نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
۰ |
۵
نقطه ضعفی که برای پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برخلاف فصل گذشته به لحاظ بدنی مشکلی ندارد و به نظر می‌رسد این نقطه ضعف برطرف شده است.

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با ۲ گل صنعت نفت را در تهران شکست دهد و صدرنشین لیگ برتر لقب بگیرد. بازیکنان پرسپولیس در دوئل‌های خود مقابل نفتی‌ها آمار ۵۷ درصد پیروزی را داشتند. یحیی گل محمدی که تیمش در  بازی‌های این فصل  با  میانگین ۸۵ درصد پاس سالم و استفاده از حداکثر فضای مسابقه ثبت کرده بود، جزو تیم‌های موفق این فصل به حساب می آید.

سرخپوشان نزدیک به ۵۷۵ پاس به همدیگر دادند که ۸۶ درصد آنها سالم به مقصد رسید اما آنها در شوت‌زنی خود نسبت به حریف ضعیف ظاهر شدند اما باز هم توانستند توسط لوکادیا و گل به خودی مدافع نفت آبادان به برتری برسند.

تقویت قدرت بدنی بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا آنها ۹۰ درصد جنگ‌های میانه میدان را در این ۴ بازی  ببرند و با کمترین خطا در یک سوم دفاعی خود به حریف موقعیت گلزنی بدهند.

حالا پرسپولیس نه تنها با استفاده از همین ایده‌های تاکتیکی برای بردن در بازی‌های بعدی قدم بر می‌دارد بلکه حالا با قدرت بدنی ایده آل می‌توانند بازی فیزیکی بدون خطا و اشتباه انجام دهند.

موضوعی که در فصل قبل نقطه ضعف تیم گل محمدی بود و آن‌ها به شدت به لحاظ بدنی مشکل داشتند. با این حال با تغییر بدنساز پرسپولیس  در این فصل و آمدن پپه لوسادا، شرایط این تیم به مراتب بهتر شده و به لحاظ بدنی پرسپولیس جزو تیم‌های خوب لیگ برتر به حساب می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی