نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
افشای رابطه جنجالی شکیرا با یک ورزشکار معروف/ پای فوق‌ستاره تنیس به میان آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاپاراتزی «جوردی مارتین» از عشق احتمالی شکیرا رونمایی کرد که همه هم او را می‌شناسند!

شکیرا و جرارد پیکه از زمان اعلام جدایی در کانون توجه خبرگزاری‌ها قرار گرفته‌اند. در روزهای اخیر تمام توجهات به مدافع بارسلونا و رابطه‌اش با کلارا چیا معطوف بود، اما حالا این خواننده کلمبیایی است که به دلیل رابطه پنهانی ادعایی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس‌های پیکه با کلارا چیا را فاش کرد، گزارش داد شکیرا قبل از ملاقات با پیکه با رافائل نادال رابطه پنهانی داشت. مارتین در برنامه تلویزیونی «آمریکا نوتیسیاس» توضیح داد: «می‌توانم بگویم که شکیرا یک ویدئو کلیپ با الخاندرو سانس ساخت، اما رابطه‌ای با او آغاز نکرد. او با شخصی به همان اندازه یا مشهورتر از او رابطه برقرار کرد.»

مجری التماس کرد که نام شخص را فاش کند، اما مهمان هیچ نامی نبرد اما چند سرنخ مهم داد: «او یک ورزشکار سطح بالا با شهرت جهانی است. او فوتبالیست نیست. بازیکن تنیس‌ است!»

مارتین نام تنیسور را نگفت اما به اینکه او ستاره ویدئوی «گیتانا» است که شکیرا در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد، اشاره کرد؛ همان سالی که رابطه ادعایی شکل گرفته بود. «همینقدر بس است. من از کسی نام نمی‌برم.»

مجری با سؤالاتش در تلاش بود تا پاپاراتزی نام نادال را بر زبان بیاورد، و پرسید آیا او فردی است که بیشترین عنوان قهرمانی گرند اسلم در تاریخ را برنده شده؟»

خبرنگار گفت: «بله»!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • هوادارفوتبال IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    این بی انصافهاباکی رابطه ندارن !!!!🤔🤔🤔
  • محمد روزبهانی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    بنظر میرسه تو این مملکت واقعا قحط الرجال هست که شخصی مثل آقای تاج بعد از افتضاح قرارداد ویلتموس وضرر وزیانی که به بیت المال زدند دوباره فرصت پیدا کردند که ریس فدراسیون شوند اگر هر جای دیگر دنیا بود حتی اجازه ورود به سازمان ،اداره و... دولتی یا تحت حمایت دولت یا حتی خصوصی هم به این آقا نمیدادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی