تصمیم عجیب ساپینتو در مورد یامگا/ شعار علیه پرسپولیس و حضور عجیب مورایس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال کوین یامگا را به پست مدافع راست فرستاد که این موضوع تعجب هواداران این تیم را بر انگیخت.

دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

*پیش از شروع بازی هواداران تیم استقلال پرچم ۲ ستاره این تیم را به نمایش در آوردند.

*کوین یامگا که در ۴ دیدار گذشته استقلال به عنوان وینگر به میدان رفته بود در این بازی در پست مدافع راست به بازی گرفته شد.این تصمیم ساپینتو تعجب هواداران استقلال را در پی داشت.

*سیاوش یزدانی، صالح حردانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، رضا میرزایی و سینا سعیدی فر  به همراه ارسلان مطهری روی نیمکت استقلال نشسته اند.

* پیش از شروع بازی گفته می شد ارسلان مطهری از فهرست ۱۸ نفره استقلال خط خورده اما این خبر تکذیب شد و مطهری روی نیمکت آبی پوشان حضور دارد.

* با شروع مسابقه هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند.

* مورایس سرمربی تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور دارد. سرمربی سپاهان در حالی که تیمش هفته آینده به مصاف آلومینیوم اراک می رود برای تماشای مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خدا شفاتون بده😂 کیسه چقدر عقده ای شده.
    • جوجو IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      منم ته جدول بودم فشاری میشدم حق دارن🤣
  • 6 IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خدا هر چی مریضه شفا بده
  • سعید/مرد باشید و این نظر را نمایش دهید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی! دقیقا مثل مربی‌های آماتور دهه ۶۰ داخلی عمل کردی! با ورود مهاجم سراسیمه بدنبال زدن گل بودی. و این باعث شد تئوری بکش زیر توپ اتفاق بیفته. شما تیمت برای گل زدن بدون برنامه و حتا پلن A هم نداره، چه برسه به پیش‌بینی پلن های دیگری. و در بخش دفاع نیز بسیار تیم شکننده‌ای ساختی. در بازی دیروز دو یا سه بار از سمت راست دروازه تا آستانه باز شدن رسید. دفاع ‌های کند، ایستا و فاقد بازی‌سازی. بدون شک این دفاع در مواجهه با تیم‌های مدعی لیگ ناتوانی بیشتری از خود بروز خواهند داد. و شما بیش از این به برانکارد و اشیاء لگد خواهی زد! مسوولان باشگاه از همین امروز(بلکه از همان بازی نخست)باید به فکر جای‌گزین ساپینتو باشند. چرا که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و چه بهتر قبل از هدر رفتن امتیازهای بیشتر و غیرقابل جبران.
  • ناشناس IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    کسی ب حرف ما تره هم خورد نمیکنه الکی پیام میزاریم واقعا چقد بدبختن مربی بی کیفیت و بی تجربه اوردن ب تیم بااصالت حیف خاک ک بگیم خاک توسرتون انسانیت هم ارزوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی