واکنش برانکو به شایعه سرمربیگری در تیم ملی ایران؛ روزنامه‌نگاران با من تماس گرفته‌اند!/ سخت است جانشین یک کروات شوم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس گفت: چون تا سال ۲۰۲۴ با عمان قرارداد دارم، مشتاق ماندن در راس آن تیم ملی هستم.

کارلوس کی‌روش از پرتغال و برانکو ایوانکوویچ از کرواسی دو گزینه‌ای هستند که این روزها بحث حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مطرح است. 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی ۶۸ ساله به tportal گفت: چون تا سال ۲۰۲۴ با عمان قرارداد دارم، مشتاق ماندن در راس آن تیم ملی هستم و راستش را بخواهید تا به حال حتی به ترک این پست فکر نکرده‌ام. برخی از روزنامه‌نگاران از ایران با من تماس گرفتند، اما این تنها چیزی است که در مورد کل پرونده می‌دانم.

باید اعتراف کنم که خوشحالم که از من نام بردند، زیرا واضح است که آنها به من اعتماد دارند و حدس می‌زنم همکاری ما را از سال ۲۰۰۶ به یاد داشته باشند. اما تکرار می‌کنم من با عمان قرارداد دارم که در آن بندهای مختلفی وجود دارد که باید رعایت شود.

او در پاسخ به این سوال که این احتمال است یک کروات جای یک کروات دیگر را در جام جهانی بگیرد گفت: همین اتفاق برای من افتاد و می‌خواستند من را به جای مرحوم کرانچار به سپاهان بیاورند. الان هم همین اتفاق می‌افتد و برای من سخت است جانشین سرمربی کرواتی شوم که آنها را به جام جهانی رسانده است. من را در شرایط سختی قرار دادند. تا امروز هیچ کس به طور رسمی با من تماس نگرفته است، من چیزی در مورد این موضوع نمی‌دانم و خودم را به کسی پیشنهاد نداده‌ام".

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    نه جون من بیا ، تعارف نکن
  • رامین IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    چه خود بزرگ بینه ... از همین الان خودشو کاندیدا میدونه...
  • Tomcat IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    هه، دقیقا همه 2006 را بخاطر دارند جناب ویچ، عجب رویی داری تووووو جالبه واسه ما افتضاحه ولی واسه تو افتخار، در مورد جانشینی مربی کروات سخته نه؟ ولی با جونو دل سعی میکنی انجامش بدی، یعنی داغون تر از تو خودتی، آقای مکار
  • آریا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    برانکو 4 تا پیشنهاد از رئال مادرید و منچستر یونایتد و تیم ملی برزیل و آلمان داشته که همه رو رد کرده چون به عمان تعهد داره
  • طرفدار IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    این بابا چه نوشابه واسه خودش وا میکنه!!!!!اره جام جهانی ۲۰۰۶ یادمونه ابروی هر چی فوتباله رو بردی و چهارم شدی!کیروش هر چی بود ابرو خرید واسه ایران!
  • اهواز IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    جالب روز نهارگان باهشون تماس گرفتن😂
  • جیرجیک IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اند بی معرفتی تاجه که به محض رسیدن به قدرت مربی که تیم را در شرایط سخت عبور داده وبه جام جهانی قطر رسانده تعویض شه بنده خدا اسکو جان حقتو حلالمان کن دیگه روزگار این چرخش از این بازیها بسیار داره آه شما قطعا تیم را درجام جهانی خواهدگرفت شاید هم قبل از ورود بهجام گرفت امیدتو از دست نده و بسپاره به خدا که او انتقام گر سخته هو شدید العقاب.
    • Joker IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      آه، چه جیر جیر زیبایی سراییدی، به یاده شبانگاهان جنگلهای هیرکانی، تا میتوانی بسرا جیرجیرک، که دریا نیز میمیرد
    • رضا IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      ذات همتون همینه ها.دوست داشتید تیم ملی آبکش بشه.الان دیگه علنا میگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی