گلایه‌های تلخ مدیرعامل سابق استقلال/ مطمئن باشید الان به ما می‌خندند/ دبیر کل فدراسیون فوتبال تا صبح نخوابید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: اگر تعداد اعضای مجمع به ۲۰۰ نفر برسد باندبازی و رفیق‌بازی هم جمع می‌شود.

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: من چرا هیچ وقت برای ریاست کاندیدا نمی‌شوم؟ چون به بلوغ فکری و آنچه دنیا از ما انتظار داریم نرسیده‌ایم. این مجمع ساده را باید استان‌های ما برگزار کند حالا استان نه ما در کل کشور نمی‌توانیم یک مجمع برگزار کنیم چون وقتی آدم‌های کوتوله وقتی در پستی بزرگ قرار می‌گیرند نمی‌توانند از حق و حقوق فوتبال دفاع کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال افزود: به جای اینکه نیروهای تخصصی را در فوتبال آموزش دهیم و سلسله مراتب را طی کنیم تا بعد برای فدراسیون تصمیم بگیرند برعکس شده است، افرادی که تجربه کسب می‌کنند را بیرون می‌کنیم، آدم‌های غیر فوتبالی را مستقیم به فوتبال می‌آوریم.

وی درباره دلایل تاخیر مجمع، خاطرنشان کرد: چون مجمع را لغو کردند و خیلی از دوستان در شهرستان بودند نرسیدند. از ۸۷ عضو مجمع ۷۳ نفر آمدند و بقیه نرسیدند. 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که بعد از خبر لغو مجمع چه احساسی داشتید، گفت: من سردرد گرفتم و خوابیدم وقتی ساعت ۶ بیدار شدم دیدم ۲۰ تماس دارم، گفتم چه خبر است؟ 

وی درباره اینکه فدراسیون در خطر تعلیق است، تصریح کرد: الان هم مطمئن باشید به ما می‌خندند. دبیرکل می‌گوید هنوز آن اعتقادات را دارم و اگر همین باشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. متاسفم و دعا کنیم کسانی بیایند که عاشق فوتبال هستند نه پست و مقام. فوتبال ما سطح بالایی دارند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که یعنی شما این نامزدها را قبول ندارید، عنوان کرد: چرا قبول دارم اما می‌توانیم ترکیب بهتری داشته باشیم. خیلی از مدیران خوب ما بیرون هستند. چرا مجمع ما باید ۸۷ نفر باشد نه ۲۰۰ نفر؟ چه اشکالی دارد روسای فدراسیون‌هایی که استعفا داده‌اند را عضو مجمع کنیم؟ آنها تجربه کلانی دارند. چرا مدیران را افتخاری به مجمع نمی‌آوریم. تا وقتی مجمع ۲۰۰ نفر نشود رفیق‌بازی و باندبازی را داریم و نتیجه هم نمی‌گیریم.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اینکه کامرانی‌فر معتقد بود مجمع نباید برگزار شود، یادآور شد: او به مجمع اعتراض داشت و ناراحت بود چون برخی از کدهایی که فیفا گفته بود رعایت نشد، حالا اینها را بعد باز می‌کنم. مجمع حالا تصویب کرده و قانونی است. او تحت فشار بوده و طبیعی است. 

وی درباره اینکه کامرانی تحت فشار چه کسانی است، گفت: تحت فشار که می‌گویم در خصوص فشار بیرونی نیست منظورم فشار روحی و روانی است. از دیشب تا صبح او نخوابیده است. وقتی شما افرادتان همسو نباشند این فشارها هست. کمیته‌ها هر کدام وظایف مختلفی دارند یکی می‌گوید باشد یکی می‌گوید نباشد، البته ما خلاء قانونی داریم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شاید موضوع تایید صلاحیت یک نامزد بوده و کمیته بدوی این شخص را تایید کرده، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیرنده نهایی کمیته بدوی است و مسئولیت با خودشان است. اگر اشکالی باشد باید پاسخگو باشند.

وی همچنین درباره اینکه شما از رئیس انتخاب شده حمایت می‌کنید، گفت: هر کسی انتخاب شود حمایت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    گویابرای به دام انداختن تاج ، بهترین راه رئیس شدن بود ، الان دیگه دم به تله داده و هر لحظه امکان طرح مجددپرونده ویلموتس و بقیه خلاف های ارتکابی و بازداشت وی وجود دارد البته اگر واقعاً قصدی برای برخورد با وی وجود داشته باشد ، وصدالبته اگر جماعت دزدهای قانونمداروسارقین مقام دار بفکرنجات او و خودشان نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی