مربی پرسپولیسی: ۴ سال است از استقلالی‌ها فحش می‌خورم/ من حرفه‌ای هستم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری سرمربی نساجی در مورد شکست سنگین مقابل استقلال می‌گوید.

حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: نیمه اول واقعا خوب نبودیم، خیلی از دقایق بازی مالک توپ بودیم ولی واقعا مثل همیشه نبودیم. بازیکنان ما یک مقدار ترسو بازی کردند. خیلی ناراضی هستیم. بازی را در نیمه اول دادیم. یکسری اتفاقات پشت سر هم افتاد. بازیکن ما اشتباه کرد، بعد صابر مصدوم شد، بعد بازیکن ما اخراج شد. امروز وحشتناک بود. بعد اسلامی مصدوم شد. ما باید سازماندهی مان حفظ کنیم. در نیمه دوم از تیم راضی هستم. همه توان شان را گذاشتند و در نهایت این نتیجه به پای من است. باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. به بچه ها خسته نباشی می‌گویم و به استقلال هم تبریک می‌گویم

وی در مورد حضور وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: چون حواسم به بازی متوجه نشدم. به ایشان خوشامد می‌گویم.

مطهری در مورد داوری بازی عنوان کرد: ما سه بر یک باختیم ولی آقای همرنگ خیلی شجاعانه قضاوت کرد. کمکش چند تا اشتباه کرد ولی تا حدی طبیعی بود. روی یکی دو صحنه معترض بودیم اما تیم داور خوب کار کردند و شجاعانه کار کردند. اینطور نیستم که ببازم و روی داور بریزم. سه هفته پشت سر هم خیلی خوب سرمان را بریدند اما امروز مشکلی نبود و به آقای همرنگ خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در مورد شعار هواداران استقلال گفت: عادت کردم. سه چهار سال است که به ما فحش می‌دهند. باز هم روی چشم مان می گذاریم. اینجا مثل اینکه هر کسی مودب تر باشد بیشتر فحش می‌خورد.

وی در رابطه با مصدومیت بازیکنانش عنوان کرد: بله مصدومیت طبیعی بود. دو بازیکن تاثیر گذار ما مصدوم شدند و اخراج هم همینطور. قضاوت آقای همرنگ صد در صد اوکی بوده ولی اتفاقات بازی خیلی کار را برای تیم ما سخت کرد.مطهری در پاسخ به سوالی در مورد آینده‌اش در نساجی هم توضیح داد: شما دنبال حاشیه هستید. لطفاً حرفه ای باشید. حرفه ای باشید. این جوابم حرفه ای بود.

وی در مورد اینکه توقع می رفت نساجی بهتر بازی کند توضیح داد: روی گل اول موافقم که بچه های ما را عصبانی کرد که خودمان به حریف تیم تقدیم کردیم. اون ذهن بچه های من را خراب کرد. این شروع بازی بود و گل اول ذهن تیم ما را خراب کرد و من باید به تیمم برسم. مقصر اشتباهات فردی هم من هستم. باید خودمان را ترمیم کنیم که دیگر این اتفاقات نیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید بلان تنها ... IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    مطهری مربی جوانیست با کمکها و کادری که محک جدی نخورده اند واقعیت اینه که مقابل تیمهایی مثل استقلال پرسپولیس و سپاهان و گلگهر اگر بخواهی فوتبال بازی کنی بازنده خواهی بود اما اگر مثل پیکان بازی کنی خوب دفاع کنی و مستحکم و فشرده باشی بازنده نخواهی بود راه سومی وجود ندارد اینکه امروز مقابل استقلال فوتبال بازی کردید قابل احترام است اما درنهایت با توجه به از دست دادن امتیازات به ضرر تیم نساجی خواهد بود
    • رضایاک اصلی US ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کیسه کشا درکشون از فوتبال فقطدر همین حده😅😅😂😂
    • رضایاک اصلی US ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کیسه کشا درکشون از فوتبال فقطدر همین حده😅😅😂😂
  • ستاره سرخ ایران IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    شغالی گَر ماهِ بلند را دشنام گفت ــ پیرانِشان مگر نجات از بیماری را تجویزی اینچنین فرموده بودند. فرزانه در خیالِ خودی را لیک که به تُندر پارس می‌کند، گمان مدار که به قانونِ بوعلی حتا جنون را نشانی از این آشکاره‌تر به دست کرده باشند.
  • مهدی ادیب IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    حمید خان مطهری! سرت سلامت! مطمئنا اونایی که به خیال خام و ابلهانه ی خودشون بهت توهین کردن و عقده‌ها و نداشته‌هاشون رو عیان کردن، از پاسخ روزگار در امان نیستند.
  • لورن بلان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    حمید بلان😂
  • سعید IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    دقیقا.
  • سعید IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    اقای مطهری اینده متعلق به مربیان مثل توهست یا هاشمیان و مهدوی کیا منصوریان گلمحمدی تارتار مهاجری ربیعی فکری و دیگر مربیان جوان کشورمون که هم سالم و هم دانش اندوزی میکنید و باید بیافزایید و هم در تیمهای مختلف تجربه اندوزی کنیدبحث استقلال و پرسپولیس نیست مهم این که همینجور سالم کار کنید و تجربه اندوزی نه مثل یکی با زد و بند زیر آب یه بزرگی را بزنید که بعضی بازیکنانش هم بازی نکنن یا کمکاری کنن که تیم نتیجه نگیرهدو بعد سرمربی اون تیم قوی شید و با یه قهرمانی ول کنید برید بعد بگید من بهترینم.
    • باافتخار اس اسی ام.......باحقارت لنگی شدی..... IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      دم شما گرم سعیدخان.... خوب فرمودید ولی وجدانا گلمحمدی و تارتار از این لیستت خارج کن....ولی وجدانا این آقا مطهری خیلی سالمه...👌
    • سعید در پاسخ به با افتخار اس اس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      سلام و درود برشما. و دم شماهم گرم‌ ولی چرا گلمحمدی و تارتار نباشند مگر این دو چه کردن اختلاس ؟زد و بندو مافیا؟ حق کشی ؟ فارق از هر تعصب رنگی ابی و قرمز و اینهامگر سالها نیست که در این فوتبال دارن مربیگری میکنند مگر نتایج بدی با تیمهایشان گرفتن؟ مگر بدون زحمت با زیراب زدن شدن مربی ؟ مگریک هو الان از جایی امدن که اصلا نمیدانند فوتبال چیست یا مربیگری چیست؟ نمیدانم منظور حرفتون چیه این دو نباشن ولی من فارق از رنگها نظرمو گفتم.
  • سعید IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    و اینو بدانید اندسته که فحاشی میکنند یه عده مریض تماشاگرنما هستن که عقده هایی که از شکست خوردن را دارند را اینطور خالی میکنند عوض پذیرش شکست و قویتر کردن خودشان رقیب را تخریب و تضعیف میکنند که باز چیزی برایشان عوض نمیشود .
  • دان IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    این حرف که بهش فحش دادن کاملا دروغ هست فقط بهش گفتن لورن بلان
    • سهیل IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      من خودم دیروز استادیوم بودم خدایی فحشش زیاد دادیم!!
  • سام IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    فحاشی ، تحت‌فشار قراردادن داور، رشوه به داور... در مکتب تاج کبیر جایی ندارد اینها مخصوص تیم حکومتی لنگ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی