کارشکنی یک ایجنت نزدیک به تمیروف در منتفی شدن گزینه پرسپولیس/ ۵۰ هزار دلار باید به من بدهید تا دیاباته را بیاورم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیدیم یکی از دلایل منتفی شدن حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس کارشکنی یک ایجنت نزدیک به شرزود تمیروف بوده است!

پس از انتشار خبرمنتفی شدن پیوستن شیخ دیاباته به پرسپولیس گمانه زنی‌های زیادی صورت پذیرفت؛ از جمله اینکه می‌گویند پای پیشنهاد بهتری به لحاظ مالی در میان است و بعضی‌ها هم معتقدند، هجوم هواداران استقلال به صفحه دیاباته و درخواست آن‌ها برای نیامدن این بازیکن به پرسپولیس در تصمیم شیخ تاثیرگذار بوده است.

شیخ دیاباته تست‌های پزشکی خود را در قطر پشت سر گذاشت و مشکلی از بابت مصدومیت نبود. مهاجم سابق استقلال مدارک تایید تست پزشکی، برگه فسخ قرارداد با الغرافه، پاسپورت و سایر مدارک لازم را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرد و سپس مدیران پرسپولیس برای این بازیکن بلیط سفر به تهران را تهیه کردند و قرار بود شیخ در همین هفته به تهران بیاید و باشگاه پرسپولیس از او رونمایی کند.

در اتفاقی عجیب اما دیاباته فقط به فاصله دو ساعت از ارسال مدارک، با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس می‌گیرد و می‌گوید به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد ببندد. شنیدیم ایجنت نزدیک به شرزود تمیروف از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته است برای فسخ قرارداد مهاجم ازبک، حق دلالی حضور شیخ دیاباته را (چیزی حدود ۵۰ هزار دلار) را به او بپردازند!

کارشکنی یک ایجنت نزدیک به تمیروف در منتفی شدن گزینه پرسپولیس/ ۵۰ هزار دلار باید به من بدهید تا دیاباته را بیاورم!

ظاهرا این درخواست عجیب و غیر معمول باعث دلخوری شدید یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس شده و با این ایجنت نیز درگیر شده اما در نهایت با وساطت اطرافیان این قائله ختم به خیر شده است! با این وجود ایجنت مورد نظر پس از دریافت ۵۰ هزار دلار رضایت به فسخ شرزود تمیروف می‌دهد اما همان جا تهدید می‌کند که اجازه نمی‌دهد پرسپولیس شیخ دیاباته را بخرد!

پیش از این رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: " اگر من روز اول یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو آن بازیکن را می‌گرفتم، مجسمه ام را می‌ساختند اما چون مقابل دلالی ایستادم این اتفاقات افتاد. از طرفی دنبال اسپانسر بودیم که عجله نکردیم و آن اسپانسری را گرفتیم که قراردادش چهارصد درصد بیشتر بود. تا دلالی در فوتبال ما است این فوتبال به ناکجاآباد می‌رود. لوکادیا را «لای زرورق» گذاشتیم که گفتند از نظر رزومه تابه حال چنین بازیکنی به ایران نیامده اما این دلالان کارشکنی می‌کنند. مدیربرنامه راه و روش خاصی دارد اما دلال متفاوت است. یعنی از ایرانی بودنشان خجالت نمی‌کشند؟"

حالا مشابه اتفاقی که رضا درویش تعریف کرد بار دیگر و این بار در مورد شیخ دیاباته رُخ داده است. ایجنتی که پول زور می‌خواهد و باشگاه پرسپولیس را هم تهدید می‌کند و متأسفانه اراده ای هم برای برخورد با این دلالان دیده نمی‌شود. دلالانی که در فوتبال ایران و حتی تیم‌های بزرگ جولان می‌دهند و پول مفت به جیب می‌زنند و حالا با گستاخی بیشتری هم کار خود را پیش می‌برند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    فکرش میکردم پای یک دلال در میان هست.نباید زیر بار زور میرفتن و با تیمروف فسخ نمیکردن.شیخ دیاباته هم باید بی خیالش بشند.دیگه این بازیکن بدرد پرسپولیس نمیخوره.اگه قرار باشه همون برزیلی که تو گزینه هاشون بود جذب کنند.البته اگه عبدی بهش بها بدن از همه این ها بهتره.
  • اسد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    اسم ایجنته فرشید کریمی این کار هارو میکنه
  • احسان IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    شیخ دیاباته
  • ح CA ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    ما ایرانی ها درجهان وتمام سرزمین ها با این کارها خودمان را نشان دادیم اگرهرکاربد وخرابی میشود میگوین ایرانی بوده چون بعضی ها خیلی راه برایشان باز است وکسی به انها کارندارد آخه آنها همه کاره این سرزمین هستند
  • سلطان اسیا پرسپولیس❤❤❤ IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    متاسفانه تا موقعی که این دلال ها باشند هیچ چیزی حل نمیشه و اینجور افراد فقط برای خودشان جولان می دهند و ضررش هم فقط و فقط و فقط به پرسپولیس میرسه همین الان استقلال چیزی بخواد وزیر ورزش که سهل است رئیس جمهور تمام کار رو برای شون انجام میده اونوقت میگن پرسپولیس تیم حکومتی
  • کیسه کش IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    خرکیف شدم
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    من از اولش هم به جذب شیخ راضی نبودم چون بخوایم منطقی قضاوت کنیم الان سن بازیش تمام شده خوشم میاد از اقای درویش که هیچ جوره به دلال ها محل نمیده دمت گرم درویش پرز
  • ۷۸۹۰ IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    عالی دیاباته
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    از خبرورزشی میخوام موضع بهتری در قبال این ایجنت نماها داشته باشه ، بنده از جای مطلع شدم این ایجنت بعداز تهدید باشگاه پرسپولیس به سراغ دیاباته و خانواده ش میره و بهشون میگ اگر تو ب پرسپولیس بری از سمت هواداران استقلال به خودت و خانواده ات آسیب خواهد رسید ، بازیکنان زیادی بودن ک با جاب جای بین این دو تیم برای خودشون و خانواده هاشون اتفاق بدی افتاده ، حتی به دیاباته میگ ک حاضرم با این بازیکنان تماس بگیرم ک خودشون بهت بگن یا شماره تماس اون ها رو هم بدم ، کسانی رو هم ک این ایجنت معرفی می کنه بازیکنان سابقی هستن ک بین این دو تیم جا ب جا شدن و اصولا استقلالی هستند و در حال حاضر هم با پرسپولیس و بخصوص هوادارانش مشکل دارن ، در واقع این ایجنت داره یک اقدام زد امنیتی ایجاد می کنه بخاطر منافع شخصی ، هم از مسولان امنیتی و هم رسانه وزین خبرورشی میخوام ک در این مورد اقدام بکنند ، چون با شایعه های این چنینی ، نگااه دنیا نسبت ب ایران منفی میشه ، بخصوص بازیکنان خارجی .
  • ق ر IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    حامی دلال‌ها در ایران ، فدارسیون فوتبال آبی هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی