محمدحسین میثاقی و حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مستعفی تیم ملی با حضور در برنامه فوتبال برتر، از تعدادی از ملی پوشان فوتبال ایران به دلیل رخ دادن برخی اتفاقات انتقاد کرد.

 آرتین زهرابی؛ برنامه دیشب فوتبال برتر، همان طور که انتظار می‌رفت به دلیل انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت و گو محور شد.

طبیعی هم بود که میهمان برنامه باید حمید استیلی باشد. سرپرست مستعفی تیم ملی که در دوران اسکوچیچ نیز جایگاهی متزلزل داشت و در روزهای پرالتهاب از وظایف اصلی اش غافل شد، مقابل محمدحسین میثاقی، پندهای اخلاقی داد و در مذمت اتفاقات رخ داده، داد سخن سر داد.

استیلی از قول چند پیشکسوت فوتبال ایران گفت وقتی یک چوب هم بالای سر تیم می‌گذاریم باید از او اطاعت کنیم! او برای تاثیرگذاری بیشتر این مثال، از علی پروین، حسن روشن و حشمت مهاجرانی هم مایه گذاشت!

در نتیجه، فارغ از تمام دفاعیات استیلی از عملکرد خودش، سرمربی سابق تیم ملی و سرپرست موقت فدراسیون (که در انتخابات شکست سختی را متحمل شد) باید بگوییم امروز مثال شما در فوتبال ایران متجلی شده است.

قابل توجه سرپرست مستعفی تیم ملی و مجری برنامه/ یک چوب را بالای سر تیم گذاشتند؛ لطفا اطاعت کنید!

سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شده و منهای تمام اختلاف نظرها باید حرمتش را حفظ کنید؛ در اندک زمان باقی مانده تا جام جهانی چوب لای چرخش نگذارید و اجازه بدهید او در این بازه زمانی کوتاه، تیم ملی را آماده و مهیای ۳ بازی سخت و نفسگیر کند.

اگر بزرگان فوتبال ایران به شما آموخته اند حرمت حتی یک چوب در تیم باید حفظ شود، چرا این آموزه‌های سنتی و اخلاقی را در درجه اول، خودتان رعایت نکنید؟

از همه آنچه درباره سرمربی جدید تیم ملی گفتید می‌گذریم و به همان چیزهایی که در نصایح اخلاقی شما وجود داشت اشاره می‌کنیم. وقتی شما اینقدر اخلاقی و متمدنانه به موضوع حساس تیم ملی نگاه می‌کنید، چرا امروز حرمت همان چوب که به زعم خودتان بالای سر تیم ملی است حفظ نشود؟

این ضرب المثل ایرانی، کار شما را راحت‌تر می‌کند؛ یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز هم به مردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • ساسان IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    آقای آرتین زهرابی دقیقا با خودت چند چندی !؟ مثل در مورد رعایت احترام و فرمانبری از مربی و رهبر تیم برای بازیکن ها بود نه برای کارشناس یا فوتبالیست سابق یا مردم عادی کوچه بازار، حقیقت انگاری فاز ارباب رعیتی داری شما !؟ طرف چند ساله در بتن فوتبال بوده حق ندارد راجب مسأله ای که به در یا حتی به غلط نقد داره حرف بزنه و انتقاد کنه !؟
    • علیرضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      اولا بتن نه بطن درسته مجید جان.بعدهم هزار سال که توی فوتبال بوده میشه بگی دستاوردهایش تا حالا چه بوده اند؟ افتخارات فوتبال باشگاهی و ملی ما با استیلی چه بوده که شما استنادتان فقط به سابقه استیلی است و نه کارنامه سراسر ناکامی ایشان.
    • ساسان IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      در جواب آقای علیرضا، اولا در تایپ خودکار گوشی چیزی که زیاد پیش میاد غلط املایی هستش پس مهم اصل مطلب و منظور هست که رسوندم، دوما چه ربطی به افتخار داره !؟ من جدا از آقای استیلی مردم کوچه و بازار و غیره رو هم ذکر کردم یعنی یک هوادار تیم ملی برای نقد کردن و نظر دادن حتما باید صاحب افتخار باشه !؟ اینکه آقای استیلی گفتند اگر ایران می رفت در روسیه زمین می خرید و یک کمپ می ساخت کمتر از ۳ میلیون خورده ای دلار خرج بر می داشت که یک اردوی که آقای کی‌روش هماهنگ کرد بیشتر از این خرج برداشته!! یعنی بدون افتخارات نباید می گفت !؟ حرفم رو تکرار می کنم آقای استیلی گفتند اگر جای اسکوچیچ چوب خشک به عنوان مربی بود بازیکن ها باید ازش اطاعت کنند ولی آقای زهرابی همین جمله رو دست آویز قرار داده میگه پس استیلی و امثالهم باید از کی‌روش اطاعت کنند و کلا حرفی دیگه نباشه!!!
    • Joker IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      آقا این حرفارو بیخیال، امشب کی بریم فرودگاه استقبال ❤️🤍💚🤡
    • رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      توکه خودت عشق کیروشی یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم ....حداقل یه مرام ایرانی برامون مونده اونم...
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      آقای علیرضا خان همان یک گلی که به آمریکا زد و من و تو و امثال من و تو از خوشحالی 3 متر پریدید و به خیابانها ریختند و تا صبح حال کردند کافی است شاید هم آن زمان هنوز به دنیا نیامده بودی
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      آقا ساسان کجای کاری؟ این آرتین زهرابی از مهمترین عوامل کی روش در ایرانه و یکی از عوامل اجرایی در پروژه از پیش طراحی شده اخراج اسکوچیچ و برگشت کی روش هست .و در بین بازیکنان هم جهانبخش ، طارمی ، حاج صفی و شاید هم انصاری فر مجری آن هستند . شروع اجرای این طرح هم بازی ایران و کره جنوبی بود چون در آن زیمان مشخص بود که تیم به جام جهانی رفته ضمنا تا آن زمان هیچ شکستی نخورده بود و حالا موقع شروع شدن شکستها و آمدن کی روش بود .فقط کافی است دقیقه 2 بازی با کره جنوبی که حاج صفی پاس گل صد در صد را به قلی زاده نداد و گل اولی که عابد زاده خورد و پاس گل جهانبخش به مهاجم الجزایر را به یاد بیاوریم جالب اینجاست که اینها هر سه از حامیان برکناری اسکوجیج بودند . طارمی هم که تکلیفش معلوم است . پس خودت را خسته نکن و بگذار هر چه میخواهند بگویند
    • میلاد IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      خطاب به علیرضا اصلا شما راست میگی حمید استیلی هیچ افتخاری نداره میشه از افتخارات کیروش بگی سر مربی پر مهرترین رئال مادرید ته فصل چند قهرمانی اورد هشت سال ایران بود افتخارش چی بود؟ اصلا آیا هشت سال سرمربی ما بود و فقط چند بازی رو نباختن در جام جهانی رو میشه دستاورد خوبی تلقی کرد؟ دوستدارانش الانم که میگن فقط کیروش رو اوردیم که بد نبازیم اخه این چه حرفیه همین الان مربی های ایرانی داریم استاد دفاع کردنن خوب اونارو می اوردیم وقتی قرار گل کم بخوریم یا اصلا نخوریم مثلا محمد ربیعی تیمش دوتا گل خورده فکر کنم اونم نه با بازیکنان ملیپوش با بازیکنان معمولی خوب مثل ربیعی زیاد هستن توی لیگمون که دفاعی عالی بازی می کنن چه نیازی به کیروش بود حالا که اومده باید فکر صعود بود نه فکر فقط نباختن
  • سیاوش IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    هیچ چیز برای این دوستان عیب نیست ولی برای دیگران خیلی بده این دوستان از دماغ فیل افتادن و انتظار دارن همه ازشون اطاعت کنند و کسی بهشون حرف نزنه ولی اگه شرایط بر وفق مرادشون نباشه به زمان و زمین گیر میدن
  • ع م IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    احتمالاً تا روز آخری که کی روش و تاج بر سر کار هستن این فضا ادامه خواهد داشت.
  • عرفان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    هنوز یادمون نرفته که حمید استیلی برای تیم افشین قطبی چه حاشیه هایی درست کرد و همچنین علی پروین با راینر زوبل چیکار کرد. مردم رو نفهم فرض نفرمایید.
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    کی روش مربی درجه یک دنیاست، پس باید تیم را تا یک هشتم بالا ببرد ما توقعی جز این نداریم.
    • عیسی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      درود برشما لطفا یک جفت کفش به ایشان بدهید تا ما را به مرحله بعد ببرد و انتظار جنابعالی را برآورده سازد.شما و من هم جلوی تلویزیون بدون اینکه حتی فکر کنیم که چه خبر هست و باید چکار کرد تا به مرحله حذفی جام جهانی برویم از دیدن آن لذت ببریم. برادر باید دانه را اول کاشت بعد محصول را درو کرد.
    • مجهول الهویه IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      من طعنه زدم.
    • صادق IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      کی روش تایک هشتم؟فکرکنم مغزخرخوردی دوجام جهانی چه غلطی کردکه حالا بکنه اگرخوب بودتیم های دنیا نگهش میداشتند
  • احمد GB ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اقاي استيلي اينجور نميشه تو برنامه ميثاقي فقط خودت و اون مجري دون پايه متكلم وحده باشي و كسي نياد واكنش به تحريف هاي تاريخ بزنه اولا طارمي كه الان شناسنامه فوتبال ايرانه و جهانبخش و سايرين ميگن اين مربي كفايت لازم را نداره و اتفاقا نتايج هم اينو تاييد كرده شما اگر جز منفعت خودت و دلالي نباشه چرا از اسكوچيج كه عملا دست نشانده خودت بود حمايت ميكني همين كار تو تيم اميد با مجيدي كردي كه اون استعفا داد در حاليكه تو تيم ملي دكان درست كرده بودي عليپور كه يكسال بازي نكرده بود بردي قطر و اسكوجيج هم شاه سلطان حسين شده بود حاضر شدي بازيكن تو پست غير تخصصي بازي بدي ولي شايسته سالاري انجام ندي نتايج هم كه ديديم با باخت از كره و تو تهران هم اول عقب افتادي بعد مساوي كردي تا دقيقه نود از لبنان باخته بودي بعد سنگ كي به سينه ميزني اكه خلاقيت ستاره هاي تيم نبود يا اگر تو اون گروه ديگر بودي به جام جهاني هم صعود نميكردي ثانيا خدشه دار شدن غرور ٨٠ ميليون مهمتره يا ناراحتي يك دلال كروات شما به تيم ملي به عنوان محل كسب درامد فكر ميكردي و عده اي هم شريك كرده بودي ولي تاج عاقلانه عمل كرد و جلوي افتضاح را گرفت
    • سینا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      اصلا فهمیدی چی گفتی؟شناسنامه فوتبال ایران علی دایی نه این دون پایه بعدش ازکدوم نتایج میگی تیم ملی درحال حذف شدن بود که اسکوچیچ بعنوان سرگروه به جام جهانی فرستاد بعد میگی خلاقیت ستاره های تیم من موندم شماها این حرف هارو چطورو براساس چه منطقی میزنین مگه قبل اسکوچیچ همین ستاره های که میگی درتیم ملی نبودن چرا اونموقع داشتن حذف میشدن؟وجدان خودمونو قاضی کنیم بعدنظربدیم کاری به استیلی وامثالهم ندارم ولی حق اسکوچیچ این نبود/بعدمیگی غرور80 میلیون ایرانی برزیل با اون همه افتخار ازآلمان چن تاگل خورد؟اصلا فوتبال ایران مگه حرفی برای گفتن داره که غرور ماشکسته بشه یانشه مانهایت آرزومون شده توجام جهانی کم گل بخوریم که غرورمون نشکن خب نکونام میشد سرمربی وازش هم میخاستن تدافعی بازی کن دیگه نیاز به این همه جنجال وهزینه نبود
    • بهرام IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      تعصب کورکورانه یعنی همین وبس... بیچاره اگه اسکوچیچ نبود که جنابعالی بازیهای جام جهانی رو بدون ایران باید میدیدی وحسرت میخوردی...
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    مثل همیشه حق را بیان کردی، البته بران و سوزان👏👏👏
  • آرتین زهرابی با این قلم خوب و.... IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اگه بنا به حمایته تو چرا از اسکوچیچ فقط انتقاد میکردی؟بابا دیگه دست بردارید از این کارهای کودکانه و آبی و قرمز کردنهای نخ نما شده،اسکوچیچ مربی نبود که بیشترین چوبو تو لای چرخش میذاشتی؟
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    آقای نویسنده بازیکن باید از سرمربی اطلاعات کنه نه کارشناس یعنی برای حمایت از کی روش چه چیزای بی ربطی و به هم ربط میدید نکنه شما هم از کی روش عیدی میگرفتید؟؟
  • پدرام CA ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    آقای زهرایی شما دیکه مدتهاست که عملا چایگاه یک حبرنگار ورزشی رو به جایگاه یک اکتیویست ورزشی تبدیل کرده اید. مسلما هر ورزشی نویسی این حق رو داره که از تیم یا گروه یا شخصی حمایت کنه. ولی اینکه کسی که در جایگاهی که قراره در شکل دادن به افکار عمومی نقش داره و در حالیکه در تمام این مدت یکسال و نیم حتی یکبار سعی نکرده باشه این اصل بدیهی رو که بازیکنان باید به مربی احترام بگذارند رو بهشون یاداوری کنه حالا به یکباره توقع داره این وظیفه رو نه فقط بازیکنان تیم ملی بلکه حتی بازیکنان سابق و حتی مربیان و مدیران سابق مثل استیلی هم رعایت کنند حیرت اوره با احترام
    • سیروس US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      جانا سخن از زبان ما میگوئی، اما در صداقت شما جای شک و تردید است! اگر شما در جایگاه بازیکنی بودید که میداند حضور یک مربی با سابقه قابل احترام روی نیمکت تیم ملی میتواند از بسیاری از حق خوری ها جلو گیری کند، و شاهد باشد که شخصی بدون هیچ سابقه قابل قبول، کسیکه حتی قادر به کنترل بازیکنان خودش نیست را هم باید روی نیمکت تیم ملی در مسابقاتی با اهمیت جام جهانی تحمل کند! آیا اگر شما آن بازیکن بودید که با زحمت و مرارت بسیار و بدون کوچکترین حمایتی توانسته است یک اهمیت بین المللی پیدا کند، آیا بخودتان این اجازه را نمیدادید که در مورد این مربی صحبت کنید؟ اگر بگوئی نه، من میگویم که شما از مریخ آمده اید و کوچکترین شناختی از موقعیت بازیکنان ایرانی ندارید! کدام احترام؟ وقتی مربی بخودش این اجازه را میدهد که بازیکنانش را فاقد توان تاکتیک پذیری بداند، چرا بازیکنانی که ثابت کرده اند در بدترین شرایط میتوانند تاکتیک پذیر باشند باید به او احترام بگذارند؟ آقای پدرام، شما دروغ میگوئید و حاضر به قبول اشتباه خودتان نیستید، چون حتی یک آدم بی اطلاع هم میتواند بفهمد که دلیل مخالفت شما چیست! من پرسپولیسی هستم!
    • پدرام CA ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      من به شما هیج تهمت دروغگویی و این چیزها نمیزنم فقط این رو براتون میزارم اگر واقعا منصف هستید برید و بخونید تا ببینید اسکوچیچ حرفی رو زده بود که همه مربیهای خارجی که در ایران کار کرده اند قبل از او گفته بودند. زشت ترین و توهین آمیزترین همه این اظهارات در مورد ضعفهای بازیکنان ایرانی رو هم کارلوس کیروش گفته بود! " از حرفه ای گری انها فقط پول رامیشناسند از نظر تکنیکی و تاکتیکی و قدرت بدنی و توان دهنی صعیف هسنند اما بزرگترین مشکل این است که بازیکنان و مربیان ایرانی خودشان هم نمیدانند چقدر ضعیف هستند"" از سخنان گهر بار کارلوس کیروش! ......حالا اگه شما مثل من دروغگو! نباشی بعد از خوندن کامل این مصاحبه میای اینجا مینویسی آقا شرمنده! ...اما این توقع از کسانی که برای رسیدن به محبوب یک روز دخیل بند کمیته فنی میشوند یک روز حامی بازیکنان شورشی و روز دیگر هوادار مهدی تاج یحتمل توقع زیادیست..... این هم لینکش https://www.teammelli.com/queiroz-reveals-how-poorly-he-thinks-of-irans-football-in-an-interview/
  • علیرضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    آرتین زهرابی عزیز بازهم زدی وسط هال.احسنت به این تیزبین و نکته سنگی.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اگر خدائی هست خودش عدالت رو به اجرا می زاره ملتی که از عملکرد رئیس فدراسیون که پرونده قضایی داره حمایت می کنه از کی روش که مصر رو با وجود صلاح در رفتن به جام جهانی ناکام گذاشت و همچنین عملکردش در کلمبیا حمایت می کنن حیف شد ایران که جایگاه شیران بود شده جایگاه روداران ، نامردان ، نمک نشناسان یه سناریویی این رئیس قافله طراحی کرد از یه برنامه ی اینترنتی کلید خورد هر کدوم دنبال زمین زدن کسی بودن اما خدا رو ندیدن در جام جهانی نتیجه معلومه برای تیم نمک نشناس ها ،
  • احمد GB ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    در جواب کاربر سینا عرض کنم متن را با دقت بخون عرض کردم شناسنامه حال حاضر شکی نیست دایی ستاره بی بدیل ایرانه اتفاقا دایی کفت تا صد ساله دیگه هم مثل کیروش کسی ایران نمیاد متاسفم برات که تعصب جلوی تعقل برات گرفته لابد قبول داری عربستان به عنوان مر افتخارترین تیم اسیا از لحاظ تعداد قهرمانی ونایب قهرنانی چطور۸تا از المان و ۵تا از روسیه خورد با کدوم استدلالی میگی برای ملت فرقی نداره ما ازانگلیس و امریکا چند تا بخوریم فقط به من بگو درتاریخ جام جهانی یک کشور نام ببر که با سرمربی رفته جام جهانی که اصلا سابقه مربیگری با هیچ تیم ملی نداشته مثل اینه یه هواپیمای مسافربری بدی دست خلبانی که هواپیمای یک موتوره رونده نتایج این دوتا را سرج کن و مقایسه کن فقط یادت بیار تا دقیقه نود جلو مسی مساوی بود ایشون جلو لبنان یک هیچ عقب بودبقبه اش پیشکش
    • سینا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      اگه بحث بازی دفاعی ودوست دارین خب منم میتونم 11تابازیکن بزارم تو18 زمان کیروش ازبحرین هم میخوردیم ازعراق ازلبنان غیر اینه من نمیگم کیروش مربی بدی وانضباظ تیمی خیلی ازاسکوچیچ بالاتر وبهتر ولی اینو میگم کیروش 8سال سرمربی بود چه نتیجه ای باهاش گرفتی این شبیه این این مثال که 8سال یه درختو بزرگ کنی وخیلی هزینه رودستت بزار واخرش نه میوه بده ونه سایه داشته باش توباز میری به اون درخت رسیدگی کنی به این اومید که چن تابرگ رویکی از شاخه هاش؟اگه این کار بکنی واقعا باید به عقلت شک کرد؟
  • طرفدار تیم ملی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    بدون شک سوابق طارمی نشون آدم نان به نرخ روز خور و بسیار خودخواهی هست که فقط خودش برایش اهمیت دارد همه دیدبم در ماجرای پرسپولیس و تیم ترکیه اب و قطری همه را قربانی خودخواهی خودش کرد خدا نکنه چنین آدم هایی شناسنامه و نماد ایران و ایرانی باشند آقای آرتین خان هم شناسنامه مشخصی در تملق و چاپلوسی دلال موزامبیکی دارند و همه از خط و ربط اینها خبر دارند این افراد عقده خود کوچک بینی دارند و ذاتا تحقیر شدن را دوست دارند
  • فرهنگ IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    با دیدن عکس و اسم استیلی و میثاقی ناخواسته دلالی و مافیا به ذهنم میاد.
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      با دیدن اسم آرتین زهرابی ، طارمی ، جهانبخش ، حاج صفی و فردوسی پور یاد چه میافتی
  • سینا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    من کاری به اقایان استیلی و اسکوچیچ ندارم... ولی چندتا سوال دارم... 1.چطور مربی ارزان وموفق برداشته میشه و مربی که قبلا نتایج شو دیدیم و گران هم هست اورده میشه.. 2.چطور کسی که متهم هستش.. و حداقل توی یه پرونده 200میلیارد به بیت المال ضرر زده تایید و رئیس فدراسیون میشه.. 3.چه نفعی برای یه بازیکن داره که خودشو از خارج برسونه و کلی هزینخ کنه تا یه رای بده.. 4..چرا بازیکن باید در امور فنی دخالت کنه.. و باعث برکناری مربی و حتی رئیس فدراسیون بشه.. 5.چرا سازمانهای قضایی و. امنیتی و اطلاعاتی.. در تمام امور سهل انگاری میکنند و هیچ برخوردی با متخلفان بزرگ انجام نمیشه.. 6.چرا همه طلبکار هستند و کسی جوابگو نیست.. تا یقه کسی گرفته میشه تهدید به افشاگری میکنه.. یعنی فساد آنقدر عمیق و نهادینه شده؟
    • على GB ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      ١. در پاسخ شما بگم كه قرارداد اقاى كيروش در حال حاضر ٥٠ هزار دلار هر ماه هس كه كمتر از اقاى گل محمديه. ٢. اقاى تاج تمام پرونده هاش در دادگاه تبرعه شده و قرارداد ويلموتس كه جز مربى هاى درجه يك دنيا در اون زمان محسوب ميشد بايد به يورو بسته ميشد. به هر حال اقاى ويلموتس سابقه مربيگرى تيم ملى بلژيك و ساحل عاج رو داشته و مثل اسكوچيچ بى رزومه نبوده و قرارداد يورويى مثل همه مربى ها ميبسته و بعدم اقاى تاج تك نفره قرارداد ويلموتس رو ننوشته و امضا كنه و بيشترين نفوذ در اين قرارداد رو وزير ورزش بخت جناب سلطانى فر داشته. وقتى هم ١٤ تا گل به كامبوج زد همه شما گفتيد ما همين مربى رو ميخوايم كه ١٤ تا ١٤ تا ميزنه و همه حمايت ميكردن . تا زمانى كه به عراق نباخته بود و تو يه قدمى حذف نرفته بوديم همه گفتيد خوبه. ٣. جناب اقاى حاج صفى بيشترين بازى ملى رو داشته و كاپيتان تيم مليه. ظاهرا از نظر شما كسى كه راى اش موافق شما نيس حق راى نداره. بنازم به اين ديدگاه دموكراتيكتون. ٤. فساد رو جناب استيلى به تيم ملى اورده كه پورسانت ميگيره بازيكن مياره اردو تيم ملى. اينو به صراحت طارمى گفت.
    • ساسان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      آقای علی اون ماهی ۵۰‌هزار تا رو گفتند برای آروم کردن جو، وگرنه مجموع قرارداد کادر فنی ۹۰۰ هزار دلار هستش برای ۳ ماه تازه اگر که بعدا مشخص نه که بیشتر نبوده. بعدشم مربی که دو تا تیم قدر رو از جام جهانی محروم کرده رو ما بهش فرصت حضور جام جهانی داریم می دیم رو باید یک چیزی هم دستی بهمون بده. دفاع اتوبوسی دیگه این حرف ها رو نداره.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    ترا خدا دست از فوتبال بر دارید مردم تشویق می نمایند ظاهرا فوتبال را اما یک عده از تشویق های تیله بازی فقط پول پول در می او رند نه مملکت نه آبروی آن فقط پول برای یک دارو دسته
  • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    فقط کی روش که تفریح جام جهانی نشیم وسربلند بیرون بیاییم
  • رحیم تاج وتوپ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    وقتی دستت از دلالی کوتاه میشه؟؟؟!!!
  • تورج IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    بحث خوبیه ، فقط در تعجبم که هر دو طرف بحث هر جا که دوست داشته باشن واقعیات رو نمی بینند و یا وارونه می بینند. و هر جا لازم بدونن به شخصی که مخالفن کلی اتهام میزنن. 😯
  • وحید IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    عاشقان خدوم وطن شروع کردن به تخریب جالبه دو نفری از جوانمردی میگن که کارنامشون سرشار از ناحوانمردی هست،اقای استیلی اگه خودتون فراموش کردید ما هنوز یادمون هست چه بلاهایی سر راینر زوبل،اری هان،دنیزلی و حتی افشین قطبی اوردید اخرین دسته گلتون هم تیم امید بود که مدیر بودید و شدید جانشین فرهاد مجیدی و ...مثل اینکه یادتون رفته شما اولین کسی بودید که راپورت اسکوچیچ رو به کمیته فنی دادید!!!فکر میکنم دوست داشتید جلال طالبی سال ۹۸ باشید... اقای استیلی میگن بازیکنا رو تحریک میکردن،یاد حرفای زوبل تو برنامه نود میافته ادم... تو همه جای دنیا سرمربی هر لحظه امکان داره برکنار بشه و یکی دیگا بیاد جاش،این ذات ورزش حرفه ای هست ولی اگه از نظر شما ناجوانمردی هست باید یسالی که جای علی دایی رو تو پرسپولیس گرفتید رو یاداوری کنم،اگه درست یادم باشه چند هفته از لیگ‌مونده بود و در حالیکا تیم سرمربی داشت شما با اقای کاشانی برا فصل بعد مذاکره کردی و جای علی دایی رو گرفتی... اقای میثاقی هم که تکلیفش روشنه ، دیگه همه ایران میدونن چی شد که به اینجا رسید... قسم روباه رو باور کنیم یا دم خروس رو؟؟؟
  • سامیار IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    فقط کیروش کبیر.
  • ف دال IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    سلام، آرتین جان؛ اگه به فکر ارزش و اعتبار و احترام اون ۲۰ و خرده‌ای سال که قلم می‌زنی، نیستی؛ به فکر شأن مرحوم ایرج خان -ابوی محترم و فقید- باش. ایشون در بدبینانه‌ترین حالت اگه بگیم هیچ باقیات و صالحات و ماترکی در فوتبال و بطور مشخص فوتبال رشت و گیلان به جا نذاشته (که گذاشته) لااقل یه نام نیک از خودش به یادگار گذاشته، مطمئناً. لطف کن و خرابش کن، اون‌م برای صنار سی‌شهی دنیائی و چرک کف دست. یاهو.
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    آقا ساسان کجای کاری؟ این آرتین زهرابی از مهمترین عوامل کی روش در ایرانه و یکی از عوامل اجرایی در پروژه از پیش طراحی شده اخراج اسکوچیچ و برگشت کی روش هست .و در بین بازیکنان هم جهانبخش ، طارمی ، حاج صفی و شاید هم انصاری فر مجری آن هستند . شروع اجرای این طرح هم بازی ایران و کره جنوبی بود چون در آن زیمان مشخص بود که تیم به جام جهانی رفته ضمنا تا آن زمان هیچ شکستی نخورده بود و حالا موقع شروع شدن شکستها و آمدن کی روش بود .فقط کافی است دقیقه 2 بازی با کره جنوبی که حاج صفی پاس گل صد در صد را به قلی زاده نداد و گل اولی که عابد زاده خورد و پاس گل جهانبخش به مهاجم الجزایر را به یاد بیاوریم جالب اینجاست که اینها هر سه از حامیان برکناری اسکوجیج بودند . طارمی هم که تکلیفش معلوم است . پس خودت را خسته نکن و بگذار هر چه میخواهند بگویند
  • وحید IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    عاشقان خدوم وطن شروع کردن به تخریب جالبه دو نفری از جوانمردی میگن که کارنامشون سرشار از ناحوانمردی هست،اقای استیلی اگه خودتون فراموش کردید ما هنوز یادمون هست چه بلاهایی سر راینر زوبل،اری هان،دنیزلی و حتی افشین قطبی اوردید اخرین دسته گلتون هم تیم امید بود که مدیر بودید و شدید جانشین فرهاد مجیدی و ...مثل اینکه یادتون رفته شما اولین کسی بودید که راپورت اسکوچیچ رو به کمیته فنی دادید!!!فکر میکنم دوست داشتید جلال طالبی سال ۹۸ باشید... اقای استیلی میگن بازیکنا رو تحریک میکردن،یاد حرفای زوبل تو برنامه نود میافته ادم... تو همه جای دنیا سرمربی هر لحظه امکان داره برکنار بشه و یکی دیگا بیاد جاش،این ذات ورزش حرفه ای هست ولی اگه از نظر شما ناجوانمردی هست باید یسالی که جای علی دایی رو تو پرسپولیس گرفتید رو یاداوری کنم،اگه درست یادم باشه چند هفته از لیگ‌مونده بود و در حالیکا تیم سرمربی داشت شما با اقای کاشانی برا فصل بعد مذاکره کردی و جای علی دایی رو گرفتی... اقای میثاقی هم که تکلیفش روشنه ، دیگه همه ایران میدونن چی شد که به اینجا رسید... قسم روباه رو باور کنیم یا دم خروس رو؟؟؟
  • سامانی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    امثال ساسان کسانی هستند که فوتبال را ننیدونند و فقط تنها تماشاگرنما هستند و درکی از فوتبال ندارند میثاقی بزرگترین خیانت کار فردوسی پور ...صداسیما خیانت کار به برنامه 90 و خواسته مردم. و استیلی رو سیاه و بزرگترین خیانت کار پرسپولیس و نوچه پروین و زیرآب زن بگوویچ . کرانچای. . و دایی در تیم بود . یارب روا ندار گدایان معتبر شوند. و الا از خدا بی خبر شوند
  • سیروس US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    آقای زهرابی، روایت است که یکبار پسر گوبلز رهبر "پروپاگاندای ارتش نازی" از پدرش سوال کرد که تاریخ در مورد جنایات ما چه نظری خواهد داشت؟ گوبلز در پاسخ گفت: اگر ما صد نفر را بقتل برسانیم، تاریخ ما را جنایتکار معرفی خواهد کرد ، اما اگر ما هزاران نفر را قتل عام کنیم قضاوت تاریخ در مورد ما این خواهد بود که ما دیوانه بوده ایم. بنابراین دیوانه بودن در قضاوت تاریخی بهتر از جنایتکار بودن است! حالا حکایت این قضیه است. میثاقی میداند که هیچکس نظر خوشی نسبت به او ندارد و بنابراین دست بدامان همفکران منافع از دست داده خودش میشود. حمید استیلی آدمی ست که حق کاپیتان تیم ملی بودن را به علی دائی واگذار کرد. او یک بازنده به اختیار است و بهمین دلیل میشود او را یک بازیچه تصور کرد. اهمیت نده دوست عزیز! ما بردیم!!!
  • علیرضا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    این استیلی کار نداره همیشه تلویزیونه .خوش بحالش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی