چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
۷ |
۲
پرسپولیس بمب‌ جدید نقل و انتقالات را به یک دلیل نخواست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی توانسته با جذب مهره‌های مدنظر سرخپوشان عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. جذب نفراتی چون علیرضا بیرانوند که البته بی‌میل نبود در سال منتهی به جام جهانی به ایران بازگردد و فرصت حضور فیکس در تیم ملی را به دست بیاورد در کنار توافق با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، محمد مهدی احمدی، سعید صادقی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی و گئورگی گولسیانی و در نهایت یورگن لوکادیا هواداران را نسبت به اقدامات مدیریتی امیدوار کرده است.

با این حال درویش طی مدت اخیر بارها در گفتگوهای خود نسبت به موضوع دخالت برخی دلالان موضع تندی نشان داده بود که با حمایت رسانه‌ها و هواداران نیز همراه شده بود. او که روز گذشته در آخرین گام مذاکره با شیخ دیاباته نیز با به میان آمدن پای برخی واسطه‌ها برای این انتقال به مشکل برخورده است، در این خصوص واکنش دوباره‌ای نشان داده است: می‌خواهم با هواداران راحت صحبت کنم. واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند. این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم. نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود؛ ولی حتما برنامه خود برای حضور مهاجم جدید را عملی می‌کنیم و کارها طبق روال پیش می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد مجیدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    همه مردم ایران خواهان انحلال پیروزی هستنند ما همه به شدت از یحیی گل محمدی حمایت میکنیم تا پیروزی رو به دسته یک بفرسته وبعد منحل
    • حمید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      این کیسه هست که سابقه دسته سه روداره بااین ساپینتو بیخاصیت جاتون همونجاست کیسه کشای بی اسطوره
    • بستوزن لنگ IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      درخواست ۴۰ میلیونی 💙💙💙💙💫💫👍👍👍👍
  • منوچهر IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اقای درویش در مورد مهاجم و دلالهای بیشرف کاملا حق با شماست و ادمینهای 14 ساله برخی پیجهای پرسپولیس برای دیده شدن قشنگ بازیچه چهار تا دلال عوضی میشوند ولی مدیر محترم ، مهدی هاشمی نسب هفته قبل با رفتار و حرکات مشمئز کننده اش آشکارا باعث تحریک ، واکنش ناجور و احتمالا جریمه تماشاگران پرسپولیس شد چرا شکایت نمی کنید اگه استقلال بود بدرستی الان با بیانیه و طرح شکایت طرف رو نابود می کرد این انفعال و بی تفاوتی وحشتناک شما احتمالا باعث تکرار ایناتفاقات بین این مرتیکه و هواداران پرسپولیس خواهد شد بخش حقوقی باشگاه چرا دخالت نکرد چرا شکایت نکرد پس چرا حقوق می گیرند اصلا شما چه وظیفه ای در قبال توهین و تحریک هوادارانت داری ؟ هواداران تراکتور فصل قبل وحشتناک ترین صحنه های وحشی گری و توهین رو انجام دادند ولی با انفعال شما بازیکن پرسپولیس و هواداران پرسپولیس هم که بیگناه بودند جریمه شدند اگه نمی تونید از حقوق تیم دفاع کنید خوب برید مدیر رقیب سربازی دو بازیکنش رو 4 ماهه به معافیت رسوند مربی تیمش جلوی چشم میلیونها نفر اون کار وحشتناک رو کرد نهایتا یک جلسه تعلیقی و جریمه مالی محکوم شد
    • حمید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      احسنت حرف حساب جواب نداره
  • آره ما لنگی هستیم IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    والا ما غیر از چندتا ترقه سوتکی و کبریتی، بمبی تو باجگاه لنگ ندیدیم که جدید باشه یا قدیمی
  • امید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    بمبشون35میلیاردی تک به تک شد توپا بادست گرفت🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی