حرف‌های جدید و جنجالی در مورد جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال/ آتش خشم هواداران دوباره شعله‌ور شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس فیگو با حرفهای جدید خود دوباره به جنجال انتقال پر سر و صدای خود دامن زده است.

انتقال لوئیس فیگو وینگر پرتغالی سابق بارسلونا با ۶۰ میلیون یورو به رئال مادرید پس از ماجرای آلفردو دی استفانو جنجالی‌ترین انتقال در تاریخ بین دو تیم رئال و بارسا محسوب می‌شود.

انتقال فیگو به تیم رقیب به حدی هواداران بارسلونا را خشمگین کرد که در اولین ال‌کلاسیکویی که فیگو برای رئال مادرید مقابل آبی اناری ها بازی می‌کرد با پرتاپ سر خوک به درون زمین از او استقبال کردند.

به تازگی در فیلم مستند «ماجرای فیگو» که در شبکه نتفلیکس پخش شده، ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا از انتقال جنجالی خود به رئال مادرید حرف زده است، انتقالی که از نظر بسیاری از کارشناسان حتی می تواند عنوان جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال را نیز به خود اختصاص دهد.

مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۰۱ و کاپیتان سابق بارسلونا و رئال مادردی در بخش هایی از این مستند می‌گوید: «اگر از من بپرسید که ترجیح می‌دهم کدام تیم موفق شود، خواهم گفت، رئال مادرید. با تمام چیزهایی که در مادرید تجربه کردم، می توانم با قاطعیت ۱۰۰ در صد بگویم که تصمیمم برای انتقال به این باشگاه درست بود.»

فیگو با این حرف‌ها بار دیگر آتش خشم و عصبانیت هواداران بارسلونا نسبت به خودش را شعله‌ور کرده و در شبکه های اجتماعی حملات زیادی به این ستاره سابق از سوی طرفداران بارسلونا صورت گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    یه تیم میاد لوییس فیگو رو از رقیب میگیره اسمش رئال هست یه تیم میاد هاشمی نسب؟! رو میگیره اسمش کیسه هس🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی