پشت پرده درگیری سرمربی استقلال با یک سرباز/ عصبانیت ساپینتو دردسرساز شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.

اظهاراتی که ساپینتو چند ماه قبل درباره یکی از ژنرال‌های پرتغالی مطرح کرده بود برای او دردسرساز شده است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال سه‌شنبه شب اعلام کر که این مربی را به دلیل اظهاراتی که در ماه می و زمانی که هدایت موریرنزه را برعهده داشت مطرح کرده به مدت یک ماه محروم کرده است. 

این تصمیم پس از طی کردن روند انضباطی و بررسی مدارک ارائه شده از سوی سازمان لیگ فوتبال پرتغال گرفته شد. هرچند این پرونده پیش از این در ماه جولای به دلیل نقص مدارک رد شده بود اما پس از وقفه ۱۵ روزه بار دیگر به جریان افتاد. 

پس از ارسال مدارک جدید، مطرح کردن دفاعیه از سوی طرفین و بررسی دقیق شرایط، در نهایت این مربی که ژنرال اورلاندو مندس را «دروغگو» خطاب کرده بود به دلیل هتک حرمت و وارد کردن تهمت نادرست با محرومیت روبرو شد. 

این اظهارات زمانی مطرح شد که این مربی پرتغالی در تلاش بود تا تیمش را به لیگ برتر پرتغال برساند گرفت و در نهایت با قبول شکست در دیدار پلی‌آف برابر چاوز موفق به انجام این کار نشد. هرچند پیش از این هم اظهارات او باعث محرومیت ۱۵ روزه و جریمه نقدی برای او حتی پیش از برگزاری این دو بازی شده بود. 

عصبانیت این مربی به دلیل غیبت این بازیکن تیمش در دیدار حساس برابر چاوز بود که می‌توانست به تغییر سرنوشت آنها و صعود به لیگ منجر شود.

ساپینتو دست به انتقاد شدیدی از اورلاندو مندس زده بود و از رفتاری که با تیمش صورت گرفته ابراز ناراحتی کرده بود. این مربی پرتغالی در این باره گفته بود:« این ژنرال یک دروغگوی بزرگ است. مردم شهر موریرا باید او را بشاسند و به او اعتراض کنند. او باعث شد که موفقیت این باشگاه زیر سوال برود. هیچکس چیزی نمی‌گوید اما آیا شما می‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من حاضرم که برابر همه چیز و همه کس بایستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اینم مثل عرسلان بیرون بکنید😂😂
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    تو لیگ پرتغال قانون اجرا میشه به خاطر توهین سرباز یک‌ماه حبس میشه ولی لیگ‌ ایران همین مربی پرتغال با لگد به برانکاد و توهین به ماموران هلال احمر به خاطر حکومتی بودن کیسه و آجرلو و ماجدی و سجادی قانون جنگل و دور زدن محرومیت های مربی کیسه ماس و مالی می کنند تفاوت اجرای قانون کشور پیشرفته بدون تبعیض قانون اجرا میشه تو لیگ ایران قانون به خاطر حکومتی بودن کیسه ماس و مالی می کنند
    • عنکش سرخ آسیا 60 سال در حسرت یک قهرمانی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      شما دیگه از قانون حرف نزنید . شما خودتان جنگل هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی