نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۵ |
۲
واکنش جالب وزیر ورزش به بازگشت کی‌روش به تیم ملی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!

حمید سجادی ظهر امروز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در واکنش به پرسش خبرنگاری در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات که هشتم شهریور بود، امروز دوازدهم است!

وی در پاسخ به این پرسش که انتخابات فدراسیون فوتبال حاشیه‌هایی داشت گفت: ان شالله که حاشیه‌هایش کمتر شود.

وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید گفت: هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.

حمید سجادی در پاسخ به سوال دیگری که عنوان شد قرار است کی روش به جای اسکوچیچ انتخاب شود گفت: من این مسائل را نشنیدم. اینها خبرهایی است که شما شنیدید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سهراب IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کجای این واکنش جالب بود که تیتر بیخودی میزنین
  • ناشناس IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اینم از وزیر ورزش ، بجای اینکه حمایت کنه سرمربی تیم ملی رو و ایجاد دلگرمی کنن برای تیم ملی ، کجای دنیا یه سرمربی که با نتایج خوب و بعنوان تیم اول آسیا رفته جام جهانی به این شکل برخورد می کنن خیلی تیم ها از رفتن به جام جهانی بازماندن ، ایران هم برای اولین بار به این شکل راهی جام جهانی می شه ، بخدا از برخوردی که دارید با یه انسان شریف و باشخصیت می کنید خیر نمی بینید اگر نتیجه نگرفته بود حقش بود اما وقتی بهتر از تمامی سرمربیان ادوار گذشته نتیجه گرفته این چه طرز صحبت کردن و برخورد کردن است والله طرز برخورد شماها مشکل سازه
  • فقط تیم ملی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    شاید می خواهند و کاری خواهند کرد ایران در این بازیهای دوستانه شکست بخورد و اسکوچیچ را با این بهانه برکنار کنند.در حالی که به نظر بنده و اکثر صاحبنظران(البته بنده صاحبنظر نیستم و فقط یک تماشاچی می باشم)در حال حاضر تغییر اسکوچیچ فقط اتلاف سرمایه بدون عایدی خاصی است.بهتر است اسکوچیچ تا پایان جام جهانی حفظ شود.بعد از آن فدراسیون فوتبال هرکس را خواست بیاورد.آقای تاج هم انتظار تاج گل نداشته باشد.هر جای دیگر دنیا بود ایشان بخاطر فاجعه ویلموتس محاکمه و منفصل دائم از مشاغل مدیریت دولتی و محکوم به جبران خسارت می شد.نه اینکه دوباره به مقام سابق برگردد
  • بهنام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    بابا مسعود در آرامش بخواب که بابا حمید با تمام توان ازفرزند نا خلفت لنگ مراقبت خواهد کرد و حق پدری را همچون تو که شایدبیشتر ادا خواهد نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی