مهاجم مد نظر یحیی توافق کرده اما.../ برای پرسپولیسی شدن فقط تا سه‌شنبه وقت داری!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با وجود توافق طرفین بر سر مسائل مالی و ... باز هم مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی امروز و فردا کرده و حاضر به امضای قراردادش نیست.

در خبرها داشتیم پول پیش پرداخت بزرگ ترین مانع پرسپولیسی شدن شیخ دیاباته است. در همین ارتباط با یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت تماس گرفتیم که این خبر را تکذیب کرد و گفت: «اصلا بحث پیش پرداخت و مالی وجود ندارد اما با وجود توافق قبلی معلوم نیست چرا شیخ دیاباته قراردادش را اینترنتی امضا نکرده و امروز و فردا می‌کند؟» در همین ارتباط گزارش زیر را می‌توانید بخوانید:

مشکل خانوادگی دارم!

ابتدا این خبر منتشر شد که خانواده شیخ دیاباته مشکل داشته و نمی‌توانند برای زندگی به ایران بیایند! این درحالی بود که در زمان بازی این مهاجم در استقلال، خانواده اش بدون هیچ مشکلی در تهران زندگی کرده بودند. شیخ دیاباته در تماس با مدیران باشگاه پرسپولیس از برخی مشکلات موجود حرف زد و ...

باشگاه پرسپولیس تضمین داد

در پی مطرح شدن این موارد، باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از دریافت این ایمیل در ایمیلی رسمی‌به این بازیکن تضمین داد سعی می‌کند محیطی مناسب و آرام را برای زندگی شخصی او تهیه کند تا دیگر مشکلات قبلی ایجاد نشود. ظاهرا پس از این پاسخ دیگر شیخ دیاباته بهانه مشکل زندگی خانواده اش را مطرح نکرد.

توافق بر سر مبلغ ۳۵۰ هزار دلار

درحالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته بر سر رقم ۴۰۰ و ۴۵۰ هزار دلار در حال چانه زنی هستند خبردار شدیم رقم توافق طرفین پایین تر است. باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته بر سر رقم ۳۵۰ هزار دلار به توافق رسیده اند علاوه بر آن که در قرارداد پیشنهادی باشگاه ایرانی، آپشن‌هایی نیز لحاظ شده است.

مهاجم مد نظر یحیی توافق کرده اما.../  فقط تا سه شنبه وقت داری!

چرا مهاجم مورد نظر یحیی امروز و فردا می‌کند؟

با وجود توافق طرفین بر سر مسائل مالی و حتی خانوادگی (!) باز هم مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی امروز و فردا کرده و حاضر به امضای قراردادش نیست. موضوعی که بیش از اندازه کشدار و طولانی شده است. هواداران پرسپولیس نیز از این مسئله خسته شده و خواستار یکسره شدن این ماجرا هستند.

نقش ایجنت فرانسوی چیست؟

در حالی که گزینه‌های قبلی پرسپولیس را دلالان ایرانی فراری می‌دادند اما شنیدیم این بار اصلا بحث دلالان مطرح نیست. شیخ دیاباته یک ایجنت فرانسوی دارد که او بدش نمی‌آید این مهاجم در امارات، قطر یا حتی عربستان بازی کند. بر همین اساس تاکنون تلاشی برای تعامل با باشگاه پرسپولیس یا راضی کردن شیخ دیاباته برای امضای قراردادش نکرده است.

اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس: فقط تا سه شنبه منتظر می‌مانیم!

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس نیز از امروز و فردا کردن شیخ دیاباته خسته شده اند. مهاجم سابق استقلال یک روز به ایمیل باشگاه پرسپولیس جواب می‌دهد و سپس چند روز غیب اش می‌زند! این رفتارها باشگاه ایرانی را خسته کرده است. منبعی که این اخبار را با ما درمیان گذاشت، عنوان کرد: " باشگاه پرسپولیس تا روز سه شنبه هفته جاری به شیخ دیاباته مهلت داده است که قراردادش را امضا کند. در غیر این صورت این باشگاه با مهاجم دیگری به صورت جدی وارد مذاکره خواهد شد."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حامد مجیدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    ما هواداران استقلال از حضور یحیی مو مصنوعی در پیروزی به شدت حمایت میکنیم تا پیروزی رو انحلال کنه
    • مجتبی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      پارسال با حمایت فدراسیون وداورها اومدید بالا به زور قهرمان شدید الانم که فرهاد فرار کرده امسال دیگه پارسال نیست قهرمانی مفتی بدهند ببم جان
    • کیسه کش بودن جرم نیست مرض است IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      اتفاقا ما هم از مربی مو قشنگ تون حمایت می کنیم به شرطی که اگه خواستین بندازینش بیرون حتما کتری رو بیارین جاش
  • ماهان DE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    سه شنبه خیلی دیره باید تا همین فردا بهش مهلت میدادن اگر زیاد ناز کرد میرفتن دنبال گزینه های دیگه ! تا همینجا هم خیلی معطلش شدن . سه هفته از لیگ گذشته هنوز منتظرش موندن . تازه اگرم جواب مثبت بده باشگاه باید به خاطر از دست دادن سه هفته از بازی‌ها قراردادش رو کمتر ببنده چون اگرم به تیم اضافه بشه ۳ هفته هم زمان نیاز داره تا از لحاظ بدنی به تیم برسه !
  • شمسعلی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    نیارنش بهتره.هرروز بخاطر پول مصدوم میشه.باهمین روش کیسه ها رو قشنگ تیغ میزد کیسه جماعت هم پول میداد این دیلاقو برگردونه
    • هوادارفوتبال IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      تمیروف برمیگرده پرسپولیس واین بازیهاهمش زیر سردرویش وگل محمدیه برای برگردوندن تمیروف
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    واسه لنگی شدن زمان کمیه... به هر حال یک عمر ننگ و نکبت رو طرف باید با این لنگپوش شدن تحمل کنه واسه همین نمیتونه درست تصمیم بگیره
  • بابک KZ ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    اگه بازیکنی حتی یه روز تو استقلال بازی کرده باشه ، اصلا نباید بیاد پرسپولیس . مخصوصا این به اصطلاح بازیکن که تا تونست اون تیم درپیتی را تیغ زد . کلاس تیممون را آقای درویش نیار پایین .همون معاون استقلالی برای هفت پشت تیم بسه !
  • حمید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    این دیابانه اصلا به درد پرسپولیس نمیخوره از جوونهای خودمون استفاده کنید به همین پاکدل میتونید بیشتر میدون بدید ضرر نمیکنید
  • Am IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    خاک بر سر مدیران پرسپولیس که منت هر کسی می کشن بخاطر پول خرج نکردن آخه این فسیل پیرمرد سنگین چیه نمیتونه راه بده چه رسیده به دویدن مردیکه همین عمری بخدا اگه میدان بهش بدن چند سال خط حمله بیمه میشه
    • امانی.امیدیه IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      کاملاموافقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی