با این تیم در یک بازی رسمی پس از دو باخت متوالی که دوشنبه شب در آنفیلد و برابر لیورپول با نتیجه ۲-۱ رقم خورد، گفت: «یک بازی واقعاً خوب را ارائه کردیم. باید مثل یک تیم بازی کنیم، پرروحیه و این همان چیزی بود که در این مسابقه دیدیم. من به بازیکنانم گفتم که دیگر باید خودی نشان دهند چون حرف زدن بدون عمل فایده‌ای ندارد. ما باید جنگجو باشیم، شجاع باشیم.»

تن‌هاخ در ادامه با اشاره به خرید کاسیمرو از رئال مادرید تأکید کرد که من‌یونایتد هنوز باید بازیکنان باکیفیت بیشتری جذب کند. او گفت: «بازیکن جدید؟ قابل پیش‌بینی نیست. از اول گفته بودیم که بازیکنی می‌خواهیم که به کارمان بیاید نه هر بازیکنی. فکر می‌کنم که الان آن بازیکن (کاسمیرو) را خریده‌ایم. از این بابت مطمئنم. با این حال پنجره هنوز بسته نشده است. تیم ما فقط از نظر کمی نباید تجهیز شود بلکه باید از نظر کیفی ارتقا پیدا کند. کاسمیرو بازیکنی است که توان رهبری تیم در زمین بازی را دارد. او فوتبال‌شناس است و می‌داند چطور باید برنده شد. در دوران بازیگری‌اش کلی جام برده و داشتن بازیکنی مانند او در تیم بسیار مهم است. او، رافائل واران و کاسمیرو بازیکنانی هستند که می‌توانند راه را به جوانترهایی که تا الان جام نبرده‌اند نشان دهند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی