کریم رفت و برگشت/ باقری برای گرفتن ویزا به سفارت اتریش رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرهای رسیده حکایت ازآن دارد که کریم باقری مربی پرسپولیس برای گرفتن ویزا به سفارت اتریش رفته است!

تیم ملی قرار است در روزهای ۱ و ۵ مهر دو بازی دوستانه با تیم‌های اروگوئه و سنگال داشته باشد و به همین خاطر روز ۲۷ شهریور راهی اتریش خواهد شد. به نظر می‌رسد تمرینات تیم ملی هم در تهران چند روز زودتر از فیفادی پیش رو آغاز می‌شود.

اولین تغییر مهم تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود زودهنگام به جام جهانی قطر حذف  کریم باقری از فهرست مربیان بود. حمید استیلی مدیر تیم ملی کشورمان نیز به صراحت اعلام کرد که کریم باقری باید بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند.

در این رابطه شنیده شد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل دستمزد نسبتا بالای کریم باقری مخالف ادامه همکاری او با اسکوچیچ است. کریم باقری نیز پس از بررسی لازم، پرسپولیس را برای ادامه فعالیت مربیگری خود انتخاب کرد و بی سروصدا از تیم ملی کنار کشید.

اینک کریم باقری دوباره حاضر شده است در اردوی تیم ملی حاضر شود! او که پیش از این از میان تیم ملی و پرسپولیس، دومی را انتخاب کرده بود حالا دوباره قراراست همکار اسکوچیچ شود! چرا؟

به راستی پرسش اینجاست که چرا کریم باقری یک بار کنار گذاشته شد و بار دیگر به این تیم دعوت شده است؟ آیا مربی ایرانی دیگری در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود که هم بتواند به اسکوچیچ کمک کند و هم آزاد باشد؟ چرا از هر طرفی که تیم ملی می‌چرخد باز جلوی اسم کریم باقری می‌ایستد؟

شاید هم دراگان اسکوچیچ که جای پای سفتی هم در تیم ملی ندارد نگران درگیری‌های احتمالی بازیکنان مخالف و موافق خودش در اردوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    🤣😂🤣😂 دستاورد بزرگ تاج، مرسی که هستی، تیم ملی شده مجموعه ایی از عجایب، تاج تا چند وقته دیگه فامیلیش به کلاه پشمی تغییر میکنه،
    • مرصاد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      حرف از دستمزد بالای کریم میزنن! واقعا جالبه؛ خود آقا کریم بارها گفته که اولویت من پرسپولیسه و اون موقع هم بطور کمکی رفت به تیم ملی! کریم رو همه دوست دارن! تا بحال نشنیدم که کوچکترین بی احترامی به هیچ باشگاهی کنه؛ حتی بعنوان یه کری خوانی ساده! حالا اسکوچیچ هم کریم رو برای جمع کردن حواشی میخواد؛ اما تاج به دنبال هرج و مرج و گرفتن بهانه اس که اسکوچیچ رو برکنار کنه!
  • Challenger IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    آقای تاج، حداقل یکم مرد باش بگو وعده کیروش، بلوف بود، دوروغ بود،. وعده انتخاباتی بود، حرف بود، حرف هم باده هواست، چرا ذره ذره داری کاراتو پیش میبری و به مردم توهین میکنی؟!!
  • اشکان IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    مشکل این نیس که در ایران مربی نداریم ولی هر کی بیارن میخواد بشینه جای اسکوچیچ ، فهمیدنش زیاد سخت نیس
  • سیاوش IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    واقعاً نمیدونی چرا؟؟؟ چون بازیکنا احترام خاصی برای کریم باقری قائلن، و هیچ کس مثل آقا کریم نمیتونه جلو حاشیه ها رو بگیره.... واقعاً فهمیدنش اینقدر سخت نیست، ولی شما دنبال چی میگردی که میخوای همچین آدمی رو تخریب کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی