نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مدیرعامل استقلال صحت و سلامت انتخابات را تأیید کرد/ باید کار نیمه کاره‌ام را در استقلال به ثمر بنشانم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال در صحت و سلامت برگزار شد.

مصطفی آجورلو پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خیلی خوشحالم فوتبال رئیس جدید خود را شناخت. به مهدی تاج تبریک می‌گویم و امیدوارم در اولین فرصت مشکلات تیم ملی را حل کنند. مردم توقع زیادی از تیم ملی دارند و خواسته‌های آنها باید برآورده شود.

وی در مورد عدم حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امروز فوتبال رئیس دارد و تاج رئیس آن است و تمام تلاشم این است کار نیمه کاره‌ام در استقلال را به ثمر بنشانم و سپس به کار بعدی بروم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تاج می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند، گفت: بله، تاج سابقه فوتبالی دارد و کادر مدیریتی کرده است. به نظر می‌رسد باید از هر چه که بوده و گذشته، بگذریم. فرصت گرانبهایی به تاج رسیده و باید مشکلات فوتبال ایران را حل کند.

آجورلو در واکنش به لغو شبانه انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: واقعا جای تعجب داشت. ساعت ۱:۳۰ بامداد متوجه لغو مجمع شدم. امروز در جلسه‌ای حضور داشتم که گفتند مجمع برگزار می‌شود و به همین دلیل خودم را رساندم. به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم و باید بتوانیم تنش‌ها را از فوتبال دور کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا انتخابات در فضای سالمی برگزار شد، اظهار داشت: حتماً در صحت و سلامت برگزار شد و امیدوارم فوتبال ما به سمت آرامش برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    اخلاق را باختید شما در جایگاهی نیستی که صحت چیزی را تائید کنی .خود ت زیر سئوالی
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    خب آجرلو گفت انتخابات سالم بوده برید خونه هاتون😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی