نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
زمان به عقب برگردد باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم/ مهم نیست؛ راه من و پرسپولیسی‌ها از هم جدا شد/ بازیکن آزاد هستم؛ به هر تیمی که بخواهم می‌روم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس گفت: دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. چالش مهمی در دوران ورزشی من بود و اگر باز هم به عقب برگردیم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می‌کنم.

در حالی که مدیران پرسپولیس پس از موافقت یحیی گل‌محمدی باب مذاکره را با مهاجم اسبق استقلال و بازیکن فصل گذشته الغرافه باز کردند اما برای ثبت قرارداد این بازیکن باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می‌کردند. در نهایت شیرزد تمیروف قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا جای خود را به یک مهاجم خارجی دیگر بدهد. تمیروف که در نیم فصل سال قبل به پرسپولیس پیوست، تنها یکبار موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت. بعد از فسخ قرارداد، فرصتی دست داد تا با این مهاجم ازبک گفت و گویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

چه شد که قراردادت را با پرسپولیس فسخ کردی؟

خب این موضوع یک توافق دوجانبه بین من و باشگاه پرسپولیس بود. آن‌ها می‌خواهند کهاجم دیگری را به خدمت بگیرند و من هم پیشنهادات خوبی دارم که می‌تواند در آینده فوتبالی ام تاثیرگذار باشد. با سرمربی تیم و مدیر باشگاه صحبت کردیم و به صورت دوستانه از هم جدا شدیم. فوتبال حرفه ای همین است و این مسائل در فوتبال اتفاق می‌افتد. مشکلی از این بابت وجود ندارد و راه من و پرسپولیس از هم جدا شد.

خودت دوست داشتی که از پرسپولیس جدا شوی؟

من همیشه از چالش استقبال می‌کنم. همانطور که گفتم این یک توافق دوطرفه بود و مشکلی وجود نداشت. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده موفق باشند.

به طور کلی دوران حضورت در پرسپولیس چطور بود؟

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. چیزهای زیادی در این تیم یاد گرفتم و تجربه بسیار خوبی برای من بود. روزهای خوبی در کنار دوستان عزیزم در پرسپولیس داشتم و از همین حالا دلتنگشان می‌شوم. به طور کلی دوران خوبی بود و خوشحالم عضوی از این تیم بزرگ و دوست داشتنی بودم.

زمان به عقب برگردد باز هم با پرسپولیس قرارداد می بستم/ مهم نیست؛ راه من و پرسپولیسی از هم جدا شد/ بازیکن آزاد هستم؛ به هر تیمی که بخواهم می روم

اگر به عقب برگردیم، باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کردی؟

بله حتما. پرسپولیس یکی از مطرح ترین تیم‌های آسیا است و من دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. چالش مهمی‌در دوران ورزشی من بود و اگر باز هم به عقب برگردیم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می‌کنم.

عده ای از هواداران پرسپولیس به نوعی مخالف حضور تو بودند. آیا این موضوع در فسخ قراردادت تاثیر داشت؟

من همیشه احترام زیادی برای هواداران پرسپولیس قائل هستم و دوستشان دارم. آن‌ها همیشه به من محبت داشتند و رفتارشان با من خوب بود. هیچ بدی از آن‌ها ندیدم و بهترین‌ها را برای هواداران پرسپولیس آرزو می‌کنم.

به نظرت پرسپولیس می‌تواند امسال قهرمان شود؟

بله حتما. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و حمایت کلی هوادار را دارد که موضوع بسیار مهمی‌است. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌کنند که همگی باکیفیت هستند. به نظرم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و خیلی زود می‌تواند اولین برد خودش را کسب کند. درست است که دیگر عضوی از این تیم نیستم ولی قطعا با قهرمانی پرسپولیس من هم خوشحال خواهم شد.

این احتمال وجود دارد که روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟

فوتبال حرفه ای است و هرچیزی احتمال دارد اتفاق بیفتد. پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من هستند و ممکن است روزی دوباره مسیرمان یکی شود و من به پرسپولیس برگردم. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و سرنوشت چه چیزی را در زندگی ما قرار می‌دهد.

تیم بعدی ات را انتخاب کردی؟

من الان بازیکن آزاد هستم و به هر تیمی‌که بخواهم می‌توانم بروم. چند پیشنهاد دارم که بعد از مشورت با مدیربرنامه‌هایم یک تیم را انتخاب خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرصاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ای کاش شیشتقلال جذبش کنه😂 ارزونم میدیم؛ تمیروف با آرمان رمضون یخی ذوب کشنده ای میشن😆 یکی رکاب میزنه و یکی دیگه هل میده🚴‍♀️🚴‍♂️ باور کنید در پایان فصل با ۳۰ گل نزده آقای فول میشن🤣
    • آرمان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      هههههههه خندیدم بجای مسخره کردنت یه کم فوتبالی صحبت کن
  • سلام IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    این پرسپولیسه که باید بگه زمان به عقب برگرده اون تمیروف را نخواهیم گرفت به هیچ وجه اصلا معلوم نبود یحیی رو چه حسابی این را گرفت یا شاید با کسی دیگه اشتباه گرفته بود بعدا فهمید که این اون نیست
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    تمیروف داداش اگه ده هزار بارم برگردی عقب مجبوری بری لنگ چون جایی غیر از لنگ همچین تحفه ای رو نمیگیره و غیر از گولممد کسی همچین استعدادی رو جذب نمیکنه
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    بعضی ها به اسم هوادار پرسپولیس میان حرف مفت و چرند میزنند و روی دیگر هواداران تاثیر میزارن.اون عده که یا دشمن پرسپولیس هستند و یا هوادار تیم رقیب.شخصیت و بزرگی را توی مصاحبه تیمروف میشه دید.اتفاقا اتفاقا تیمروف بازیکن خوبی بود فقط شانس نداشت.امیدوارم هر جا بره موفق باشه.
    • سلام IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      شانس نداشت چیه اینم شد حرف بازیکن باید اینکاره باشه تکنیک داشته باشه بد شانسی ی بار 2بار نه تو تمام بازیها وقتی اینکاره نبود حتی اگه خوش شانس هم بود بازم توان گلزنی نداشت اگه از تیمهای محلات ی مهاجم بجای تمیروف بازی میکرد قطعا بهتر جواب میداد بعدشم اینجا پرسپولیسه باید مهاجمش درجه یک باشه وجود تمیروف برای شخصیت پرسپولیس افت داشت فصل قبل اگه یحیی بجای تمیروف از عبدی تو تمام بازیها فیکس استفاده میکرد قطعا بدون شک قهرمان میشدیم حتی تو جام حذفی والا همین تمیروف باعث شد قهرمان نشیم اون همه موقعیت خوب نصیبش شد فقط ی گل زد اگر نصفشان را گل کرده بود قهرمان بودیم همین که باهاش فسخ کردن خوبه حداقل چیزی به عنوان سوهان روح تو تیم نداریم خدا را شکر که رفت ای کاش اصلا نیامده بود خدا کنه بره استقلال چه حالی میده اگر به مهاجم استقلال فصل قبل به ما کلی حرص داد این فصل به هوادارای استقلال حرص بده و به سوهان روحشان دیگه کسی نگه مهاجم خوبی بود حرف باید از روی منطق باشه رو چه حسابی خوب بود؟
  • ساسان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    چقدر قشنگ مصاحبه کرده
  • ناشناسم IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    هرکس که از پرسپولیس رفت بر لج هم که شده بازی خوبی به اجرامیزاره که به نفع تیم خریدارهست.. درضمن رضائیان رو نباید ازدست میدادیم. چقدربنده خدا به این در وآن در زد که به پرسپولیس بیاد. ولی آخرش اینجوری جوابش رو دادن بهمین راحتی. باورکنید رامین ازیک مهاجمی عملکردش بهتره. درضمن خریدی دیگه پرسپولیس تو این فصل نداره.
  • بنام DE ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    همه خوشمزه ها نظرات طنزشون رو دادن. ولی واقعیت اینه که شرزود همیشه با تمام وجودش تمرین کرد و مثل یه ایرانی که از بچگی پرسپولیسی دو آتیشه بوده، تعصب داشت و جنگید. بهتر بود یحیی مهدی عبدی رو میداد پرتقال و شرزودو نگه میداشت. اونایی که با کامنتاشون مسخره اش میکنن، چند سال دیگه قطعا نظرشون عوض میشه!!!
  • سلام IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    خرید تمیروف شاهکاره یحیی بود فقط حیف حیف هزاربار حیف یحیی بازم شاهکار کرد و رامین را مفت از دست دادیم این پرسپولیس فقط رامین را کم داره نه مهاجم تیم الان مشکل خلق موقعیت و پاسور خوب داره که رامین یک پاسور درجه یک بود و حتی یک جورایی مهاجم بود و گلزنی میکرد آخه چرا دانیال کجا رامین کجا اگه بگیم رامین سپاهان را تقویت کرده بیراه نگفتیم حیف شد خریت یحیی حد واندازه نداره شک نکنید رامین بود الان 6 امتیازی بودیم
  • سلام IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    خرید تمیروف شاهکاره یحیی بود فقط حیف حیف هزاربار حیف یحیی بازم شاهکار کرد و رامین را مفت از دست دادیم این پرسپولیس فقط رامین را کم داره نه مهاجم تیم الان مشکل خلق موقعیت و پاسور خوب داره که رامین یک پاسور درجه یک بود و حتی یک جورایی مهاجم بود و گلزنی میکرد آخه چرا دانیال کجا رامین کجا اگه بگیم رامین سپاهان را تقویت کرده بیراه نگفتیم حیف شد خریت یحیی حد واندازه نداره شک نکنید رامین بود الان 6 امتیازی بودیم
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    اتفاقا تمیروف از امثال عبدی وپاکدل برای پرسپولیس مفید تر است .هم سرعتی ،جنگنده که بشدت مدافعین را اذیت می‌کند.وای حیف که مثل عبدی کسی را ندارد در مصاحبه از او اسم بیاورد همانند پیوس،فنونی زاده،عربشاهی...
  • حسن US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    یکی نیست به این بگه لنگ کجا پر افتخار ترین تیم آسیاست خخخخخخخخ
  • حسن US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    یکی نیست به این بگه لنگ کجا پر افتخار ترین تیم آسیاست خخخخخخخخ
  • امید IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    تیمورلنگ چه بهم میومدن
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    امیدوارم یه روزی با بالا بردن شم گلزنی به پرسپولیس برگردی فرهنگ پرسپولیسی که در شما جوانه زده پرورش بده تا در فوتبال بزرگتر شوی بازیکن بانفس وانرژیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی