نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
۱۵ |
۲
ستاره استقلالی برای پرسپولیسی شدن تضمین خواست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت حضور شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس نامشخص است.

با وجود جذب یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم دیگر شد و گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس هم مهاجم سابق استقلال است.

شیخ دیاباته که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را با پیراهن استقلال دارد، با پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود ولی ناگهان چند شب قبل به مدیران پرسپولیس اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بیاید.

وقتی مدیران پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردند و دلیل این موضوع را از دیاباته پرسیدند، مهاجم قصل قبل الغرافه قطر عنوان کرد خانواده‌اش راضی به حضور در ایران نیستند. در این بین گفته شد بعضی‌ها که دوست ندارند دیاباته پرسپولیسی شود، از داخل ایران شیخ را تهدید کردند و همین موضوع باعث شد تا دیاباته قید حضور در پرسپولیس را بزند.

مدیران پرسپولیس که همه شرایط این بازیکن را پذیرفته بودند و حتی بلیط پرواز به ایران را هم برای دیاباته گرفته بودند، دوباره باب مذاکره با شیخ را باز کردند و می‌خواهند هرطور شده این بازیکن را راضی به حضور در پرسپولیس کنند.

طبق شنیده‌ها این بازیکن در آخرین صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشته، خواستار این شده که امنیت خودش و خانواده‌اش تحت هر شرایطی تضمین شود. باشگاه پرسپولیس هم به این بازیکن اطمینان داد در صورت حضور در ایران هیچ مشکلی برای او و خانواده‌اش رخ نخواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اینا همش حرف مفت هست پای پول زیاد در میون هست.شیخ دیاباته را باید بی خیال بشند.
  • حامد مجیدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    حمایت از یحیی تا منحل شدن پیروزی
    • عشقپولیس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      عجب سوزشی داری تو بچه تمام ناشدنیه این سوزش بنازم به امپراطور يحيي که سوزش مدام ایجاد میکنه ای جان
    • علیرضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      فقط حمایت از داچعلی منصور یا حجازی
    • نقش جهان IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      میگم حامدمجیدی عجب لنگیارو...خودت کردی😂
  • شایان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    شیخ دیاباته بیا ایران ایران امن است
    • مرصاد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      از وقتی کیسه ها زدن درب واحدش رو شکستن دیگه میترسه بیاد ایران! آبروی فوتبال ایران را تو دنیا بردن 🚴‍♀️🚴‍♀️ الشیشتقلال الکیسه الدوپینگی 🚴‍♂️🚴‍♀️ الانم هر بازیکن خارجی میخواهیم بگیریم؛ میرن تو صفحه ی شخصی طرف که به ایران نیایید! دم لوکادیا گرم که حرف اینارو به کتف چپشم حساب نکرد😆
  • منوچهر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    نه اقا اینجا میدان مینه اصلا امنیت نداره جون مادرت نیا ، پرسپولیس به تو هیچ احتیاجی نداره لعنت به دلالی
  • یاشار IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    شیخ دیاباته ارزش پرسپولیسی شدن را ندارد استقلالی جماعت خائن هستند....
  • سلام IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    شیخ اگه مهاجم خوبی بود الان بدون تیم نبود در کل هیچ رقمه در حد پرسپولیس نیست اصلا اگر خوب بود از لیگ تقریبا ضعیف قطر اخراجش نمیکردن بازم اگه خوب بود یکی از تیمهای قطری میگرفتش بخدا بیاد پرسپولیس میشه حکایت تمیروف میشه سوهان روح اگه از پایه های خودمان مهاجم بیاریم از شیخ خیلی بهتر جواب میده خدا کنه منتفی بشه و به پرسپولیس نیاد ولی اگه بره کیسه خیلی عالی میشه بره کنار ششباز زاده دو تایی با هم عاجز و نا توان از گلزنی
  • سلام IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    خانم بر سر تیمی که شیخ براش شرط بزاره آقا یحیی می دانی چیه قبولت داریم ولی تو گرفتن بازیکن تخصص نداری بر خودت یک تیم بخر اونوقت هر بازیکنی که دوست داشتی بگیر ولی دست از سر پرسپولیس بردار با این خریدهای زپرتی شخصیت پرسپولیس را خراب نکن آخه شیخ و کاوه هم شدن بازیکن 2تا رده خارج هرچی بازیکن گرفتی لیاقت پرسپولیس را نداشتن اصلا برای پرسپولیس افت داره از تیمهای دیگها بازیکن بگیره ماه خودمان آکادمی نداریم پس چرا از آکادمی چند تا بازیکن نمیارین همش بلده بازیکن اسم دار بی انگیزه بگیره این همه صادقی را بزرگ کردن آخرش چی هیچی یک بازیکن بسیار معمولی یا دانیال حتی سروش چی گردن هیچی چون دیگها کارایی ندارن اینجا آمدن پول به جیب بزنن حالا هم شیخ و کاوه بخدا گندش را در آوردن پرسپولیس با بازیکنای آکادمی خودش دهم لیگ بشه ارزشش بیشتره تا با این خریدهای زپرتی قهرمان بشه یحیی فقط به فکر همین فصله که قهرمان بشه ولی منطق میگه باید به فکر حداقل 5 سال بعد باشی الان این پرسپولیس از لحاظ بازیکن آیا پشتوانه برای سالهای بعد داره نکنه شیخ و کاوه را در نظر گرفتن خدا کنه پرسپولیس برسه به دست صاحبش ن دلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی