استقلال هم ضرر تبلیغاتی کرد هم جریمه می‌شود!/ ادامه دعوای تلویزیون با موضع حق پخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان، تداوم مشکلات اخیر بین سازمان صدا و سیما و باشگاه استقلال بر سر موضوع حق پخش تلویزیونی بود.

تصاویر دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان درست شبیه به تصاویر دیدار خانگی قبلی استقلال مقابل سپاهان در تهران درشت، بی قواره و به شکلی بود که توی ذوق بیننده تلویزیونی می‌زد و مشخصا این شکل فیلمبرداری از یک مسابقه فوتبال به این دلیل بود که تبلیغات اطراف زمین، که اسپانسرهای باشگاه استقلال در این مسابقه بودند به شکل مطلوب از قاب تصویر تلویزیون پخش نشوند.

اما اتفاق مهم دیگر از بازی استقلال جریمه احتمالی این تیم بابت تاخیر در ورود به زمین بود! جایی که سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگویی با خبر ورزشی در این باره گفت: «در دیدارهای ابتدایی هفته سوم تنها تاخیر چند دقیقه ای ورود تیم استقلال به زمین مشکل ساز شد که آن هم به خاطر مشکلات درونی بین خودشان با صدا و سیما بابت تبلیغات محیطی صورت گرفت وگرنه سایر دیدارهای روز پنجشنبه (سوم شهریور) بدون مشکل برگزار شدند».

در این باره می‌توان پیش بینی کرد با توجه به اینکه استقلالی‌ها دقایقی دیر به میدان آمده‌اند به احتمال زیاد این موضوع از سوی ناظر بازی به کمیته انضباطی ارجاع شده و شاید استقلالی‌ها در روزهای آینده بابت این تاخیر جریمه شوند. نکته جالب توجه این است که دلیل تاخیر استقلالی‌ها دلخوری آنها بابت به تبلیغات محیطی شان بوده که این موضوع نیز عامل اصلی اختلاف هفته‌های اخیر باشگاه استقلال با سازمان صدا و سیماست. در واقع استقلالی‌ها هم بابت موضوع تبلیغاتی شان متضرر شدند و هم بابت تاخیر چند دقیقه ای به زمین باید جریمه چند میلیونی بپردازند!

استقلال هم ضرر تبلیغاتی کرد هم جریمه می شود!/ ادامه دعوای تلویزیون با موضع حق پخش
تصویر درشت از مسابقه هفته سوم استقلال مقابل مس کرمان که زمان‌سنج گوشه تصویر بارها زمین و بازیکنان را می پوشاند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ف دال IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    سلام؛ آقای آجرلو اگه در عمل و البته به‌شکل منطقی، عقلانی و توجیه‌پذیر (نه شعاری و با ذکر ارقامی موهوم و خیالی) مسیر رو ادامه بده، مطمئنا نه تنها همراهی پرسپولیس و مسئولانش بلکه همراهی و همکاری تمام باشگاه‌ها و مدیران عامل‌شون رو با تمام وجود کنار خود خواهد داشت اما با این وضعیت، قطعا خیـــــر. من (نوعی) هوادار می‌دونم و تشخیص میدم که این ارقام تحقق‌پذیر نیستن، انتظار دارید مسئولان و خبرگان ندونن؟! حیف که مسیر اشتباه باعث شده حتی اصل و خودِ هدف (رسیدن باشگاه‌ها به حقوق حقه‌شون ازجمله مهم‌ترینش، حق پخش تلوزیونی) هم دچار شبهه و شائبه بشه. اگرچه بعید می‌دونم اما امیدوارم آقای آجرلو دست از شعارهای پوپولیستی و الکی‌انگیزاننده دادن برداره و راه درست رو برای رسیدن به هدفی درست و به‌حق برگزینه؛ از این کوره‌راه‌ها و بی‌راهه‌ها، در نهایت امر به «هیچ‌جا» خواهد رسید. یاهو.
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    پول زور میخوان😂😂۶۰۰میلیارد هزینه کردن رفتن یقه صدا سیما را گرفتن که پول بده😂😂😂
    • بستوزن لنگ IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      صدای عرعراومدرضایاک صداش دراومد
  • Ali IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    آقای آجورلو در مصاحبه ی قبلی خود گفته بودند که برای گرفتن حق پخش کوشش میکنم و یقه میدرانم ( البته یقه طرف روبرو را نه یقه خودش) وتا جایی که به شهادت من ختم شود ، آقای آجرلو که سردارسپاه بوده هنوز یا در وهم و خیال زندگی میکند و می پندارد اینجا جبهه ی جنگ است و کسانی که روبرویش هستند عراقی ، نه آقا کمی چشمانت را بازکن و بنگرکه نه سال 59 خورشیدی تا 67 خورشیدی هست و نه اینجا جبهه های جنوب و غرب کشور عزیزمان ایران بلکه اینجا مرکز ایران و حالا هم سال 1401خورشیدی و کسانی که روبرویت هستند همگی ایرانی هستند واگرتا حالا نمی دانستی باید بدانی در برابر خودی کسی شهید نمی شود و شهادت جایی و معنایی ندارد.
  • لنگ مکتب هوچی گری IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    من نمیفهمم چرا لنگی ها پشت حکومت و صدا و سیما میلی را میگیرن خوب این حق فوتبال و تمام تیم هاست کسانی که میگن این رقم زیاده فقط یه لحظه برن قرار داد لیگ عربستان رو تماشا کنن که نزدیک به ده برابر این رقمه حق پخش فوتبالشون اونوقت مقایسه کنید تعداد هوادارا و بیننده های لیگ ایران و عربستان رو بعد متوجه میشید از خواب بیدار شید با واقعیت ها کنار بیاید 80 درصد هزینه فوتبال از حق پخشه اجرلو داره برای این حق میجنگه حداقل پشتش نیستین میتونید ساکت شید چیزی نگید تا مثله تبلیغات محیطی حق فوتبال رو بگیره برامون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی