سیروس دین محمدی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: نگران تیم ملی برای حضور در جام جهانی هستم.

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد شرایط تیم استقلال اظهار داشت: مربی خارجی را باید پس از هفته ششم یا هفتم قضاوت کرد.

وی ادامه داد: ریکاردو ساپینتو را در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی دیدم و با او صحبت کردم. ساپینتو هنوز دارد با فوتبال ایران آشنایی پیدا کند. در حال حاضر قضاوت کردن او درست نیست..

دین‌محمدی درباره بی‌نظمی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد تهران تصریح کرد: مراسم این چنینی باید با نظم برگزار شود. شاید جالب باشد همه دنبال سلفی گرفتن و استوری گذاشتند بودند که همین مسئله باعث بی‌نظمی شد.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: نگران تیم ملی برای حضور در جام جهانی هستم. نه برنامه بازی‌های تدارکاتی معلوم است و نه مشخص است که کادر فنی تیم ملی ثبات خواهد داشت یا نه. اسکوچیچ تیم را شناخته است.

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی از مسابقه پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: مجتبی حسینی تیم جوان و خوبی را روانه لیگ کرده، او شناخت بسیار خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارد و به طور حتم در این چند روز تمریناتش را بر اساس نقاط قوت و ضعف استقلال طراحی می‌کند تا بتواند استقلال را در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش زمین گیر کند.

او ادامه داد: آبی‌ها هم می‌دانند اگر می‌خواهند دوباره به بالای جدول برسند باید این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند هواداران هم صبرشان لبریز خواهد شد و شرایط برای کادر فنی سخت‌تر می‌شود. بنابراین باید ساپینتو از همان ابتدا با یک تیم خوب برای مقابله با پیکان به میدان برود تا کارش به دقایق پایانی و اما و اگر کشیده نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی