مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چطور ممکن است رئیس یکی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال باشی و ندانی مجمع مهم انتخاباتی ریاست فدراسیون جای «قربون سبیلات برم من» نیست؟! 

آرش محمدی؛ «کسانی که باید کمک می‌کردند خیلی کمک کردند، مردانگی کردند. برای شما جبران می‌کنیم برادر من... ‌ای جانم، ‌ای جانم. قربون سبیلات برم من...»

این جملات غیرمتعارف از دهان رئیس کمیته بدوی فدراسیون فوتبال پشت میز مدیریت مجمع انتخاباتی خارج شده است. 

در ایستگاه اتوبوس و مترو و پشت تلفن قربان صدقه سبیل کسی بروید عجیب است چه رسد به میز مدیریت مجمع انتخاباتی که ده‌ها دوربین روی شماست. 

علی‌الحساب کاری به این موضوع نداریم که چه کسانی و چرا خیلی کمک کردند و مردانگی کردند و چرا و چگونه قرار است محبت‌هایشان جبران شود به ویژه آن «سبیل» مورد نظر! الان موضوع مهم‌تر ساختار بیمار فوتبال ماست که آدم‌های اینچنینی را به مناصبی می رساند که حتی به حد و اندازه آن هم اشراف ندارند. 

چطور ممکن است رئیس یکی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال باشی و در مجمع مهم انتخاباتی ریاست فدراسیون در حضور نمایندگان فیفا و AFC و مدعوین فوتبالی پشت میز ریاست بنشینی و ندانی آنجا جای «قربون سبیلات برم من» نیست؟! 

ببینید این فوتبال در تصرف چه کسانی است که حتی آداب کاری که می کنند را نمی دانند. موضوعات تخصصی و مدیریتی پیش کش‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • نیما IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    واقعا اینارو از کجا پیدا می کنن؟ این فوتبال چقدر بدبخت شده که ۴ تا مدیر درست و حسابی نداره
  • ارتش سرخ آسیا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    فقط فوتبال نیست بلکه در بسیاری از حوزه های مختلف اجتماع در این مملکت چنین مدیران سفارشی و مثلا" " متعهد " حضور دارند و پول بیت المال و حق جوانان این مملکت را بالا میکشند. و هیج کس بدنبال قطع ریشه این انتساب ها در سطوح بالای کشور نیست.
  • شاهین IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    آدم‌های اشتباهی روی صندلی‌های اشتباهی همه جا همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی