یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
۱ |
۴
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازار نقل و انتقالات بسته شد و در نهایت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ماندنی شد.

بازار نقل و انتقالات بسته شد و کریستیانو رونالدو هم جایی نرفت. همه تلاش‌های ستاره پرتغالی برای ترک منچستریونایتد به خاطر عدم حضور در لیگ قهرمانان به در بسته خورد و در نهایت هیچ تیمی پیدا نشد که از پس پرداخت حقوق نجومی او برآید.

ناپولی، دورتموند، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و اسپورتینگ لیسبون همگی تیم‌هایی بودند که اسم‌شان به‌عنوان مقصد احتمالی کریس برده شد اما هیچ‌یک حاضر نشدند ساختار مالی خود را به خاطر جذب بازیکنی ۳۷ ساله تغییر دهند. حالا نشریه میرر نوشته است که ستاره پرتغالی برنامه‌هایش را تغییر داده است.

این نشریه نوشته است که رونالدو از خریدهای اخیر منچستریونایتد مانند کاسمیرو و آنتونی خوشحال است و تصمیم گرفته که تا پایان این فصل در اولدترافورد بماند و به شیاطین‌سرخ کمک کند. این در حالی است که قرارداد او با یونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد البته اگر شیاطین سرخ بخواهند می‌توانند قرارداد او را برای سال سوم هم تمدید کنند.

رونالدو فصل گذشته با ۲۴ گلی که برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، بهترین گلزن این تیم بود اما گل‌های او کمکی به تیمش نکرد. منچستریونایتد نه تنها هیچ جامی نبرد بلکه با ششم شدن در لیگ برتر انگلیس سهمیه لیگ قهرمانان هم نگرفت. این یعنی که بعد از نزدیک به دو دهه رونالدو باید از دور نظاره‌گر بازی‌های سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا باشد.

آخرین تیمی که کریس امید داشت او را به لیگ قهرمانان برگرداند، میلان بود که در روز آخر بازار نقل و انتقالات شایعاتی درباره تلاشش برای خرید بازیکن پرتغالی مطرح شد اما این اتفاق هم در نهایت رخ نداد.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پس از برد یک صفر پنجشنبه تیمش در خانه لسترسیتی در هفته پنجم لیگ برتر که در آن برای سومین هفته متوالی رونالدو را نیمکت‌نشین کرد، گفت: «من و رونالدو چندین بار با هم حرف زده‌ایم. ما در یک موضع مشترک هستیم وگرنه او الان اینجا نبود. من با توجه به حریف و سبک بازی او باید نفرات ترکیب را انتخاب کنم. شما در تمرینات می‌توانید ببینید که رونالدو چه توانایی‌های دارد. او هم در تیم جا خواهد افتاد چون بازیکن بزرگی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی