نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دراگان اسکوچیچ - تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، باز هم تکلیف تیم ملی ایران به درستی مشخص نشد.

 آرتین زهرابی؛ بر خلاف آنچه در خروجی خبرگزاری دولت درباره تمام شدن کار کارلوس کی روش برای بازگشت به ایران و تعیین تکلیف سرمربیگری تیم ملی مشاهده شد، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیئت رئیسه به خبرنگاران گفت هیچ بحثی در جلسه مذکور درباره کی روش نشد و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است.

خبرنگاران در این مصاحبه سرپایی که مقابل ورودی ساختمان فدراسیون فوتبال انجام شد، ملتمسانه از سخنگوی فدراسیون فوتبال خواستند یک بار برای همیشه تکلیف این ماجرا را مشخص کند؛ پاسخ احسان اصولی هم این بود؛ «اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است.»

با این همه، باز هم این کلاف سردرگم باز نشد و توضیحات آقای سخنگو، رسانه‌ها را قانع نکرد.

مهدی تاج که در انتخابات فدراسیون فوتبال به پیروزی قاطعانه رسید، سکوت کرد؛ میرشاد ماجدی هم که وعده داده بود پای برگه تغییر در کادرفنی را امضا نمی‌کند، سر حرفش ماند و جلسه هیئت رئیسه را زودتر از موعد مقرر ترک کرد. در نتیجه مشخص شد که مناقشه در جمع اعضای هیئت رئیسه به اوج رسیده و آنچه در این میان به چوب دو سر طلا تبدیل شده، تیم ملی بیچاره فوتبال ایران است که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باید مایه عزت و آبروی ما شود.

دردآور و ناراحت کننده است که تکرار کنیم، اسکوچیچ هم در این وانفسا، به بازیچه ای بزرگ تبدیل شده است.

او حتی اگر در این شرایط در تیم ملی ایران ماندنی شود و به جام جهانی برود، هر نتیجه فاجعه باری که در کارنامه فوتبال ایران ثبت شود را می‌تواند به سادگی گردن نگیرد. دراگان همه این اتفاقات تلخی که رخ داده را در گوشه ای از ذهنش نگه می‌دارد؛ مدارک و مستندات کافی را جمع می‌کند و از مظلومیتش، داد سخن سر می‌دهد.

حالا در این میان چه کسی متضرر شده است؛ ماجدی، اسکوچیچ، اصولی، تاج، کی روش یا تیم ملی مستاصل فوتبال ایران؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    این اصولی فقط همینو یاد گرفته میره تو میاد بیرون میگه اسکوچیچ، این وسط فقط هوادارنن که ضربه میخورن، دقیقا اگر اسکوچیچ هم سرکار بمونه که مطمئنا نتایجش افتضاح هست بهونه شو پیدا کرده، حالا اینا هی بیان بگن قطعا اسکوچیچ هست، قطعا اسکوچیچ هست، جم کنید کاسه کوزتونو که حال بهم زنید
    • Isa IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      مثل خودت اوغ
    • در جواب Isa تگری IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      حتما یه تست بده شما
    • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ایشالااا پسره
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اسکوچیچ مربی خونه به خونه بوده الان داره میره جام جهانی، براش هیچ اهمیتی نداره، اگه ذره ای شخصیت داشت خودش باید استعفا میداد، نه بازیکنا قبولش دارن نه مردم
    • سینا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اگه مربی پرسپولیس یا استقلال یا سپاهان بود الان مشکلی نداشت؟؟؟ یه دلیل فوتبالی.. منطقی و عقلانی بیارید... پیشگویی و. غیب گویی هم نکنید.. از کجا میدونید جام جهانی خوب نتیجه نگیره؟؟؟ کی میتونست پیش بینی کنه به این راحتی بریم جام جهانی؟
  • امیر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بدترین نتایج تیم ملی در جام جهانی را اسکوچیچ یا مربی ایرانی خواهد گرفت‌
  • ع م IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    قبل از اینم برای روزهای ناکامی کلی بهانه داشت.
  • مهران IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    آفرین به این قلمت آرتین زهرابی😂😂😂😂😂😂😂
  • "اصولی" که هیچ از اصول نمیداند IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    به برکناری یا تثبیت سرمربی کاری ندارم، اما من اگر جای خبرنگاران بود در یک اقدام هماهنگ دیگه محلِ...به جنابِ غیر "اصولی" که کمترین ارزشی برای مردم و خبرنگارا قائل نمیشه نمی ذاشتم و دیگه هیچوقت جلوش میکروفون نمی گرفتم تا بفهمه خبرنگار نماینده مردمه و برای مردم خبر میاره و درست نیست این اندازه دست به سر کردن.
    • Joker IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      آقای اصولی بلد نیست خبرخوش بده، همیشه خبر مرگ داده از بچگی اینطوری بوده به دل نگیر
  • ... US ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    آرتین، ممنون از قلمت، مخصوصا آنجا که نوشتی‌ "... اسکوچیچ به بازیچه‌ای بزرگ تبدیل شده است." در واقع، خود ایشان قبول کرد که بازیچه شود وقتی‌ که او را از صنعت نفت جدا کردند و روی نیمکت تیم ملی‌ نشاندند، به چه دلیلی‌؟ بیماری. ایشان چیزی ندارد که از دست بدهد، بله، تیم ملی‌ توانست که تیمهای جنگزده و زیر رده صد را با بازیهای محلاتی شکست بدهد (مثل بازی با لبنان آنهم در وقتهای اضافه)، ولی‌ با تیمهای دیگر مثل کره، الجزایر چیزی در چنته نداشت. ایشان میبیند که وجودش موجب یک اختلاف عمیق در تیم ملی‌ رده بیستم دنیا شده است، با این حال، جایگاه خودش را بالاتر از سرنوشت تیم ملی‌ یک کشور میداند. با دوستانی که می‌گویند که اگر اسکو شخصیت حرفه‌ای داشت باید خودش استعفا میداد موافقم. آقای اسکوچیچ، این شما هستید که میتوانید بازیچه بودن را اتمام بدهید، بازیکن‌های تیم ملی‌ به شما اعتقاد ندارند و تجربه شما در تیمهای رده پایین کشور را به عنوان دانش بین المللی فوتبال نمیپذیرند. منتقدان کیروش هم اکنون او را تحسین میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی