۱۰
احمد نوراللهی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احمد نوراللهی ستاره ایرانی تیم شباب الاهلی مورد انتقاد رسانه های اماراتی قرار گرفته است.

بدون شک مهم ترین بازیکنی که در چند  فصل اخیر از پرسپولیس جدا شد، احمد نوراللهی بود. ستاره خط میانی و  بازیکن فیکس تیم ملی در چند سال اخیر کاملا سیر صعودی داشت و حالا به یک هافبک کامل تبدیل شده و یکی از نفرات تیم ملی ما در جام جهانی خواهد بود.

احمد نور مهره ثابت پرسپولیس  در میانه میدان بود و محبوبیت زیادی هم بین پرسپولیسی‌ها داشت. یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این بازیکن به شدت به دنبال نگه داشتن نوراللهی بود ولی  با این حال مدیران وقت پرسپولیس نتوانستند این بازیکن را در تیمشان نگه دارند و احمد از پرسپولیس جدا شد. باشگاه الاهلی امارات  مبلغ بسیار خوبی  به احمد پرداخت پیشنهاد داد و توانست ستاره پرسپولیس را به امارات ببرد.

جدایی نوراللهی به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد کرد. احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب ،سال گذشته  در الاهلی فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و با وجود هزینه سنگین این باشگاه برای ستاره ایرانی خود، در چند بازی هم نیمکت نشین بود و دراکثر  بازی‌های الاهلی درفصل قبل  لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست این تیم نداشت و سکو نشین بود.

 از طرفی  در نقل و انتقالات امسال بحث بازگشت احمد نور به پرسپولیس مطرح شد و بعضی‌ها عنوان کردند که این بازیکن قصد بازگشت به ایران را در سال منتهی به جام جهانی دارد. احمد سال‌های فوق العاده ای را به همراه پرسپولیس سپری کرد و جام‌های مختلفی هم به همراه این تیم به‌دست آورد.

حمایت تمام‌قد پرسپولیسی‌ها از لژیونر سرشناس/ قدر تو را نمی‌دانند؛ برگرد!

هواداران پرسپولیس هم که علاقه زیادی به این بازیکن داشتند، از مدیران تیمشان خواستند تا نوراللهی را به ایران بازگردانند ولی احمد با توجه به دستمزد بالایی که در تیمش می‌گرفت، ترجیح داد در شباب الاهلی باقی بماند. لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید الاهلی هم مخالف جدایی نوراللهی بود و برخلاف قایدی ،‌هافبک ایرانی خود را نگه داشت. شباب الاهلی شب گذشته در اولین بازی از فصل جدید در یک دیدار حساس به مصاف شارجه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

استارت ناامید کننده شباب الاهلی بدون قایدی و با حضور نوراللهی رسانه‌های امارات را به تکاپو واداشت تا زبان انتقاد علیه مربی و لژیونرها باز کنند.

صفحه خبری «الکره الاماراتیه» در این زمینه نوشت: ژاردیم مربی بزرگی است اما لوازم لازم در داخل زمین نیاز دارد تا بتواند تفکراتش را  اجرایی کند. شباب الاهلی نیاز فوری دارد تا در لیست لژیونرها تغییراتی را انجام دهد.

نوراللهی یکی از لژیونرهای الاهلی است که مورد انتقاد قرار گرفته است و رسانه‌های اماراتی عملکرد هافبک ایرانی ضعیف قلمداد کردند. بعد از انتقاد رسانه‌های اماراتی، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دفاع ازهافبک سابقشان پرداختند و به صورت تمام قد از احمد نور حمایت کردند.

پرسپولیسی‌ها با هجوم به صفحه شخصی نوراللهی، از او خواستند با توجه به انتقادهایی که از او می‌شود، در نیم فصل قراردادش را با شباب الاهلی فسخ کند و به پرسپولیس برگردد. نکته جالب اینکه هواداران پرسپولیس خطاب به نوراللهی می‌گفتند: در امارات قدر تو را نمی‌دانند. به پرسپولیس بیا تا دوباره محبوب هواداران شوی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ستاره سرخ IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    احمد نور توی پست خودش بهترینه
    • آبی آبی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      حضار فکر میکنن خونه خالس برای پول پیروزی و رها کرده رفته برگشتش به این راحتیانیست پول کلونی باید از جیب این مردم خرج بشه حرفه بودن و یاد بگیرین
  • میثم IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    احمد را برگردانید سروش اینکاره نیست
  • یه نفر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    زیبا ترین پرسپولیسی که دیدیم پرسپولیسی بود که احمد نقش اصلیش رو انجام میداد و هنوزم بعد دو فصل جای خالیش پر نشده . اگر اماراتی ها فکر می کنن که در حدشون نیست مشکل لیاقت خودشونه . کاملا از برگشتن کاپیتان احمد نورالهی به تیم استقبال می کنیم
    • کوروش کبیر US ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      دقیقا همینطوره اگه درویش بتونه نیم فصل احمد رو بخره میتونه بالاتر از گرشاسبی و طاهری بهترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس بشه
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    احمد نور بسیار بازیکن خلاق وکاردرستی در پست خودش هست مشکلاز بازی کردن نور نیست این دیوس های اماراتی کارشون خراب کردن ستاره های خوب ایرانی هستش تو سالهای اخیر بون بازیکنان زیادی از ایران رفتن امارات بعدچندسال با افت عجیبی برمیگشتن احمدنور هم یکی ازچندین ستاره هست که اماراتی ها کمر همت بستن که تضعیفش کنن چونکه یکی از مهرهای کلیدی ومهم تیم ملیی ایران عزیز به شمار میاد اینها چون خودشان هیچ پوخی در زمینه بازی های ملی بینلملی نیستن چشم دیدن موفقیت های مارو ندارن
  • عماد US ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خودش نباید میموند و باید برمیگشت پرسپولیس، العان جایگاهش در تیم ملی هم به خطر می‌افتد.
  • کیومرث IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    تمام هافبکهای پرسپولیس عالی هستندو ستاره ولی جای احمدنرالهی همیشه خالیه خداکنه همین نیم فصل برگرده ...
  • علیرضاهمتی نژاد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    احمد نیم فصل برمیگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی