نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گزینه فوق‌العاده جنجالی برای مربی آلمانی/ سرمربی برکنارشده جانشین آنچلوتی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل، به عنوان کاندیدایی برای بر عهده گرفتن هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا یعنی رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

توماس توخل سرمربی سابق چلسی به عنوان کاندیدایی برای بر عهده گرفتن هدایت یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های اروپا یعنی رئال مادرید در نظر گرفته شده است، این ادعایی است که روزنامه ال‌ناسیونال اسپانیا مطرح کرده است.

چلسی روز چهارشنبه با سرمربی آلمانی خود قطع همکاری کرد، کمتر از ۲۴ ساعت بعد از شکست ۱-۰ این تیم مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا. آبی‌ها سپس گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. اما توماس توخل ممکن است به زودی با یک پیشنهاد بزرگ مواجه شود و هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را برعهده بگیرد.

ال‌ناسیونال در گزارش خود مدعی شده است که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید، توخل را به عنوان یکی از جانشینان کارلو آنچلوتی در نظر گرفته است. مربی آلمانی بابت قهرمانی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به شدت مورد توجه و علاقه فلورنتینو پرس قرار دارد.

در این گزارش همچنین آمده است که مشخص نیست که آنچلوتی در پایان این فصل در رئال‌مادرید بماند یا نه. مربی ایتالیایی به دنبال بازنشستگی و خداحافظی از دنیای مربیگری است و با توجه به اینکه او ۶۳ ساله است بعید نیست که این اتفاق را به زودی رقم بزند.

ال‌ناسیونال همچنین نوشته اتفاق سال ۲۰۱۵ ممکن است تکرار شود، زمانی که رئال با وجود قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، او را اخراج کرد. اخراج آنچلوتی در آن مقطع انتقادات زیادی را از مدیریت باشگاه به همراه داشت اما همان سرنوشت ممکن است در صورتی که رئال مادرید این فصل قهرمانی اروپا را به دست نیاور تکرار شود.

نکته دیگری که در این گزارش آمده ایناست که مربی رویایی فلورنتینو پرس، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول است اما بعید است چنین اتفاقی با توجه به جایگاه مستحکم کلوپ در لیورپول رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Jalal noseyn por IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    یورگن کلوپ از توخل قطعا بهتره اما آنچلوتی اسمش قابل مقایسه با اون دوتا هم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی