خشم سرمربی پرسپولیسی: سر تیم ما را بریدند/ بازیکن ما در لوشامپیونه بازی کرده است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید مطهری به تاثیر عملکرد داوران در نتایج تیم نساجی واکنش نشان داد.

حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با مس کرمان اظهار کرد: صحبت‌هایم را با داوری شروع می‌کنم. در این چند روز مدام از آنالیزور پرسیدم که داور کیست. مگر می‌شود ۳ هفته پیاپی در حق یک تیم اشتباه شود.  

او ادامه داد: دو تیم خوب فردا برابر هم قرار می‌گیرند. مس تیم دونده‌ای است و بازی جذابی خواهد شد و محکوم به برد هستیم.  

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: شیری مصدومیتی نداره و بر اساس تاکتیک تیمی، بازی قبل بازی نکرد اما او بزرگ تیم است و جزو بازوان تیم است. ایوب کلانتری به ناحق در بازی قبل اخراج شد و این دیدار محروم است. سایر بازیکنان هستند و جای کلانتری را پر می‌کنند. کلانتری با بی‌عدالتی اخراج شد.

سرمربی نساجی درباره داوری و قضاوت فغانی در دیدار فردای تیمش برابر مس اضافه کرد: از کمیته داوران می‌خواهم که داوران باتجربه برای ما بگذارند. کمیته داوران دنبال این هستند که داوران باتجربه را برای تیم‌های بزرگ بگذارند اما نساجی تیم بزرگ و پرطرفداری است. ۳ هفته حق تیم من خورده شد و صدایم در نیامد. من نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم اما صدای هواداران هم در آمده بود. فغانی فخر داوری ایران است که خوشحالم هم در فوتبال ایران و هم در بازی ماست. فغانی حتی اشتباه هم کند، بی‌قصد و غرض است. او خودش فوتبال بازی کرده و بازیکن و مربی را درک می‌کند. من دوست دارم عدالت رعایت شود نه این که به نفع تیم ما گرفته شد.

مطهری هم‌چنین درباره زمین ورزشگاه وطنی اظهار کرد: اگر در فوتبال حرفه‌ای باشید، می‌دانید که در زمین اصلی نباید تمرین کنید و هفته پیش هم که دو جلسه در این زمین تمرین کردیم، به دلیل این بود که دو سال در وطنی تمرین نکرده بودیم. اگر حرفه‌ای باشید می‌دانید که نباید در زمین اصلی تمرین کنید. فوتبال ۳ زمین خوب غیر از ورزشگاهش دارد. من اگر تیمم را ۳ جلسه در شهید وطنی تمرین دهم، چیزی از زمین باقی نمی‌ماند.

او درباره هول بودن بازیکنانش گفت: تیم من نباید اینجا باشد اما داوری سبب شده تیمم برای گل زدن عجول باشد. قضایای داوری سبب این اتفاقات شده است. البته این‌هایی که می‌گویم توجیه نیستند و ایرادات تیم من هستند که باید برطرف کنم. به بازیکنانم گفتم به مسائل داوری توجه نداشته باشند و کار خود را انجام دهند.

مطهری درباره خط دفاع تیمش گفت: ما یک سری ضعف‌ها در بخش دفاعی داشتیم اما در بازی آخر با وجود ۱۰ نفره شدن، بازیکنانم فداکارانه دفاع کردند و همه فوق‌العاده بودند. ما ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم اما امیدوارم این کلین‌شیت‌ها ادامه‌دار باشد. من آدم انتقادپذیری هستم و معتقدم برای پیشرفت، انتقاد نیاز است.  

او در پایان گفت: من روی انتخاب بازیکن حساس هستم. آداما وقتی به تیم ما اضافه شد، از لحاظ بدنی خوب نبود. او در لوشامپیونه بازی کرده و بازیکن توانمندی است. او در حال نزدیک شدن به شرایط خوبی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوب IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    کلا تیمهای خصوصی تو ایران خیلی ظلم بهشون میشه شما داوریهای نساجی وتراکتور دو تیم پرطرفدار راببینید متوجه منظورم خواهید شد
  • مهدی NL ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    کلا مطهری عادتشه نتیجه نگیره رو یچیزی زوم میکنه تا از ایراد گرفتن بهش فکرهاو چشمهارو سمت دیگه بکشونه تا اونو نبینن این ادم داره همه داورارو زیرسوال میبره همه بد هستن بابا تو خوبی... باید باهاش برخورد بشه وگرنه اینکاراش باعث میشه مربیا و بازیکنای تیمهای دیگه هم رفتارشون بشه ایراد به داور یکی نیست بگه داور با تصمیمهاش غاط و درست فوتبال و زیبا کرده ایراداش همه بررسی کردیم چرت بوده جز یکی دومورد
  • کامران زارعی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    چه ربطی داره.....مثلا ملیچ ایتالیا بازی کرده باید حرف های خانه زنکی بزنیم الحق که یایای دومی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی