نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
با حرکت جالب فدراسیون فوتبال قطر/ شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌ها زیاد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال قوی قطر به عنوان میزبان جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌شود.

پیش‌تر قرار بود چین این بازی‌ها را برگزار کند که از برگزاری این بازی‌ها انصراف داده است. برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ خبری است که از سوی مهدی تاج نایب رییس کنفدراسین فوتبال آسیا مطرح شده است.

مهدی تاج روز گذشته در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد گفت: «با شیخ حمد عضو هیئت رئیسه AFC هستیم و از نزدیک همدیگر را می‌شناسیم. چند سال پیش قرارداد توسعه فوتبال بین من و شیخ حمد بسته شد و این قرارداد همچنان موجود و پابرجا است. بسیار از تیم‌های ما از این قرارداد استفاده می‌کنند و در قطر اردو برگزار می‌کنند. خیلی مهم است، چون رویداد بزرگی در این کشور برگزار می‌شود. قطر منطقه را فوتبالی کرده است و هشت روز دیگر نیز یک‌سری از مجموعه بازی‌ها در این کشور بزگرار می‌شود که با شیخ سلمان به آنجا خواهیم رفت. شاید جام ملت‌های آسیا نیز در قطر برگزار شود.»

در صورتی که قطر به صورت رسمی به عنوان میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ معرفی شود به صورت خودکار از نامزدی برگزاری این بازی‌ها در سال ۲۰۲۷ کنار خواهد کشید و شانس ایران برای تصاحب امتیاز میزبانی این رقابت‌ها بیشتر می شود. ایران – هند در کنار عربستان و قطر نامزدهای برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاوه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    جوک قرن که چه عرض کنم جوک کل تاریخ. یک بازی ساده رو نمیتونن برگزار کنن یا همین دیروز یک مراسم نمایش کاپ جام جهانی رو نتونستن مدیریت کنن انوقت از جام ملتها حرف میزنن . فقط یادتون بیاد برای فینال اسیا چه خواسته هایی بود که نزدیک بود میزبانی رو از پرسپولیس بگیرن
    • ضدمافیا باشیم IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      تا جایی که یادمونه در زمان ریاست ایشون عربها کلا میزبانی رو از تیمهامون گرفته بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی