سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
۴ |
۵
کپی استقلال از روی دست پرسپولیس در زمینه بدنسازی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو میگوئل دوس که یک مربی جوان به حساب می آید در باشگاه های بوآویشتای پرتغال و التعاون عربستان کار کرده است

زمانی که پرسپولیس با برانکو تند تند قهرمان می شد و جام ها را یکی پس از دیگری به خانه می برد همه از یک مربی به عنوان عامل موفقیت تیم یاد می کردند. آن مربی کسی نبود جز مارکو مربی بدنساز که گاهی بازیکنان پرسپولیس از فرط خستگی به او حمله و برخورد فیزیکی می کردند تا قدری از دق و دلی خود به خاطر فشار تمرینات بدنسازی را روی او خالی کنند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس از حضور این مربی در کادر فنی تیم خرسند بودند چرا که بر این عقیده بودند بدنسازی مارکو به آنها کمک می کند همیشه در جریان فصل بدن ایده آلی داشته باشند. به نظر می رسد مربی بدنساز استقلال که یک خارجی است در حال زنده کردن نام مارکو در فوتبال باشگاه ایران است.

مهدی مهدوی پور یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه استقلال در مورد سختی کار با پائولو میگوئل دوس سانتوس مربی بدنساز استقلال می گوید: «ما بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم که سنگین‌ترین بدنسازی دوران عمر فوتبالی من تا الان بود. هنوز هم به اصطلاح بدن‌های ما رها نشده است تا به بهترین فُرم برسیم. نیاز به زمان داریم تا بدن‌ها شکل آرمانی و ایده‌آلی پیدا کند و بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. بنابراین هنوز بدنسازی تأثیر خودش را دارد و امیدواریم در ادامه فصل وضعیت‌مان بهتر شود.»

پائولو میگوئل دوس سانتوس (مربی بدنساز) که یک مربی جوان به حساب می آید در باشگاه های بوآویشتای پرتغال و التعاون عربستان کار کرده است و استقلال سومین باشگاه حرفه ای او محسوب می شود و بدون شک در آینده مصاحبه های مهدی مهدوی پور در مورد مربی بدنساز استقلال تکرار خواهد شد و به نظر می رسد آبی ها هم یک مربی بدنساز خود پیدا کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احمدرضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    با الکی دویدن به کسی مربی بدنساز خوب نمی گند،هر وقت استقلال مثل پرسپولیس برانکو قهرمانی زیاد بدست اورد و فینال لیگ قهرمانان اسیا رفت و از همه مهمتر کمترین مصدومیت در فصل که ویژگی خاص مارکو بود بنحو احسن انجام داد،اون موقع میتوان گفت این مربی پرتغالی کارش درست هست،والا بدنسازی سخت و طاقت فرسا وجه تمایز همه مربیان اروپایی هست ،بطور کلی در فوتبال اروپا بدنساز های بلوک شرق بهترین هستند و یه دانشگاه در زاگرب دارند که بهترین مربیان بدنسازی دنیا از انجا فارغ تحصیل می شوند.
    • حامد IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      برای اینکه استقلال مثل دوران برانکو بشه یک بابا مسعود کم داره .
  • رضایاک IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    کیسه همیشه از روی دست سرورش پرسپولیس کپی برداری کرده ولی چون فیک و غیر حرفه ای هست با میلیاردها خرج اضافه همیشه با سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی و داور و فدراسیون و اینا اگر جلو بوده باشه😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی