نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق عجیب و غریب در ایتالیا/ تصویر هواداری که می‌خواست به سرمربی سیلی بزند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو هوادار تیم فیورنتینا که با سرمربی تیم فوتبال ناپولی درگیر شدند و تا مرکز کتک زدن وی هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.

باشگاه فیورنتینا دو هوادار این تیم که در جریان بازی یکشنبه شب فلورانسی‌ها برابر ناپولی در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با لوچانو اسپالتی سرمربی تیم حریف درگیری لفظی پیدا کردند و حتی قصد زدن او را داشتند، برای ۲ سال از حضور در ورزشگاه محروم کرد.

با وجود فلورانسی بودن اسپالتی، گروهی از همشهریان او تحمل دیدن تلاش‌های او برای به پیروزی رساندن ناپولی را نداشتند. این گروه که روی سکوهای پشت نیمکت ناپولی مستقر بودند، در طول بازی مدام به سرمربی حریف اهانت کردند تا جایی که او از کوره در رفت و به سمت سکوها رفت تا پاسخ آنها را بدهد. در آن بین یک هوادار فیورنتینا که گفته می‌شود ۵۱ سال سن دارد، تلاش کرد به اسپالتی سیلی بزند و اگر تلاش به موقع یکی از نگهبانان ورزشگاه نبود، دست او به صورت سرمربی تیم میهمان اصابت می‌کرد. او اما تنها کسی نبود که با اسپالتی درگیر شد چرا که یک هوادار دیگر هم بک بطری آب به سمت اسپالتی پرتاب کرد که به سر او برخورد کرد. ظاهراً این هوادار ۷۹ سال سن دارد.

محرومیت درنظر گرفته شده برای این دو هوادار از شدیدترین نوع محرومیت‌هاست که آنها را نه فقط از رفتن به ورزشگاه آرتمیو فرانکی بلکه از حضور در هر رویداد ورزشی دیگر در ایتالیا و اتحادیه اروپا منع می‌کند. علاوه بر آنها این مجازات برای یکی از هواداران ناپولی هم در نظر گرفته شده که دلیل آن حمل چاقو و جاسازی کردن فشفشه و مواد محترقه در لباس‌هایش بوده است.

اتفاق عجیب و غریب در ایتالیا/ تصویر هواداری که می‌خواست به سرمربی سیلی بزند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی