نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سروش رفیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیست جدید تیم ملی درحالی اعلام شد که طبق پیش بینی‌ها سروش رفیعی جایی در فهرست کارلوس کی‌روش نداشت.

مهدی مهدی پور از استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس نفراتی بودند که در خط میانی از سوی کارلوس کی روش دعوت شدند. سعید صادقی و مهدی ترابی هم از پرسپولیس به عنوان مهاجم دعوت شدند اما خبری از سروش رفیعی در این لیست نبود.

فراموش نکنید سروش رفیعی چندی پیش مصاحبه کرده و ضمن حمایت از سرمربی سابق تیم ملی گفته بود: «می‌خواهم در مورد اسکوچیچ بگویم که کمترین حق او نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی است. معیار سنجش کیفیت هر مربی، نتایج او است. اسکوچیچ که نتایج بسیار خوبی به همراه تیم ملی گرفته و من به عنوان یک فوتبالیست می‌گویم که حضور در جام جهانی کمترین حق اوست.»

شاید آن روز سروش رفیعی فکرش را هم نمی‌کرد دراگان اسکوچیچ پس از گرفتن رأی اعتماد مجدد از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دوباره از تیم ملی کنار گذاشته شود اما این اتفاق افتاد! از آن گذشته شاید بدترین خبر برای برخی ملی پوشان پرسپولیسی کشورمان انتخاب کارلوس کی روش بوده باشد که در ماه‌های اخیر جزو حامیان دراگان اسکوچیچ بوده اند.

پیش‌تر در خبرورزشی نوشته بودیم سروش رفیعی یکی از حامیان سفت و سخت دراگان اسکوچیچ در ماه‌های گذشته سروش رفیعی بوده است. هافبکی که نه تنها استوری سردار آزمون را بازنشر کرد؛ بلکه در مصاحبه‌های خود به حمایت از دراگان اسکوچیچ پرداخت.

حالا سروش رفیعی در حالی از لیست کارلوس کی روش خط خورده که فصل خوبی را پشت سرگذاشته و بازیساز اصلی تیم صدرنشین جدول لیگ برتر بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بازی فانتزی و سن زیاد این بازیکن در تفکرات کیروش جای نداره و بجاش چارتا جوان پر انرژی بی حاشیه دعوت کرده
    • ساسان IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      حاشیه !؟؟؟؟ حتما تشکر از مربی تیم ملی ( اسکوچیچ ) اسمش حاشیه س !؟
    • میلاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      تاکتیک کیروش سیستم اتوبوسی و بکش زیرش هست و در این تاکتیک بازیکن تهاجمی و پلی میکر اصلا جایی نداره
  • مهدی ادیب IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    گذشت زمان ظلم ها و بی اخلاقی های کیروش و کیروش پرستان رو بیشتر آشکار می کنه. سروش رفیعی عزیز! تا آخرین لحظه مبارزه کن.
  • دلال منفور DE ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار آزمون هم از اسکوچیچ حمایت کرد . ببینم کیروش جرات داره دعوتش نکنه
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار آزمون از اسکوچیچ حمایت کرد.ولی سردار آزمون فرق داره.قضیه کیروش و سروش چیزی دیگری هست.کیروش زمانی که با برانکو دعواش میشه به سروش رفیعی میگه اگه میخوای به تیم ملی دعوت بشی به پرسپولیس نرو و استقلال برای تیم خودت انتخاب کن.سروش رفیعی هم به خاطر رفاقت زیادی به شجاع داشت با پرسپولیس قرارداد میبنده.دلیل اصلیش همین هست.البته اگر زورش میرسید آزمون هم از تیم ملی کنار میزاشت.آزمون بین هواداران تراکتور و پرسپولیس و استقلال طرفدار زیاد داره. ولی من دوست داشتم از پرسپولیس کمتر دعوتی داشت .چون بازیکانان کیفیت خودشون از دست میدن و یا کمتر میشه.
  • هادی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    چه ربطی داشت الان اینایی که گفتید؟ کی روش بازیکن پشت مهاجم تو سیستمش جایی نداره کلا ... درگذشته هم مجتبی جباری این رو گفته بود
  • حسن IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بازیکن نمک نشناسی که بعد از اون همه تلاش کیروش برای گرفتن مجوز حضورش در تیم ملی از نظام وظیفه بعد از خط خوردن از تیم ملی اون مصاحبه ها رو علیه کیروش و تیم ملی میکنه و میگه این تیم ملی من نیست و هیچ حسی به این تیم ملی ندارم و بعد از اینکه تیم محبوبش مثل یک تکه دستمال چرک دور انداخت و به فولاد رفت در بازی مقابل پرسپولیس دچار بازگشت ذهنی میشه بقول خودش و با خیانت به فولاد و فولادی ها سعی در خوش رقصی برای تیم محبوبش داره لیاقت پوشیدن لباس مقدس تیم ملی رو نداره حالا میخواد کیروش سرمربی تیم ملی باشه یا مایلی کهن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی