نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس مساوی کند ما صدریم/ ساپینتو از استراماچونی هم بهتر می‌شود/ درباره سرمربی استقلال بی‌انصافی نکنید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال به زودی اوج می گیرد و این یک امتیاز اختلاف را جبران می‌کند اما نباید فراموش کرد که این فصل همه تیم‌ها پر قدرت به میدان آمده‌اند.

بهمن طهماسبی، بازیکن قدیمی استقلال که سابقه چهار فصل حضور در باشگاه پیکان را در کارنامه دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در آستانه دیدار آبی‌پوشان تهرانی با پیکان اظهاراتی را مطرح کرد.

از نگرانی‌های هواداران بابت وضعیت استقلال در مسابقات لیگ مطلع هستید؟

به نظر من این نگرانی‌ها بی مورد است. وقتی یک مربی خارجی به کشور ما آمده که قبل از این هیچ شناختی از فوتبال ایران نداشته، تا بخواهد با فضای فوتبال ما آشنا شود و نفرات تیمش را بشناسد زمان می‌برد. ما یا باید او را ۵ ماه پیش می‌آوردیم که آن زمان نمی‌شد و یا اینکه حالا باید صبر کنیم و از او حمایت کنیم تا چند و چون کار دستش بیاید.

اما ظاهراً برخی نگران شرایط استقلال هستند؟

این نگرانی‌ها بی مورد است. اتفاقاً او در مسابقات ابتدایی این فصل فقط مقابل سپاهان شکست خورد. یادمان هست استراماچونی در پنج بازی اول چه شرایط بدی با تیم استقلال داشت ولی ساپینتو نسبت به استراماچونی خیلی بهتر عمل کرده و شاید در ادامه از استرا هم بهتر شود پس نباید درباره او بی انصافی کنیم. همین استقلال فصل قبل پنج بازی متوالی مساوی کرد اما مردم چه کار کردند؟ همه از فرهاد مجیدی و استقلال حمایت کردند تا تیم دوباره سرپا و در نهایت قهرمان شد. به نظر من باید از ساپینتو حمایت شود و کمک کنیم تا استقلال در آرامش به شناخت کافی از خودش و حریفانش برسد. ضمن اینکه رقبا هم خیلی قدرتمند تر از فصل قبل هستند .

پرسپولیس مساوی کند ما صدریم/ ساپینتو از استراماچونی هم بهتر می‌شود/ درباره سرمربی استقلال بی‌انصافی نکنید

از چه نظر؟

من به شما قول می‌دهم این نفت مسجدسلیمان که در خانه‌اش تحت فشار استقلال قرار گرفته بود و تقریباً ۱۵ دقیقه آخر زیر توپ می‌زد از همین هفته بعد یقه همه تیم‌ها را حتی بیرون از خانه‌اش می‌گیرد. ساختار خیلی خوبی داشت.

وضعیت جدول را چطور می‌بینید؟

به نظرم یک امتیاز قطعاً قابل جبران است. اولاً ما تازه ابتدای مسابقات هستیم، ثانیاً من مطمئنم با جا افتادن نفراتی مثل محبی و قائدی که هنوز مشخص است از نظر بدنی با بقیه در شرایط برابر نیستند استقلال از این هم بهتر می‌شود. محبی بازی به بازی بهتر شده و قائدی هم هفته به هفته از نظر بدنی آماده تر می‌شود. اینها همه نقاط مثبتی هستند که ما باید ببینیم. ضمن اینکه اتفاق خاصی در جدول رخ نداده است. یک امتیاز فاصله ما با تیم صدر جدولی است که آن هم با یک مساوی پرسپولیس و یک پیروزی ما به راحتی در صدریم.

شرایط فنی تیم را چطور می‌بینید؟ به نظر شما استقلال روش و شیوه درستی را در زمین مسابقه اجرا می‌کند؟

اینها همه مواردی هستند که برای یک مربی خارجی تازه به ایران آمده ظرف پنج تا شش هفته ابتدایی حل و فصل می‌شود. من خودم منتقد استقلال در بحث دفاعی بودم. چون معتقد بودم دفاع سه نفره برای تیمی‌که میخواهد هجومی بازی کند مناسب نیست. دیدیم که با جلو آمدن روزبه چشمی‌در پست‌هافبک دفاعی و تغییر سیستم به چهار دفاع این موضوع حل و فصل شد و استقلال الان دو بازی است که دیگر گل نمی‌خورد. قطعاً در بحث هجومی‌هم کادر فنی به این مسائل فکر میکند. ما در بازی اول و دوم در بحث دفاعی خیلی افتضاح بودیم ولی حالا دوباره داریم همان تیمی‌می‌شویم که سخت گل می‌خورد.

پیکان را چطور تیمی‌می‌بینید؟

جوان و با انگیزه است. خوب می‌دوند و می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند. البته از آن طرف این جوانی هم می‌تواند برایشان مشکل ساز شود. استقلال باید از تجربه بازیکنان با تجربه‌اش در این بازی نهایت استفاده را ببرد. معتقدم استقلال چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل پیکان ندارد. وگرنه اگر فاصله‌اش با صدر به بیشتر از یک امتیاز افزایش پیدا کند بازگشت به بالای جدول برای سخت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ابرام US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    پرسپولیس مساوی بکنه شما «صد» ر که نه ٬ هزارتون تو قوطی کبریته ٬ میگی نه ٬ برو از علی آقا پروین بپرس .
  • ا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    شاید هم پرسپولیس ببرد وکیسه کش،استقلال شکست ویا مساوی کند انوقت چی میگی
  • کیسه سوز IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ همین خوبه دیگه از این به بعد کیسه کشا باید همش حواسشون به سرورشون باشه و از روی سه چرخه اینقدر بالای سرشون رو نگاه کنن تا آرتروز گردن بگیرن
    • بستوزن لنگ IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      تاده سال شمافقط هیس یک امتیازاین همه بالاپایین پریدن نداره که مجیدی بدسوزونده شماروکه عقده ی بالابودن داره پارتون میکنه آخه یک جام بین المللی هم ندارین بگیم برین باهوادارای پاس همدان کل کل کنین چی بگیم آخه به شما
  • پرسپولیسی 6666666666666666666666666666666666666 آت DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    اگه محبی خوب بشه اگه قائدی درست بشه اگه بیرانوند گل بخوره اگه سروش و صادقی و ترابی و پور علی گنجی و نعمتی و دیاباته و لوکی و .... و حتی تدارکات پرسپولیس همه مصدوم بشن بعد داور یه حالی بده و خطای وسط زمین رو پنالتی بگیره و دروازبان پیکان قول بده شیرجه نزنه . استقلال میاد صدر جدول . خخخخخخخ . حتما هینطوره که میگی آقای کااااااااارشششششنننناسسسس .
  • کامران زارعی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    بهمن در اینکه تز استرآ باشد زمان نشان میده ولی باز هم به شرفت عشق لنگی....۱۴
  • آریا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    بخدا ک پیشکوست نیستی بدبخت کجا ساپینتو از استرا بهتره بخدا هیچی حالیتون نمیشه مثل قلیچ
  • سارا اس اسی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    اختلاف امتیازی شد ۴تااصلا استقلال امسال چیکار داره میکنه نا امید شدیم واقعا
  • سیاوش GB ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    صدر بسته... شما از همت هم نمیتونی عبور کنی.... تشریف ببرین جاده رباط کریم _ اسلامشهر
  • بهمن حسین پور IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    فردا پرسپولیس برابر نفت مسجد برنده میشه اما اس زورش به نساجی نخواهد رسید واحتمال داره نساجی اس را بزنه وفاصله اس و پرس به 6 امتیاز برسه که دیگه حضرت فیل هم نمیتونه جبرانش بکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی