نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
به گل‌محمدی حق می دهم ناراضی باشد/ خط قرمز تیم ملی است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: به گل محمدی بابت نداشتن چمن مناسب برای بازی کردن حق می دهم.

سهیل مهدی پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران عامل لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: بحث فاکتور و آئین نامه‌ها پابرجا است در این جلسه هم تغییری ایجاد نشد. شرایط سخت‌تر شده است و باشگاه‌ها باید از همین امروز پیگیری کنند. مسئول بخش مجوز حرفه ای انتخاب شده‌اند و کار خود را به خوبی پیش می‌برند و فرصتی خوبی هم برای باشگاه‌ها است تا بتوانند از این وقفه‌ای که ایجاد شده است نهایت استفاده را ببرند و امیدوارم مانند سال‌های گذشته همه چیز را به دقیقه ۹۰ نسپارند و کارهای خود را به خوبی پیش ببرند.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره زمان برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ۲۰ شهریور ماه اردو ی داخلی تیم ملی آغاز خواهد شد و ۳۰ بازیکن حضور خواهند داشت. با توجه به برنامه فیفا دی هیچ برنامه‌ای برای لیگ بعد از ۱۹ شهریور نخواهیم داشت تا سرمربی تیم ملی به فدراسیون اعلام کند. ما یک هفته را به خاطر تیم ملی از دست می‌دهیم اما تیم ملی خطر قرمز ما است و اولویت فوتبال کشور محسوب می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی را هم برای تیم ملی رقم بخورد.

او درباره دلخوری مربیانی همچون یحیی گل محمدی بابت نداشتن زمین چمن مناسب برای بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: به گل محمدی حق می‌دهم. کیفیت چمن ورزشگاه‌ها مناسب نیست و مسابقات باید در ورزشگاه‌هایی که چمن مناسب و زیر ساخت‌ها مناسب دارند برگزار کنیم. در ادامه راه ما باید به فکر زیر ساخت‌های ورزشگاه‌ها باشیم تا بتوانیم کیفیت بهتری در بازی‌های لیگ شاهد باشیم. سازمان لیگ فشار خود را می‌آورد، اما باید بپذیریم که زیر ساخت‌های ما حداقل بوده و فرصت آماده کردن زمین طبیعی برای باشگاه‌ها سخت است. در تهران بازی‌های لیگ برتر لیگ یک و لیگ دو تنها در ۲ ورزشگاه برگزار می‌شود و این فشردگی بازی‌ها کیفیت چمن زمین‌ها را پایین می‌آورد. تقریبا همه ورزشگاه‌های ما ویژگی‌های برگزاری بازی در شب را دارند و ما این موضوع را بررسی کردیم. تنها چند باشگاه است که به آن‌ها هم فشار می‌آوریم تا اوضاع بهتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خط قرمز شما تیم ملی است؟؟؟؟!!!!!!! جناب سهیل مهدی اگر چشمتو باز کنی متوجه می‌شوید ۹۰درصد بازیکنان تیم ملی پرسپولیس و استقلال هستند و از هواداران هر دو تیم خواهش میکنم که تنگ نظری و افکار بچگانه را کنار بگذارید و با اتحاد حق وحقوق باشگاه و بازیکنان و سهامداران که خودتان هستید را از صدا و سیما و نهادهای دولتی دیگر مطالبه کنید واسیر جوسازی فضای مجازی که ساخته و پرداخته همین صدا و سیماست سر خود را در برف نکنید و جدای از رنگ و فارغ از شهر و منطقه ووووووبا یکدیگر متحد باشید و مطمان باشید اتحاد باشگاه بنفع مردم و تیم ملی وباعث پیشرفت عظیمی در فوتبال ایران خواهد شد و هواداران از دیدن فوتبال لذت خواهند برد
  • عشقپولیس IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خط قرمز پرسپولیس و استقلال هم مطالبه حق و حقوق این دو باشگاه از صدا و سیمامی باشد
  • ابرام US ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خب حالا اگر حق را به گل محمدی ندی قراره چه اتفاقی بیفته ؟ حالا که حق رو دادی چه گلی به سر گل محمدی زدی؟ مثلا این زمین ها تا کی باید غیر استاندارد با قی بمانند ؟
  • کامران زارعی IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    لنگی.لنگی.لنگی.لنگیسم
  • کاووسی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خب بازی های لنگو ببرید در نیوکمپ یا برنابئو بر گزار کنید تا یو یو گلممد دلال بهونه گیر بچه نونل را راضی کنید البته به داوران هم سفت وسخت سفارش تیمشو هم بکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی