۱
چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
۱ |
۳
کریم انصاری‌فرد خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری فرد که زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت به ایران از او شنیده می شد در نهایت تصمیم به ماندن در اروپا گرفت.

کریم انصاری فرد با عقد قراردادی به تیم اومونیا قبرس پیوست که در لیگ اروپا با منچستریونایتد همگروه است. انصاری فرد با این تصمیم خیال پرسپولیسی ها را هم راحت کرد که ایران بیا نیست!

پرسپولیس قریب به دو فصل می‌شود که در پی یافتن یک مهاجم طراز اول است، ولی هر بار به دلایلی از قبیل بسته بودن پنجره یا نداشتن امکانات مالی مناسب این موضوع به تعویق افتاده است. در این فصل، اما به نظر می‌رسد چنین موردی پرسپولیسی‌ها را تهدید نمی‌کند و آن‌ها با راحتی خیال بیشتری می‌توانند بازیکن موردنظرشان برای خط حمله را پیدا کنند.

البته که این روزها این تیم یک گزینه بسیار ایده‌آل هم در دسترس دارد: کریم انصاری‌فرد. کاپیتان اول تیم ملی ایران بعد از ناکامی که در فوتبال یونان داشت بدون تیم مانده و زمزمه‌ای مبنی بر حضورش در فوتبال ایران یا ترکیه به گوش می‌رسید. کریم حتی در آخرین اردوی تیم ملی از سوی اسکوچیچ دعوت نشد تا حضورش در جام جهانی به خطر بیفتد.

کریم انصاری فرد به واسطه ملیت همسرش و تغییر تابعیتی که خودش در نظر دارد اعمال کند، ظاهرا باید چندماه دیگری را در یونان سپری کند و از این رو فرصت حضور در لیگی مثل ایران را از دست می‌دهد. همسر انصاری فرد که یک تاجر آمریکایی یونانی است، به شدت مخالف حضور کریم در ایران است و علاقه دارد او در همان یونان و یا حداکثر در کشورهای  نزدیک به یونان بازی کند. ضمن اینکه کریم چند وقتی است که صاحب فرزند شده و همین موضوع کار را برای دوری او از خانواده و بازگشت به ایران سخت خواهد کرد.

به هرحال مخالف سرسخت بازگشت کریم به پرسپولیس همسر این بازیکن است و به همین خاطر هم او تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در کشور قبرس دنبال کند! باید دید کریم انصاری فرد همراه تیم اومونیا می‌تواند در لیگ اروپا بدرخشد و شانس خودش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را افزایش دهد یا اینکه...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی