نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تصمیم عجیب ساپینتو در مورد یامگا/ شعار علیه پرسپولیس و حضور عجیب مورایس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال کوین یامگا را به پست مدافع راست فرستاد که این موضوع تعجب هواداران این تیم را بر انگیخت.

دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

*پیش از شروع بازی هواداران تیم استقلال پرچم ۲ ستاره این تیم را به نمایش در آوردند.

*کوین یامگا که در ۴ دیدار گذشته استقلال به عنوان وینگر به میدان رفته بود در این بازی در پست مدافع راست به بازی گرفته شد.این تصمیم ساپینتو تعجب هواداران استقلال را در پی داشت.

*سیاوش یزدانی، صالح حردانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، رضا میرزایی و سینا سعیدی فر  به همراه ارسلان مطهری روی نیمکت استقلال نشسته اند.

* پیش از شروع بازی گفته می شد ارسلان مطهری از فهرست ۱۸ نفره استقلال خط خورده اما این خبر تکذیب شد و مطهری روی نیمکت آبی پوشان حضور دارد.

* با شروع مسابقه هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند.

* مورایس سرمربی تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور دارد. سرمربی سپاهان در حالی که تیمش هفته آینده به مصاف آلومینیوم اراک می رود برای تماشای مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خدا شفاتون بده😂 کیسه چقدر عقده ای شده.
    • جوجو IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      منم ته جدول بودم فشاری میشدم حق دارن🤣
  • 6 IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خدا هر چی مریضه شفا بده
  • سعید/مرد باشید و این نظر را نمایش دهید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی! دقیقا مثل مربی‌های آماتور دهه ۶۰ داخلی عمل کردی! با ورود مهاجم سراسیمه بدنبال زدن گل بودی. و این باعث شد تئوری بکش زیر توپ اتفاق بیفته. شما تیمت برای گل زدن بدون برنامه و حتا پلن A هم نداره، چه برسه به پیش‌بینی پلن های دیگری. و در بخش دفاع نیز بسیار تیم شکننده‌ای ساختی. در بازی دیروز دو یا سه بار از سمت راست دروازه تا آستانه باز شدن رسید. دفاع ‌های کند، ایستا و فاقد بازی‌سازی. بدون شک این دفاع در مواجهه با تیم‌های مدعی لیگ ناتوانی بیشتری از خود بروز خواهند داد. و شما بیش از این به برانکارد و اشیاء لگد خواهی زد! مسوولان باشگاه از همین امروز(بلکه از همان بازی نخست)باید به فکر جای‌گزین ساپینتو باشند. چرا که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و چه بهتر قبل از هدر رفتن امتیازهای بیشتر و غیرقابل جبران.
  • ناشناس IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    کسی ب حرف ما تره هم خورد نمیکنه الکی پیام میزاریم واقعا چقد بدبختن مربی بی کیفیت و بی تجربه اوردن ب تیم بااصالت حیف خاک ک بگیم خاک توسرتون انسانیت هم ارزوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی