FIFA23
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیفا ۲۳ بهترین بازیکنانش را معرفی کرده و کریم بنزما بهترین بازیکن شده است.

حدود ۱۲ سال پیش، مسی و رونالدو در اوج فوتبال بودند و دربی بارسلونا - رئال مادرید در واقع مسابقه مسی و رونالدو بود. هیچکس تصور نمی‌کرد روزی فرا برسد که شخص دیگری برنده توپ طلا بشود، اما لوکا مودریچ آمد و داستان را تغییر داد.

حالا اما دو غول یک دهه پیش، با کاهش رتبه خود در فیفا مواجه شده‌اند. مسی و کریستیانو رونالدو به طور پیوسته در حال افول در مهارت‌های فوتبالی خود هستند، اما هنوز هم نام هر دو نفر در بین بهترین بازیکنان جهان آورده می‌شود.

طبق بازی ویدئویی فیفا ۲۳ (FIFA23)، چهار بازیکن وجود دارند که در سطح مسی ظاهر شده‌اند. کریم بنزما، روبروت لواندوفسکی، کیلیان امباپه و کوین دبروینه همگی دارای میانگین ۹۱ هستند، مانند بازیکن سابق بارسلونا که از نسخه سال گذشته دو امتیاز افت کرده است. کریم بنزما تنها بازیکنی بود که در بین ۲۰ بازیکن برتر به طور میانگین دو امتیاز صعود کرد.

سورپرایز دیگر برای بسیاری از افراد این است که کریستیانو رونالدو به رتبه ۹۰ سقوط کرده است؛ سطح مشابه محمد صلاح، ویرجیل فان‌دایک، تیبو کورتوا و مانوئل نویر.

نیمار جونیور در بین بازیکنان با رتبه ۸۹ ایستاده و برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۶ و قبل از انتقالش به پی‌اس‌جی از ریتینگ ۹۰ سقوط کرده، و با هری کین، سادیو مانه، هیونگ مین سون، یاشوا کیمیش، آلیسون بکر، ادرسون، یان اوبلاک، انگولو کانته و کاسمیرو هم‌سطح شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mªhđī IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    نیمار ۸۹ ؟ هالند ۸۸؟ بعد امباپه ۹۱
  • ریدم تو ریتینگ فیفا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    همینه دیگه امباپه در این سن دارای سه عدد فیفا ۲۰۲۱ ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ هم سطح مسی که وقتی هم سن امباپه بود ۳ تا توپ طلا داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی