نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
۱۰ |
۴
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات مربوط به سکوهای ورزشگاه آزادی در حاشیه مسابقه قبلی استقلال مقابل پیکان بار دیگر تکرار میشود.

تجربه مثبت هدایت طرفداران خانم تیم استقلال به طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار روز سه شنبه مقابل پیکان تکرار می‌شود. این موضوعی بود که در بازی قبلی استقلالی ها به شدت مورد انتقاد خانم‌هایی قرار گرفت که برای تماشای بازی استقلال بلیت ۱۰۰ هزار تومانی خریده بودند تا مسابقه را در طبقه اول و در جایگاه های شماره ۱۰ تا ۱۳ تماشا کنند؛ اما به محض ورود به استادیوم متوجه شدند به جای طبقه اول باید به بخش جنوبی ورزشگاه در طبقه دوم بروند!

خبر بد برای دختران استقلالی؛ تغییرات دوباره در بلیت فروشی!

از سازمان لیگ خبر می رسد این تجربه برای مسئولان برگزاری از جهات مختلف مثبت تلقی شده و با در نظر گرفتن شأن و منزلت بانوان برای استقرار هرچه راحت‌تر در ورزشگاه آزادی قرار است در بازی بعدی این تیم مقابل نساجی مازندران باز هم خانم ها در شرایطی راحت تر از بازی استقلال مقابل مس کرمان و در طبقه دوم مستقر شوند.

شایان ذکر است، برخلاف شرایط بلیت فروشی در آستانه بازی قبلی استقلال، این بار وضعیت تغییر کرده و خانمها از ابتدا بلیت طبقه دوم را تهیه خواهند کرد تا مشکلات قبلی در ارتباط با خرید بلیت طبقه اول و استقرار در طبقه دوم تکرار نشود.

گرچه این موضوع برای بسیاری از دختران طرفدار تیم استقلال تلخ بود چرا که آنها دوست داشتند تیم محبوب و ستاره های آبی پوش خودشان را از طبقه اول و در فاصله نزدیک تر مشاهده کنند. با این همه خانم های استقلالی مسابقه این تیم برابر پیکان را بدون دردسر از همان طبقه دوم دیدند و مشکلی هم برای کسی ایجاد نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    برای اینکه بطری برده بودن پرتاب کنن تو زمین بردنشون طبقه بالا
  • عطا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    شان و منزلت بانوان ایرانی طبقه دو ورزشگاه ها هست ؟ ! اگه راست میگید و دنبال شان و منزلت این عزیزان هستین بزارید بیان و اطراف وی آی پی بشینن
  • توفان DK ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تجربه مثبت گوشه نشینی خانم ها و عدم بروز مشکل برای دیگران از دید این نویسنده، مرا بر ان وادار می کند که یه به خانم های همکار ایشان که احتمالن هم اتاق با ایشان بوده و چه بسا با هم حرف هم می زنند ( چیزی شبیه شعاردادن های حانم ها در ورزشگاه) هشدار بدهم. حانم ها در گوشه دفتر و اتاق خود بوده و ازاین جناب مثلن نویسنده تا می توانید دور باشید تا مشکلی برای ایشان پیش نیاید تا بعد برای شما مشکل زا بشه. العاقل یکفیه الاشاره.
    • چوچول آبادی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      سینه سوخته ای ها. کی تو محیط کارت آزارت داده که اسمتو گذاشتی توفان رد گم کنی 😉😄😄
  • محمود IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    از اولم مشخص بود این اتفاق می افته.به هر حال اگر تو طبقه اول به خانم ها جا میدادن ، طبقه دوم ،بالای خانم هارو مجبور بودن همیشه خالی بزارن که تماشاگرای مرد از اون بالا مزاحمشون نشن و خوب این تو بازی هایی مهم دردسر ساز بود.هرچند بهتر بود یه قسمتی از ورزشگاه هم طبقه اول و دوم به خانم ها اختصاص میدادن که البته اینجوری برای فاصله گذاشتن بین جایگاه های خانم و آقا بازم جایگاه های زیادی باید خالی میموند.به هر حال با شرایط فعلی بهترین تصمیمی بود که میشد گرفت.
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    چقدر یه مسئله ساده رو بزرگ میکنن ، حالا تمام ارکان نظام باید فکر و ذکرشون باشه که چند تماشاچی خانم چجوری برن ورزشگاه ؟ چی میخواین از جون مردم‌ ؟ انگار ما توی یه سیاره دیگه داریم زندگی میکنیم
  • مریم IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کاش بانوان بلیت نخرند و نروند تا مسوولین بفهمند ،حق چنین کارهایی رو ندارند..(با نرفتن خانها ، فیفا اجازه رفتن آقایان رو هم نمیده)
  • Ali IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بهانه و بهانه های هردمبیل ،این است بحران مدیریت ،آنوقت اینها دم از مدیریت بحران میزنند،شما خودتان را اداره کنید مدیریت ازهرنوعش پیشکش!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی