نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
ملی پوش استقلالی از هوش رفت و راهی بیمارستان شد/ خبر تلخ به اسکوچیچ با مصدومیت شدید یک ستاره
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر استقلالی در بازی دیشب تیمش با مصدومیت سنگینی مواجه شد.

سید مجید حسینی شنبه شب مثل همیشه در ترکیب کایسری اسپور مقابل فنرباغچه حضور داشت تا بتواند یک نمایش خوب دیگر در خط دفاعی تیمش داشته باشد و اجازه گلزنی به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را ندهد، اما این مدافع ایرانی با یک بدشانسی جدی در نیمه دوم مواجه شد.

تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی که سید مجید حسینی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب ابتدایی داشت و علی کریمی را در فهرست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه اولکر یکی از دیدارهای هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه را مقابل تیم رده هفتمی فنرباغچه برگزار کرد، اما این دیدار در کنار نتیجه ضعیف آنها یک اتفاق ناخوشایند هم به همراه داشت.

یاران حسینی و کریمی که از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه به ترتیب دو شکست و دو پیروزی داشتند، در دیدار مقابل فنرباغچه نتوانستند به دومین برد متوالی برسند و یک باخت دیگر متحمل شدند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی که مهمان فنرباغچه بود، با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا ۶ امتیازی بماند و نتواند از رتبه دهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالاتر برود.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور در پنجمین بازی فصل خود که حضور ثابت برابر فنرباغچه داشت، دو مرتبه در دقایق ۵۵ و ۵۸ اعلام کرد نمی‌تواند به کارش ادامه بدهد و در نهایت بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه سر تعویض شد.

ملی پوش استقلالی از هوش رفت و راهی بیمارستان شد/ خبر تلخ به اسکوچیچ با مصدومیت شدید یک ستاره

این مدافع پس از حضور کامل در مسابقات اخیرشان در دیدار برابر فنرباغچه نتوانست حضور کامل در زمین داشته باشد تا در آستانه اردوی تیم ملی با یک بدشانسی جدی مواجه شود و خبر تلخی به دراگان اسکوچیچ بدهد.

حسینی در شرایطی بخاطر مصدومیت مقابل فنرباغچه تعویض شد که در دقیقه ۵۵ پس از یک برخورد با ژوائو پدرو روی زمین افتاد و از هوش رفت تا وضعیت نگران کننده‌ای به با این آسیب از ناحیه سر داشته باشد.

این مدافع تیم ملی در اردوهای گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب ایران به دست آورده و خودی نشان داده بود، اما حالا با این مصدومیت شدید که هنوز شدت آن اعلام نشده، مشخص نیست می‌تواند به اردوی تیم ملی برسد یا خیر.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز که در این فصل دو بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته، برای دومین مسابقه متوالی بخاطر مصدومیت دور از فهرست تیمش برابر فنرباغچه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادي الكيسة السعوديه IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    با حضور شجاع، كنعانى زادگان و پورعلى گنجى مجيد حسينى تو تركيب تيم ملى ذخيره هم نيست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی