نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انگیزه‌ای خاص برای سوپر استار فوتبال ایران/ این ستاره می‌خواهد جاودانه شود!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس با حضور در جام جهانی تاریخ ساز خواهد شد.

بعد از جذب بازیکنان مختلف در تابستان توسط پرسپولیس، خیلی‌ها معتقد بودند علیرضا بیرانوند بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات بوده و حتی در اکثر نظرسنجی‌ها هم بیرانوند این عنوان را بدست آورد.

علیرضا بعد از ۲ فصل حضور در فوتبال اروپا، دوباره به ایران برگشته تا در سال منتهی به جام جهانی خودی نشان دهد و دوباره به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند در ۴ دیدار اول لیگ کلین شیت کرد و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت.

نکته جالب در این خصوص این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، روحیه و اعتماد به نفس این تیم هم بالاتر رفته و این موضوع کاملا مشخص است. علیرضا حالا با این نمایش‌های مطمئن در پرسپولیس و گل نخوردن‌هایش یک پیام واضح هم برای سرمربی تیم ملی دارد.

بیرانوند با این عملکرد به کی‌روش نشان می‌دهد گلر اول او در جام جهانی خواهد بود و سرمربی پرتغالی هم بعید است با حضور بیرانوند در تیمش، به گلر دیگری برای قراردادن در چارچوب دروازه تیم ملی فکر کند.

بیرانوند که ۲ سال نه چندان خوب را در بلژیک و پرتغال پشت سر گذاشت، برای بازگشت به ایران انگیزه‌های خاصی داشت. انگیزه‌هایی که قطعا در تصمیم علیرضا تاثیرگذار خواهد بود و راه را برای بازگشت ستاره تیم ملی به ترکیب اصلی هموار خواهد کرد. اصلی‌ترین انگیزه علیرضا به طور حتم حضور ثابت در جام جهانی خواهد بود. بیرانوند در چند بازی تیم ملی غایب بود و حتی در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی مقابل الجزایر نیمکت نشین بود، ولی حالا می‌خواهد هرطور شده جایگاه خود را پس بگیرد و دوباره به گلر اول تیم ملی تبدیل شود.

انگیزه‌ای خاص برای سوپر استار فوتبال ایران/ این ستاره می‌خواهد جاودانه شود!

بیرانوند با بازگشت به پرسپولیس، نشان داد هنوز یکی از بهترین گلرهای فوتبال ماست و با توجه به علاقه کی‌روش هم به علیرضا، او در صورتیکه بتواند همین روند خوب خود را ادامه دهد، می تواند دوباره به گلر فیکس تیم ملی تبدیل شود.

علیرضا تنها گلر فوتبال ماست که در دو دوره مقدماتی جام جهانی بازی کرده و به همراه تیم ملی طعم صعود به جام جهانی را چشیده است. همچنین بیرانوند در کنار مرحوم حجازی، علیرضا حقیقی و ابراهیم میرزاپور، تنها گلرهایی هستند که توانستند ۳ بازی در جام جهانی به میدان بروند و از این حیث بالاتر از نفراتی چون احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا قرار دارند که به ترتیب ۲ و یک بازی در جام جهانی انجام دادند.

بیرانوند که همین حالا هم در کنار مرحوم ناصر حجازی، علیرضا حقیقی و میرزاپور رکورددار بازی در جام جهانی به حساب می آید، با انجام یک بازی دیگر که دور از دسترس هم نیست، می تواند به تنهایی رکورددار شود و خودش را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند. در این بین فقط حقیقی در فوتبال فعالیت می کند ولی چند سالی است که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود و آنطور که مشخص است، کی‌روش برخلاف جام جهانی برزیل هم نظری روی دعوت از او ندارد.

به طور حتم بازی کردن در جام جهانی و رکورددار شدن، انگیزه اصلی علیرضا برای بازگشت به پرسپولیس بود و نمایش‌های عالی او در ۶ بازی ابتدایی پرسپولیس هم گواه این مسئله است. گفتنی است بیرانوند در ۶ دیدار ابتدایی تیمش ۴ کلین شیت داشت و تنها یکبار در جریان بازی دروازه اش باز شد.

با اینکه تمرینات تیم‌های لیگ برتری چند روزی است تعطیل شده و اکثر اعضای تیم‌ها به شهرستان‌ها سفر کرده اند اما علیرضا بیرانوند در تهران مانده و به طور اختصاصی تمرین می‌کند.

بیرانوند از روز دوشنبه و در فاصله دو روز تا شروع رسمی اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش در مرکز ملی فوتبال و مرکز پک حضور یافته و به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا با آماده ترین حالت ممکن در اردوی تیم ملی حاضر شود.

بیرانوند در صورت حفظ آمادگی بیشترین شانس را برای بازی در جام جهانی و البته ثبت یک رکورد ویژه برای خودش دارد و آنطور هم که مشخص است علیرضا هرطور شده می خواهد تاریخسازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کدوم گل نخوردن ؟! IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    مگه همین دو سه روز پیش اون شوت خوشگل پشت هجده رو از سامان نریمان جهان نخورد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    این جام نوبت کری خواندن علی بیرو برای هری کین هست ، منظر درخشش دوباره شیر لرستان در این جام جهانی هم هستیم
    • هوخ BR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      گذشت اون زمان دروازبان نیست
  • یاشار PL ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    امیر عابدزاده از هر لحاظ یک لول کامل بالاتره...تجربه بازی با بزرگان تو انگلستان و مربی اختصاصی که قبلا با دروازبانانی مانند پیتر اشمایکل ون درسای و خیلیا که یادم نمیاد ولی من خودم عشق اشمایکل بودم بخاطر همون مربیش یادمه
  • حسن خدادادی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    حسود هرگز نیاسود قطار در حال حرکت رو همیشه بهش سنگ میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی