اتفاق مثبت برای سرمربی تیم ملی/ بازیکنانی که مانع از اخراج اسکوچیچ می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی در اتریش خبرهای خوبی به اسکوچیچ رسیده است.

مهدی طارمی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و در روزی که تیمش در برابر ژیل ویسنته با دو گل پیروز شد او گل سوم تیمش را در این فصل از بازی ها به ثمر رساند و سردار آزمون هم بار دیگر به  ترکیب بایرلورکوزن برگشت.

پیش از این بیم این وجود داشت به دلیل تشدید مصدومیت مهدی طارمی و هم چنین شرایط روحی و روانی بد سردار آزمون تیم ملی در دو بازی دوستانه یاد شده این نفرات را در اختیار نداشته باشد.

با وجود همه شایعات نام هر دو بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار دارد و اسکوچیچ قصد دارد از این دو بازیکن در بازی با اروگوئه و سنگل بهره ببرد. گلزنی و تلاش این دو بازیکن درخط حمله می تواند مانع از اخراج اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی شود.

مهدی تاج در احترام به تصمیم هیئت رئیسه رئیسه گفته عملکرد تیم ملی در دو بازی یاد شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که نمایش تیم ملی در این دو بازی خوب باشد او هم با اعضای هیئت رئیسه همراه خواهد شد و به قرارداد با اسکوچیچ پایبند خواهد بود. در غیر اینصورت به اتفاق باید به حضور یک مربی جدید در تیم ملی فکر کنند؛ حتی اگر قرار باشد آن مربی اسکوچیچ نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع م IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    خیلی بده که در این مقطع اینطوری باید تصمیم گیری بشه. زمان های حساسیه و وقت آزمایش کردن نداریم یا باید با همین فرمون بریم جلو یا همین الان باید عوض بشه.
    • تاجی بزرگ IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      این بازیکن ها میخوان کیروش برگرده مطمئنا کم کاری میکنن تو دو بازی که دلال بزرگ برگرده
  • ابرام US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    ((در غیر اینصورت به اتفاق باید به حضور یک مربی جدید در تیم ملی فکر کنند؛ حتی اگر قرار باشد آن مربی اسکوچیچ نباشد.)) ================================================================================================= خب٬ با این شا هکار ها و ادبیات بی نظیر٬ باز هم به خیابانی گیر بدید. ( ....... حتی اگر قرارباشد...والخ )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی