نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شد که به دلیل نرسیدن منچستریونایتد به لیگ قهرمانان، احتمالاً دستمزد بازیکنان کاهش خواهد یافت، اما رونالدو وقتی دستمزد خود را پس از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بررسی کرد شدیداً اعتراض کرد.

همانطور که در بسیاری از قراردادهای منچستریونایتد مرسوم است، عدم کسب درآمد فراوان لیگ قهرمانان باعث می‌شود که بسیاری مجبور به کاهش ۲۵ درصدی دستمزد شوند.

تنش‌ها پیرامون آینده رونالدو به اندازه کافی بالاست و حالا موضوع کاهش دستمزدش مسئله را بحرانی‌تر کرده است. در گزارشی که توسط نشریه «میرِر» منتشر شد، آمده است که رونالدو به کاهش دستمزدش در منچستریونایتد اعتراض کرده و معتقد است که او مسئول ناکامی باشگاه در رسیدن به جمع چهار تیم برتر نیست. او در فصل گذشته ۱۸ گل به ثمر رساند و پرگل‌ترین بازیکن منچستریونایتد شد.

اینکه آیا این موضوع باعث شده که رونالدو با چنین اصراری خواهان ترک اولدترافورد باشد، هنوز مشخص نیست. اما منچستریونایتد با کاهش ۲۵ درصدی دستمزد رونالدو می‌تواند پس‌انداز چشمگیری داشته باشد.

با توجه به اینکه کمتر از یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده، ژرژ مندس کار بسیار دشواری در پیدا کردن باشگاه مناسب برای رونالدو دارد، به خصوص اینکه رونالدو هیچ تمایلی به کاهش دستمزدهایش نشان نمی‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی